Demo 13-12-2007 Eemnes

moontan

VWC lid
De Witte Tentenverhuur uit Eemnes organiseert dit jaar weer een grootse vuurwerkdemonstratie.
De datum van de demo is 13 december 2007.
Toegang is voor iedereen open.
De demonstratie wordt geschoten door Dream Fireworks.
De collecties die geschoten gaan worden zijn: Brave & Wichers en de nieuwe collectie Marijn, waar de Witte Tentenverhuur zelf importeur van is.

De locatie van de demo is Eemnes Oud Eemnesserweg 13.
Het aanvangstijdstip van de demo wordt tijdig bekend gemaakt.

website :
http://www.witte-tentenverhuur.nl/

heel erg bedankt Moontan!
eindelijk een demo bij mij in de buurt :)
hier ga ik 100% naar toe, ook om Marijn te mogen aanschouwen, ik heb geen idee wat ik hier van moet/mag verwachten, maar aangezien Witte Tenten het heeft, zal het wel in orde zijn met de kwaliteit :wink:

Vincent.

Van de website van Witte Tenten Verhuur:

Vuurwerkshow 2007

Verleden jaar hebben we voor het eerst een vuurwerkshow gegeven bij Tuincentrum Overvecht.
Ook dit jaar hebben wij weer een vuurwerkshow aangevraagd en zoals het er uit gaat zien, gaat dit plaats vinden op 13 dec. 2007 om 20.00 uur.
Zonder tegen bericht van de provincie Utrecht gaat dit weer op de zelfde locatie worden. Mocht het toch anders zijn laten we u dat op tijd weten.
Ook bij slecht weer kan het zo zijn dat de show wordt verplaatst naar een andere datum.

Omdat we dit jaar onze eigen lijn gaan promoten zal de vuurwerkshow groots van opzet zijn.
Met een leuke artiest en ongekend veel vuurwerk zullen wij deze avond tot een groot feest maken.
Wij hebben echt wat te vieren, en we willen dat graag met u doen.

Dus kom naar de vuurwerkshow, en beleef een waar vuurwerkspektakel.

http://www.witte-tentenverhuur.nl/vuurwerk/?p=pages/vwshow/index

Ik ga hier denk ik net als vorig jaar weer bij zijn.
Ben erg benieuwd naar de marijn collectie!

Gister stond er een gigantische advertentie in de krant, betreft de demo van de witte tenten verhuur die dit jaar hun eigen nieuwe lijn gaan verkopen en schieten.

Ik heb de advertentie net ook gezien ja.
Een complete achterpagina van de Gooi-en Eemlander maar liefst.
Indrukwekkend. Ze pakken het wel groots aan daar moet ik zeggen.
Ik hoop dat al die moeite van hun zich in klinkende munt uitbetaalt.
De show van morgenavond zal vast en zeker een antwoord op die vraag gaan geven.

Ik denk dat ik hier ook maar eens een kijkje ga nemen.

Ik zat eerst nog te twijvelen om naar de demo van Rebel in Huizen te gaan maar ik ben wel benieuwd naar hun producten.

Gr.

schietlijst Demo Eemnes 13-12-2007 Onder Voorbehoud

Marijn Collectie

Nr 1 Boefje
Nr 2 Knappe Dennis
Nr 3 Piedewiet
Nr 4 Vurige Catie
Nr 5 De Daltons pakket
Nr 6 Groentje
Nr 7 Wakkere Dodo
Nr 8 Bulderende Brutus
Nr 9 Levens Genieters pakket
Nr 10 Wil Wil Wel
Nr 11 Zware Jongens Pakket
Nr 12 Blonde Greet
Nr 13 Cornelis
Nr 14 Nijdige Naarling
Nr 15 Witte Kadaver

Lidu Collectie

Nr 16 Revolution
Nr 17 Atomic Flash

Star Collectie

Nr 18 Star Wars
Nr 19 Star Light

nr 20 Tripple Hazard

Finale

Laatst bewerkt:
Ik ben er ook bij vanavond :)

Eens kijken wat er allemaal te zien valt! Die giga pagina achterop de krant had ik ook gezien maandag. Nu maar hopen dat ze niet al hun geld daar aan uitgeven, maar dat er ook wat over is gebleven voor het vuurwerk zélf :p

Wellicht kunnen we elkaar ergens ontmoeten? Is er een plek waar VWcrew staat, of...?

Zoek een groep op met veel satiefen dan staan wij daar. Je kan ook op het geluid afgaan de groep met de meeste lol zijn wij meestal :D

Ik ben er ook bij vanavond :)

Eens kijken wat er allemaal te zien valt! Die giga pagina achterop de krant had ik ook gezien maandag. Nu maar hopen dat ze niet al hun geld daar aan uitgeven, maar dat er ook wat over is gebleven voor het vuurwerk zélf :p

Wellicht kunnen we elkaar ergens ontmoeten? Is er een plek waar VWcrew staat, of...?

Meestal vooraan en te herkennen door middel van de camera,s en statieven.
Hoop je te ontmoeten vanavond. Alvast veel plezier. !!!

:bye:

als ik jullie zie staan zal ik een praatje komen maken :wink:.
nog maar +- 5 uurjtes te gaan! :D

Vincent.

Zeker doen ja, altijd leuk om nieuwe freaks te ontmoeten. Niet bang wezen, gewoon erbij komen staan en zeg gerust gedag, weten wij ook genoeg. :wink:

Heb er zin in! Hele dag al "in the mood". :D:bonk:

:bye:

Zo, net terug van een prachtige demo;

Ik heb jullie niet zien staan... :sad: (het zal vast aan mij liggen maar ja :))
Ik heb Taco trouwens misschien voorbij zien lopen, kan dat?

---
Ik vond het wel een aardige demo moet ik zeggen, goede introductie van de producten.
die zanger voor de finale vond ik een beetje 'in het water gevallen'. om het maar netjes te zeggen. Van mij had het niet gehoeven, en het veld ombouwen. tja dat hadden ze ook van te voren kunnen doen.
van mij had dit dus niet voorbij hoeven komen.

soms wat haperingen in de PowerPoint, maar daar had ik geen last van.
wel jammer vond ik dat de beamer te laag afgesteld stond, zodat ik steeds de prijs niet kon lezen. aandachtspuntje misschien.

van het vuurwerk zelf moet ik zeggen dat het heldere kleuren zijn, prachtig om te zien!
ik ben zelf wel fan van het whirpool-effect, maar vooral in de potten eerder in de demo vond ik het wel een beetje te veel, bijna elke pot had een whirpool.
je moet er van houden!

Ik was zelf op de fiets trouwens, en ik stond ongeveer iets links van het midden van het hek.

Vincent. :bye:

Was jij die jongen met camera op statief? En ging je met je moeder tegelijk weg met je fiets, die bij de ingang van het tuincentrum stond? :)

Zo ja, dan was ik die jongen die (toevalligerwijs) teglijk weg ging met de fiets!

Wij waren even links voorbij het hek gegaan, stonden dus vóór het hek te filmen, schuin links van het publiek. :wink: Wij stonden met meerdere mensen, 2 onbekenden, Chris van FPM, wij met 5 crewleden en nog 3 andere freaks welke met moontan zijn meegefietst. :wink:

Goede demo, leuk vuurwerk gezien met toch erg fijne effecten die je elders niet ziet hoor. Zoals je zegt, het whirl-effect, wat een dingen joh, op afstand leken ze al enorm breed, laat staan in de straat. :wink: Voor de rest hele mooie kleuren inderdaad, op blauw na, die vond ik ontzettend slecht, te donker, maar denk ook aan de hummers als tail en niet te vergeten de Zware Jongens, wat een irritante fluitbakken (in positieve zin dan :wink:) met simpele, maar fijne boeketten.
De PowerPoint heb ik compleet gemist, stond een schapenhok voor, maar ze riepen de tekst en namen gelukkig ook om. :)

Ik wil de mensen van Witte-Tentenverhuur/Marijn Vuurwerk bedanken voor de fijne demo, de ontzettend fijne gastvrijheid en een leuke en goed georganiseerde after-party. Nogmaals gefeliciteerd met jullie eigen lijn! :D

ik ben ook bij de show geweest erg mooi vuurwerk vind ik zelf ik had dit niet verwacht eerlijk gezegt ik vond de witte kadaver wel leuk en de laatste van de 4 daltons volgens mij de prijzen vergeleken met hier vallen erg mee ik ga zeker dit jaar marijn vuurwerk proberen dus van het weekend maar ff gaan bestellen:D:D dan heb ik in iedergeval de korting te pakken :rolleyes:
ik hoorde ook dat er misschien nog meer verkoop punten komen dit jaar want er waren ook veel mensen van andere winkels die konden komen kijken het was het 1e marijn vuurwerk wat er in nederland mocht afgestoken worden en ze zijn de 1e in europa die van deze fabriek kopen

Wat een superdemo was het. De topper van de avond vond ik zeker de zware jongens, prachtige dingen waren dat:cool:! De demo was hartstikke goed georganiseerd, en ze lieten veel producten zien. Ook de after-party was geweldig. Namens mij ook Witte Tenten bedankt voor alles, en natuurlijk de groep freaks de mee was, het was erg gezellig!

gr. Alex!:bye:

Nou ik was ookal terug maar was half 1 dus geen zin om te typen :D

in 1 Woord SUPER DEMO!!! Prachtige cakes vooral de levensgenieter en dan vooraal de D met aleenmaar knal kan aan mij liggen maar volgensmij is dat wel de hardste cake in nederland. En dan de zware jongens ben helemaal verliefd :) Fluit met twister/hummer effect antans dat ronddraaien gewoon irritant mooi echt zown cake die je om 6 uur sochtens moet afsteken :D. Voor de rest was alles goed geregeld jammer van die 1ne zanger maarja is mijn muziek dan ook niet :). En de after party was ook SUPPER heerlijke saté ballen.

Evelien, Nancy en de rest van de famillie gefeliciteerd met deze nieuwe lijn. Jullie hebben top vuurwerk geintroduceerd in Nederland met prijzen waar je u tegen kan zeggen.

Back
Bovenaan