Demo Almere 12-12-2009

moontan

VWC lid
Waar: Almere
Wanneer: 12 december 2009
Wie: nog niet bekend
Opdrachtgever: VerkoopVuurwerk.nl
Wat: demo consumentenvuurwerk
Tijdstip: 18.00 uur
Collecties: Lesli (Royal Class)

Vuurwerkshow - Overig
Zaterdag 12 December 2009
Tijdsduur : Aanvang 18:00 uur
Plaats : Almere
Prijs : Gratis
Internet : www.verkoopvuurwerk.nl
Email : [email protected]

Kom en zie het mooie Royal class vuurwerk in aktie.
Verkoopvuurwerk geeft een vuurwerkdemonstratie van 25 artikelen die we verkopen en daarna een mooie eindshow.

Draaibrugweg 10, De Vaart.

Laatst bewerkt:
Ben er ook bij, is idd leuk rond je verjaardag wat vuurwerk :)
ik heb het met de demo van Marijn 1 dag na me verjaardag :D

Welkom op VerkoopVuurwerk.nl

12 December grote vuurwerkshow!!!!
Verkoopvuurwerk heeft een vuurwerkshow georganiseerd voor iedereen die geintresseerd is in vuurwerk.
Wij hopen dat u mede hierdoor al wat in de nieuwjaars stemming te brengen, zo in deze donkere dagen voor de kerst.

Tijdens deze demo show, (word alleen consumenten vuurwerk afgestoken)
worden 25 prachtige vuurwerk exemplaren afgeschoten en dan een enorm mooie FINALE.
Al deze exemplaren en nog veel meer soorten knal en siervuurwerk, tevens een groot assortimen pijlen hebben wij in ons assortiment.
Kom en zie reeds de Dummy's, ook reeds op voorraad kinder (fop en schertsartikelen) vuurwerk en Geluksballonnen in div kleuren.

Wij hebben een mooie showroom gevuld met Dummy's, die u rustig kunt bekijken, tevens draaid er een promo DVD met alle vuurwerk effecten.
Bij onze locatie vind u ruime parkeergelegenheid, aparte balie voor afhaal voorverkoop, korte wachttijden, in grote showroom waar u droog en warm kunt wachten.
Ook kunt u reeds on-line bestellen, vroege vogels worden beloond met actie prijzen.

De vuurwerkshow begint op 18.00 uur, de crew heet u van harte welkom.

Klik hier voor de vuurwerkfolder van 2009 - 2010
http://www.verkoopvuurwerk.nl/pdf/Vuurwerkfolder09-10.pdf

Vuurwerkshow bij ACB Caravans
03 december 2009

ALMERE - Op 12 december 2009 organiseert ACB Caravans samen met verkoopvuurwerk.nl een grote vuurwerkshow op de Draaibrugweg 10 in Almere Buiten.

Vanaf 18.00 uur kunt u genieten van een vuurwerkshow met consumentenvuurwerk. Er worden 25 consumentenartikelen afgeschoten en daarna volgt er een grote finale van diverse artikelen. Er is een ruime parkeergelegenheid waar je de auto kunt parkeren. De medewerkers staan klaar om u te informeren over allerhande nieuwe artikelen.

Bestellen
Ook staat momenteel de internetsite www.verkoopvuurwerk.nl weer open om vast voor te genieten of om te bestellen. De bestelling kan afgehaald worden op 29, 30 en 31 december. De nieuwe folder wordt vanaf 6 december door geheel Almere verspreid. Alle Dummy’s zijn te zien alvast zien in de ruime shop, waar ook de CD’s draaien met alle artikelen.

Kom en geniet vast voor, tot 12 december op de Draaibrugweg!

Almeers Caravan Bedrijf BV
De Draaibrugweg 10 - 1332 AD Almere
Tel. 036-5400909
www.acb-caravans.nl

http://www.webregio.nl/almere/uitga...el/538212/vuurwerkshow-bij-acb-caravans-.aspx

Net terug. Leuke en mooie items gespot. Ik had eerlijk gezegd de geschoten producten (behalve de Big McThunder, die had ik zelf vorig jaar :D) nog niet in het echt gezien.:rolleyes: Vooral de Kickstarter vond ik erg aantrekkelijk. Ook de Tatoo! en de Titania zijn toppers naar mijn smaak. Leuk om gezien te hebben. Ook leuk om kennis gemaakt te hebben met een crewlid aldaar. Ik ben benieuwd hoe de foto's zijn geworden!

Leuke demo, goed weer en natuurlijk leuke producten. Foto's zijn goed gelukt hoor :D hier onder staan er vast een paar :wink:

:bye:

Vond de Titania de topper van de avond. Enorme dreunen, voelde de grond onder mijn voeten trillen..

Vond de Pyroshopper cakes tegenvallen, en dan vooral de burst.

Leuke demo, was echter binnen een kwartier afgelopen.

dat klopt niet highscr5
de demo begon om 18:00 en om 18:35 was het afgelopen ;)

dat weet ik heel zeker omdat ik er werk :P

Back
Bovenaan