Demo 2009 Vuurwerkhal Rijswijk

@Pigi: zou top zijn! Ben nog aan het twijfelen aan sommige cakes. Onder andere de cakes van Bonfireworks. Ik houd het even in de gaten :)

Ik ga hier zeker heen, lijkt mij een erg mooie demo!! Gisteren was ik al bij de Vuurwerkhal, maar de verkoper raadde mij aan om eerst naar de demo te gaan kijken.
En dan hoop ik dat het een beetje goed weer is.

Heeft iemand nog tips t.a.v. de beste plek om te parkeren (gratis) en de beste staplek voor de demo?

Ik zou zeggen gewoon aan de Generaal Spoorlaan, dan heb je volgens mij het beste zicht volgens maps.google :D!

Ik hoop dat het doorgaat, voorlopig ziet het er nog goed uit!

Het weer ziet er hier, dichtbij de schietlokatie, erg goed uit. Niet een te harde wind en het blijft ook nog eens droog volgens buienradar. Dus het ziet er goed uit voor vanavond.

Blitzz, als je kijkt op buienradar zie je ook 1 van west europa. Er komt met een aardige snelheid een regengebied aan. En ze voorspellen veel wind erbij. Dus nog niet te vroeg gaan juichen!

Zo dan, dat was weer een beste demo vanavond. De collectie van Frits wordt elk jaar beter, hoewel er wel veel dezelfde effecten te zien waren ( goud met gekleurde wave). Bonfire vond ik opvallen door z'n mooie kleuren, vooral de City Lights. Orange Label is erg spectaculair, zoals we van Lesli gewend zijn, maar opvallend vond ik dat de oudjes als ES en Outblast er nog steeds bovenuit springen.

Dat was me weer een demo waar je u tegen zegt.
Ik vond het weer goed georganiseerd. Jammer dat er een aantal producten niet waren.
Ik vond de goedkope cakes van bonfireworks het erg goed doen.
Deze cakes hadden een harde burstknal en mooi effect.
Ook vielen de sniper, outblast en de palm assortiment cakes in de smaak.
Maar de beste cake van de avond was toch wel de silver salute, echt te gek voor woorden.
Mooi titaan boeketje en een knal die harder was dan alle andere knalcakes.

Ik probeer vanavond alvast een paar filmpjes online te zetten. De eerste is van de silver salute 3x.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

orange label - golden rain
http://www.youtube.com/watch?v=WK8Yi5nnpZg

palm assrotiment
http://www.youtube.com/watch?v=1-ek9Ah6rDM

Thunderking the cake
http://www.youtube.com/watch?v=cAGmgt-Vlgk

Bonfireworks - miracle
http://www.youtube.com/watch?v=hWOpppE5YMA

Bonfireworks - midnight delight
http://www.youtube.com/watch?v=GINZSul54jg

Dynasty - wasp
http://www.youtube.com/watch?v=6XeBbRQ-NXA

Laatst bewerkt:
Hallo Pigi,

Bedoel je met het Palm assortiment die van Zena?
Zit namelijk in twijfel om die erbij te nemen.
Silver salute komt er nu sowieso bij.

Laatst bewerkt:
Zo he wat een vette demo zeg!

Bonfireworks heeft mij versteld doen staan van de prijs/kwaliteit verhouding!

En by far de beste cake van de avond was de Silver Salute, man man man wat een cake zeg!

Toppers waren toch wel de 20 shots cakes van Bonfireworks, Outblast, Sniper, ES en Palm assortiment van Zena, hoewel ik er nu vast een paar vergeet :D!

Ja dat palm assortiment deed het inderdaad erg goed Gygabyte!
Ik zelf heb em al besteld, en adviseer je hem er zeker bij te nemen;)

Ontopic: wat een prachtdemo! Zoals deze is er maar 1tje!

Dat was echt een goede demo met een heerlijke finale:cool: En dan te bedenken dat er nog 4 silver salutes niet af waren gegaan.

Opvallend goede nieuwe cakes:
-Silver salute, veruit de hardste burst
-Beatiful Heaven(goede opbouw met multicolor tails met daarna zeer grote effecten in een fijn tempo)
-V-power(telkens denk je dat het voorbij is en dan gaat die weer door)
-Palm cakes(Zeer grote palm met goede burst)

Extreme Salute was ook weer erg goed, effect van degene met palm was echt enorm. Die met peony was normaal qua grote.

Bon Fireworks viel zeker niet tegen. Mooie kleuren en harde burst, alleen het goud wat veel in de cakes zit, verwaaide helaas door de wind.

Tegenvallers:
-Battle, voor het geld een leuke cake maar had er toch meer van verwacht. Heavy 3/5 cakes hadden nog grotere effecten.
-Titanium thunder, knalt niet harder dan de meeste siercakes en in vergelijking met de silver salute echt mager.
-Thunderking 25 schots, hetzelfde verhaal als bij Titanium Thunder.

Spreekt voor zich:
img0758w.jpg

De nieuwe cakes van de Rijswijkse Vuurwerkhal:
img0759j.jpg

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyverwoerd
Blitzz, als je kijkt op buienradar zie je ook 1 van west europa. Er komt met een aardige snelheid een regengebied aan. En ze voorspellen veel wind erbij. Dus nog niet te vroeg gaan juichen!

Ff mezelf quote, weer was prima

Het weer was precies zoals te verwachten viel volgens buienradar. En de regen kwam pas rond 21.30, maar dat viel erg mee.

slechtste demo sinds 3 jaar...er stond er een die wist niet eens hoe die een pot moest afsteken...en dan plots 3 tegelijk...ze hadden een leuk kommentaar bij een stuk waar ze er maar een van konden afschieten omdat er maar 13 geleverd waren nou hadden ze die beter alle 13 tegelijk kunnen afsteken want die word niet eens verkocht !!! finale was het ook niet echt, zeker niet vergeleken met vorig jaar. een pluspunt er zijn twee potten die ik van de hele lijst aanschaf....misschien volgend jaar beter???

slechtste demo sinds 3 jaar...er stond er een die wist niet eens hoe die een pot moest afsteken...en dan plots 3 tegelijk...ze hadden een leuk kommentaar bij een stuk waar ze er maar een van konden afschieten omdat er maar 13 geleverd waren nou hadden ze die beter alle 13 tegelijk kunnen afsteken want die word niet eens verkocht !!! finale was het ook niet echt, zeker niet vergeleken met vorig jaar. een pluspunt er zijn twee potten die ik van de hele lijst aanschaf....misschien volgend jaar beter???

euhh wat een reactie !!!
misschien moetje dan toch maar weer lid worden van de plaatselijke punnik club.

Ik heb een hele mooie demo gezien.
mooie leuke opvallende produkten.
silver salute is een topper van een knalblok.
en die komt zeker op mijn bestel lijst.

hier een stukkie film van de finale,
inclusief een karton silver salute.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan