Nou, dat was me het avondje wel! Ruim twee uur reistijd was het zeker wel waard

Op de heenweg kwamen we nog wat te laat ook, door een vertraagde aansluiting met de trein. Maar we (Fred en ik) hebben gelukkig alleen de allereerste drie producten gemist.
Het was bijzonder druk rondom de vijver. Het was ook een mooie locatie, met een aardige echo. Het handmatige afschieten liet deze keer echt te wensen over. Als de finale van Silver Salutes wél elektronisch gaat (maar ook niet vlekkeloos verloopt), dan kan je toch ook álle producten elektrisch doen? Nu werden er soms drie, soms twee, soms één product tegelijk aangestoken. Of niet helemaal tegelijk.
Ook het omroepsysteem vond ik bijzonder onverstaanbaar. Er stonden wel tig speakers (misschien dat wij net op een plek stonden waar de geluidsgolven elkaar uitdoofden), maar het volume was matig, en de verstaanbaarheid slecht. Daardoor heb ik de eerste 20 producten slecht kunnen ervaren. Er zaten ontbrekende producten in de show die wel op de schietlijst stonden, en daardoor wist ik soms niet hoe ver ze nou waren. Gelukkig veranderde dat na ca. 20 items. Toen werd alles duidelijker, en beter verstaanbaar.
De topproducten van de avond zijn wel zo'n beetje genoemd. Ik zal ze niet hier herhalen

hoewel ik wel de Silver Salute als aanrader wil vermelden. Man, oh, man! Dat ding gaat HARD! Verder heb ik erg veel producten gezien die ik nog nooit eerder had gezien. Merken als Wolff, Beko, Hardix heb ik in de buurt niet, dus daarmee had ik ook nog helemaal geen ervaring. Maar na het zien van deze demo, durf ik te zeggen dat Frits' Vuurwerkhal echt toppers verkoopt! Gewoon de beste producten van vele importeurs gecombineerd. Vooral het merk Bon Fireworks spreekt mij persoonlijk heel erg aan. De effecten zijn écht mijn smaak. Ook de prijs vind ik meer dan perfect bij dit merk. Ik denk dat ik mijn lijst(je) toch echt uit moet breiden met Bon!

De finale vond ik top! Gewoon in een lekker tempo wat cakes stoken! Er zaten niet echt thema's in de finale, maar ach. Meestal ben ik daar wel een voorstander van, en een series cakes te nemen met allemaal dezelfde kleurstelling bijvoorbeeld. De laatste stoot Silver Salutes was echt oorverdovend! Deed gewoon pijn aan je oren!
Na afloop nog even met een freakje of drie gebabbeld, en toen op naar huis.
Fred, jij ook bedankt voor de gezellige avond
Helaas had ik m'n camera niet mee, dus geen films van mij. Maar ik zie al genoeg films her en der, dus dat komt goed uit