Demo 31-10-2007 Beverwaard

Ik zal hier morgen aanwezig zijn.

Iemand had een plaatje waar het zou zijn klopt het dat de vuurwerkdemo nabij de verkoopadres op een veldje wordt plaatsgehouden?

Ik zal hier morgen aanwezig zijn.

Iemand had een plaatje waar het zou zijn klopt het dat de vuurwerkdemo nabij de verkoopadres op een veldje wordt plaatsgehouden?

Ik heb diverse malen geprobeerd het bedrijf te bellen waar de demo wordt gehouden. Ik heb helaas geen contact weten te krijgen.
Ik weet dus niet hoe lang deze demo duurt, evenmin niet de beschikking over de schietlijst.
Ik heb over deze demo op dit moment helaas geen verdere informatie.

:bye:

Deze demo zal inderdaad worden geschoten in het park naast het winkelcentrum.
ff Google earth gebruiken en dan oude watering intikken.
Zie je vanzelf een groot rond grasveld,daar word deze demo geschoten.
Zal er ook bij zijn, vorig jaar was het een aardig showtje.

Deze demo zal inderdaad worden geschoten in het park naast het winkelcentrum.
ff Google earth gebruiken en dan oude watering intikken.
Zie je vanzelf een groot rond grasveld,daar word deze demo geschoten.
Zal er ook bij zijn, vorig jaar was het een aardig showtje.

Idd klopt een ronde grasveld ja;)

Bedankt!

Het is misschien rare vraag maar hoe doen ze dat met zo'n show, doen ze per product en vertellen ze dan wat voor product het is ofzo of is het gewoon 1 mooie vuurwerkshow van hun consumenten vuurwerk bij elkaar?

Idd klopt een ronde grasveld ja;)

Bedankt!

Het is misschien rare vraag maar hoe doen ze dat met zo'n show, doen ze per product en vertellen ze dan wat voor product het is ofzo of is het gewoon 1 mooie vuurwerkshow van hun consumenten vuurwerk bij elkaar?

De normale gang van zaken bij een demo is dat je bij binnenkomst een schietlijst overhandigd krijgt. Op die schietlijst komen de producten voor welke tijdens de demo worden geschoten. Vaak staat de adviesprijs van een artikel ook op de lijst vermeld.
Op het moment dat de show begint is er een speaker aanwezig die omroept welk artikel er geschoten gaat worden. En dat blijft hij doen totdat alle artikelen geschoten zijn.
Bij een demo is het ook vaak mogelijk dat je ter plekke al een voorbestelling kunt doen.

Maar nogmaals dit de normale gang van zaken bij een demo.
Of dat morgenavond ook zo is sta ik niet garant voor.

Ik hoop voor jullie op een mooie demo. Dynasty wordt ook geschoten.
Ik weet zeker dat jullie met mooie verhalen thuiskomen.

De normale gang van zaken bij een demo is dat je bij binnenkomst een schietlijst overhandigd krijgt. Op die schietlijst komen de producten voor welke tijdens de demo worden geschoten. Vaak staat de adviesprijs van een artikel ook op de lijst vermeld.
Op het moment dat de show begint is er een speaker aanwezig die omroept welk artikel er geschoten gaat worden. En dat blijft hij doen totdat alle artikelen geschoten zijn.
Bij een demo is het ook vaak mogelijk dat je ter plekke al een voorbestelling kunt doen.

Maar nogmaals dit de normale gang van zaken bij een demo.
Of dat morgenavond ook zo is sta ik niet garant voor.

Ik hoop voor jullie op een mooie demo. Dynasty wordt ook geschoten.
Ik weet zeker dat jullie met mooie verhalen thuiskomen.

Erg bedankt!
Ik zal donderdag of woensdag misschien al meteen laten horen wat ik er van vond;)
Ik ga met nog iemand van avp dus misschien dat je ook wat van hem hoort.
Ik zal het ook filmen en misschien wat foto's maken, met filmcamera (kan niet op pc worden gezet) en digitale fotocamera maar die kan niet zo erg lang opnemen.

Vorig jaar werd deze "demo" ook gehouden. Helaas bleek het geen demo maar een showtje met consumentenvuurwerk, en toen met voornamelijk Pro Line produkten. Was aardig, meer niet. Ik zou er geen grote afstand voor gaan rijden.
Ik verwacht dit jaar hetzelfde qua opzet, omdat de "demo" aansluitend aan een lampionoptocht wordt gehouden.

Nou, omdat ik er vlakbij woon ben ik toch maar even gaan kijken.
En de show was eigenlijk een kopie van die van vorig jaar, alleen nu met een aantal nieuwe cakes erin verwerkt. En wederom uitsluitend Pro Line.
Voor de liefhebbers van "totale chaos en een goed gevulde lucht" is deze show waarschijnlijk om te smullen geweest, maar ik persoonlijk hou daar niet zo van; ik zie liever wat meer op elkaar afgestemde combinaties.
Doordat de cakes soms met wel zes tegelijk werden geschoten waren de individuele potten nauwelijks te herkennen. Het woord "demo" zoals wij dat kennen is dus niet echt op zijn plaats. Alle effecten, voornamelijk peony's, liepen voortdurend in een razend tempo door elkaar heen, uiteraard vergezeld van zeer harde burstknallen, want daar staat Pro Line (terecht) om bekend. Maar eerlijk gezegd: ik ben er niet zo kapot meer van als vroeger. Ik ben dol op harde knallen, maar ik heb de indruk dat dit bij Pro Line toch ten koste van de effecten gaat.

Mijn persoonlijke conclusie van het verhaal: voor mij geen Pro Line meer; doe mij maar Dynasty. Al moet ik zeggen dat ik toch ook wel een paar mooie cakes heb gezien. Meest opvallend was een mines-cake waarvan ik later hoorde dat dit de Colourfull Flash was. Tevens enkele malen de kleuren blauw en pink voorbij zien komen, die ik erg helder vond. Maar uit welke cake die kwamen kan ik jullie helaas niet vertellen.

Bedankt Cass voor deze informatie.
Van tevoren werd deze show aangekondigd als zijnde een demo van Wolf en Kruiterij.
Dus als ik het goed begrijp zijn beide merken niet eens aan bod gekomen.
Slechte zet en jammer voor de freaks die speciaal voor Dynasty of Kruiterij zijn gekomen.
Gelukkig hoefde jij niet ver te reizen.
Ja en wat Proline betreft, veel van de kruitinhoud gaat verloren aan de burst.
Een harde burst is natuurlijk lekker om te horen, maar het oog wil ook wat.
Toch zijn er voldoende cakes van Proline die absoluut de moeite van het bekijken waard zijn.
Mijn ervaring met name met de 500 grammers zijn positief.

Het was lekker om ff kruit te snuiven, maar vond er niet echt veel aan.
Zat weinig structuur in en ook miste ik de variatie van de verschillende producten.
Vind ook dat ze dit zo niet mogen schieten onder het kopje "DEMO".
Gelukkig was het nog geen 10 minuten bij mij vandaan.
Kunnen er weer even een maandje tegenaan.

Het was lekker om ff kruit te snuiven, maar vond er niet echt veel aan.
Zat weinig structuur in en ook miste ik de variatie van de verschillende producten.
Vind ook dat ze dit zo niet mogen schieten onder het kopje "DEMO".
Gelukkig was het nog geen 10 minuten bij mij vandaan.
Kunnen er weer even een maandje tegenaan.

Hoe was het verlopen? Ook als de demonstraties zoals wij ze kennen met een schietlijst en product voor product met een omroeper?

Nee hoor,was gewoon een chaotische show met veel potten tegelijk en door elkaar.
Vond het eigenlijk wel tegenvallen, maar is toch ook wel leuk om weer vuurwerk te zien.

Wij hebben het gefilmd en zullen het 1 dezer dagen online zetten.
Het was geen product demonstratie maar gewoon een showtje vol met Pro Line cake's. Helaas zaten er geen nieuwe cakes tussen.

Wij hebben het gefilmd en zullen het 1 dezer dagen online zetten.
Het was geen product demonstratie maar gewoon een showtje vol met Pro Line cake's. Helaas zaten er geen nieuwe cakes tussen.

Ik heb ook wat gefilmd ik zal het binnenkort wel op youtube ofzo zetten. Ik heb ook wat foto's gemaakt.
Het is alleen niet erg goed te zien op de digitale camera:O

Back
Bovenaan