[Demo] Ano Vuurwerk Milheeze 26 november 2022

Eens met reactie hierboven, op 2 a 3 of cake(boxen) na, was het gepruttel en matig crackling etc.
De eindshow daarentegen was echt helemaal top!

Heerlijk om weer ouderwets naar een demo te gaan. Schietlijstje krijgen, de gezelligheid inlopen en lekker in de kou wachten tot de demo begint. De opkomst was groot dus ik ben niet de showroom in gegaan. Maar Anovuurwerk regelt alles altijd top: Grote parkeerplaats, verkeersregelaars, showroom, patat kraam voor de gene die wat te eten wilden kopen. De producten van de demo vond ik persoonlijk in het algemeen tegenvallen, veel budget vuurwerk van China Red. Ik was het meest benieuwd naar de 100sh 25mm Albert blokjes die zonder kooi zijn, dus of de burst heel matig was of dat het mee viel. Naar mijn weten schoten ze uiteindelijk alleen de King Bling en dat is echt een topper! Viel me niks van tegen, mooie effecten in Funke kwaliteit en de burst zou zo mee kunnen met de gekooide boxen. Dat heeft Funke ( Albert ) weer maximaal kunnen uitvoeren. Ik had de schietlijst niet in m'n handen en luisterde niet echt wat ze omriepen, voor m'n gevoel was de Raptor Princess niet geschoten en anders viel ie me niet op. Voor de rest waren er een paar China Red producten die een snoeiharde burst hadden zoals de Crack Attack en de Bulldozer. De Azzuro was ook echt top, die kende ik nog niet maar die is dus blijkbaar van Argento. Mooie goude boeketten en blauwe sterren, viel erg op tegenover de China Red producten.

De finale show geschoten door Xena en ontworpen door Evento Fireworks was echt super, precies wat we van Tobias / Evento Fireworks gewend zijn. Dikke kwaliteit shells, mooie thema's en opbouwend naar een dikke finale met een steeds verhogend tempo. Ondersteund door lekkere fluiters en keiharde Aba salutes, geweldig! Kreeg serieus kippenvel bij het opbouwende effect naar een goede climax zoals normaal alleen Spanjaarden dat kunnen in een show ( kon Evento/Tobias ook goed met de Zena Castillo ). Sommige shells vielen trouwens ook heel groot uit voor 4" , dan zie je wat kwaliteit kan doen. Al met al de lange rit waard. Super bedankt naar alle vrijwilligers, Anovuurwerk, Xena, Evento Fireworks. Het oud en nieuw gevoel is na paar jaar weer terug gekomen.

Zoals gezegd de demo was weinig boeiends, uitschieters voor mij waren de Dance Monkey en de Bulldozer. Finale showtje daarentegen was heerlijk! Prachtige bommen en lekker beuken!

Ook net weer thuis. Echt hulde voor de mensen van ANO Vuurwerk, allemaal goed geregeld. Hoop det ze flink wat extra bestellingen hebben gekregen! Leuks sfeertje, hele mooie showroom ook.
Wat mij ook goed deed was de grote opkomst, niet maar alleen freaks maar ook veel gezinnen, vuurwerk nog steeds heel erg populair!

De demo zelf. Veel zeker een aantal toppers gezien maar ook een hoop zwakkere cakes helaas. Ook herhaling van effecten. Weet de namen niet meer maar heb alles op film dus kom er nog wel op terug. Die mij te binnen schieten, king of bling, raptor princes, azurro. 2 mooie compounds, kwaliteit duidelijk beter en mooi tempo. Verder nog een waaier met echt harde burst en zeer goede effecten. Dat vond ik wrl de topper van de avond, dikke aanrader. Crack attack ook leuk.

Finale show was om je vingers bij af te likken. Echt geweldig. Loop wel eens te zeiken over de afstand in NL maar hier totaal geen last van. Zaten een paar opgevoerde 4” peony met palm bij, wát een beukers joh. En die ABA salute blijven me verbazen, bizarre dingen zijn het. Uniek en enorm genoten van deze show!

-edit- die waaier blijkt de ghosttown te zijn. Echt een dikke aanrader in mijn ogen, en dat voor 25mm.

Laatst bewerkt:
Ook net weer thuis. Echt hulde voor de mensen van ANO Vuurwerk, allemaal goed geregeld. Hoop det ze flink wat extra bestellingen hebben gekregen! Leuks sfeertje, hele mooie showroom ook.
Wat mij ook goed deed was de grote opkomst, niet maar alleen freaks maar ook veel gezinnen, vuurwerk nog steeds heel erg populair!

De demo zelf. Veel zeker een aantal toppers gezien maar ook een hoop zwakkere cakes helaas. Ook herhaling van effecten. Weet de namen niet meer maar heb alles op film dus kom er nog wel op terug. Die mij te binnen schieten, king of bling, raptor princes, azurro. 2 mooie compounds, kwaliteit duidelijk beter en mooi tempo. Verder nog een waaier met echt harde burst en zeer goede effecten. Dat vond ik wrl de topper van de avond, dikke aanrader. Crack attack ook leuk.

Finale show was om je vingers bij af te likken. Echt geweldig. Loop wel eens te zeiken over de afstand in NL maar hier totaal geen last van. Zaten een paar opgevoerde 4” peony met palm bij, wát een beukers joh. En die ABA salute blijven me verbazen, bizarre dingen zijn het. Uniek en enorm genoten van deze show!

-edit- die waaier blijkt de ghosttown te zijn. Echt een dikke aanrader in mijn ogen, en dat voor 25mm.

Die heb je mooi op de plaat gezet zeg! Heel dik

Goed te lezen dat iedereen een mooie avond en demo heeft geien. Finale ziet er echt top uit zeg.

Wat vonden jullie onderaan de streep de dikste bak van de avond dan? Dance monkey of bulldozer?
Laat ik het zo zeggen dat de dance monkey mij heel erg verraste, leuke bak en harde burst. De bulldozer is al eens geschoten en die had zich al bewezen. Maar als ik moest kiezen zou ik dance monkey zeggen

Die Dance Monkey had wel een heel goede burst en spreiding. Die vond ik er wel echt tussen uit springen, evenals de Argento blokjes. Dus als je kijkt naar kwaliteit en niet naar hoeveel schoten/€ vond ik de Dance Monkey wel echt de betere.

Beetje laat aangekomen door een volle planning de hele dag maar alsnog genoten van de demo. Lekker tempo in het schieten. Showroom is ook zoals altijd geweldig en spetterende finale.

naamloos-002- 20221126.jpg

Back
Bovenaan