Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ook net weer thuis. Echt hulde voor de mensen van ANO Vuurwerk, allemaal goed geregeld. Hoop det ze flink wat extra bestellingen hebben gekregen! Leuks sfeertje, hele mooie showroom ook.
Wat mij ook goed deed was de grote opkomst, niet maar alleen freaks maar ook veel gezinnen, vuurwerk nog steeds heel erg populair!
De demo zelf. Veel zeker een aantal toppers gezien maar ook een hoop zwakkere cakes helaas. Ook herhaling van effecten. Weet de namen niet meer maar heb alles op film dus kom er nog wel op terug. Die mij te binnen schieten, king of bling, raptor princes, azurro. 2 mooie compounds, kwaliteit duidelijk beter en mooi tempo. Verder nog een waaier met echt harde burst en zeer goede effecten. Dat vond ik wrl de topper van de avond, dikke aanrader. Crack attack ook leuk.
Finale show was om je vingers bij af te likken. Echt geweldig. Loop wel eens te zeiken over de afstand in NL maar hier totaal geen last van. Zaten een paar opgevoerde 4” peony met palm bij, wát een beukers joh. En die ABA salute blijven me verbazen, bizarre dingen zijn het. Uniek en enorm genoten van deze show!
-edit- die waaier blijkt de ghosttown te zijn. Echt een dikke aanrader in mijn ogen, en dat voor 25mm.
Laat ik het zo zeggen dat de dance monkey mij heel erg verraste, leuke bak en harde burst. De bulldozer is al eens geschoten en die had zich al bewezen. Maar als ik moest kiezen zou ik dance monkey zeggenWat vonden jullie onderaan de streep de dikste bak van de avond dan? Dance monkey of bulldozer?
Wat vonden jullie onderaan de streep de dikste bak van de avond dan? Dance monkey of bulldozer?
Staat zelfs een positief stukje in de krant https://www.bndestem.nl/video/produ...vuurwerkshow-in-milheeze-we-mogen-weer-342556