Demo 123 vuurwerk Lopik za. 20 december 2014

Robin30

VWC lid
Stad/dorp: Lopik
Datum: Zaterdag 20 december 2014
Tijdstip: 19.30 uur. (Terrein open vanaf 19.00 uur)
Schietbedrijf: Pyromax
Max. kaliber: volgt nog..
Bijzonderheden: kom op tijd in verband met toenemende drukte en parkeren op enige afstand van ons bedrijf! Deze avond showen we een selectie van ons assortiment.

Schietlijst volgt.

We hebben dit jaar weer een hartstikke leuke schietlijst! Een aantal nieuwe producten, veel toppers van afgelopen jaar. Blauwe namen zijn nieuwe producten.

schietlijst.png

(Voor de oplettende lezer; we moeten inderdaad een keer van schietpositie wisselen, dus gaan van de wonderfull world terug naar de amazon.)

We hebben dit jaar weer een hartstikke leuke schietlijst! Een aantal nieuwe producten, veel toppers van afgelopen jaar. Blauwe namen zijn nieuwe producten.

schietlijst.png

(Voor de oplettende lezer; we moeten inderdaad een keer van schietpositie wisselen, dus gaan van de wonderfull world terug naar de amazon.)

Ben ik nauw gek, maar de wonderfull world heeft toch nooit in de verkoop gestaan bij jullie?

Is het al bekend of deze demo 100% doorgaat? Is voor mij 45min rijden en wil niet voor niks komen....

We houden er niet echt rekening mee dat hij niet doorgaat. De windsnelheid mag maximaal 9 m/s zijn en om 19:00 uur is hij 8 m/s (en dalende). Zou goed moeten komen dus!

MLlMGxM.png

Leuke demo inderdaad gezien, jammer van de 20 minuten vertraging maar de demo zelf maakte dit zeker goed. Top finale trouwens!

Wat een mooie demo en vooral de finale was erg goed.
Mooie producten gezien zal er enkele opnoemen die er uit sprongen op mijn persoonlijke voorkeur.
Cruelty/The Force/Super 500/Down Under/Zena Triumph/Sixty Four 123 line/Forty Four 123 line/All at once/Joy Ride/Cruel traction.
En niet te vergeten de heerlijke poffertjes en chocomel Team 123 bedankt.

Graag gedaan!
Wijzelf waren erg blij dat de Zena artikelen er allemaal op tijd waren, zaterdag ochtend geleverd, bijna rechtstreeks van de boot :D Die artikelen stelden niet teleur in ieder geval!

Ik weet intussen wat nr 26 op de lijst was, dit was dus niet de phantom maar 2 cakes van de zena finest box, mijn foutje met uitpakken denk ik..... als de andere 2 ook zo zijn gaat dat zeker goed komen met die box!

Ja,ja hij was weer lekker hoor.
Bedankt, team van Gerrit alles was weer goed geregeld(complimenten).
Mooie producten de revu zien passeren en een spetterende wat zeg ik een grandioze finale gezien.
Hier zijn de beelden van de finale.

Van 0 t/m 1.40 een showtje van Gerrit zelf(misschien was ie wel jarig)
Vanaf 1.40 gaat het nog grotere werk aan de gang.

Back
Bovenaan