Ik ben er ook geweest.
Ik dacht ik ga lekker vroeg weg van huis, dan heb ik nog een goede plek...
Toen ik en mijn neefje daar aankwamen was het akelig stil (waren er dan wel 30min van te voren)
Ze riepen om persoon 6 & 7 zijn er.
Gelukkig werd het steeds drukker. Denk uiteindelijk dat er zo'n 100 man waren.
Niet echt druk dus, ook waren er inderdaad geen kraampjes, maar dat mag de pret niet drukken toch?
Ik moet zeggen, de potten die ik verwacht had dat die goed zouden zijn, vielen best wel tegen.
Maar ik vond het een topshow! klasse voor de eerste keer!
Hier mijn verslag:
Vulcano Fountain: Leuk fonteintje voor tussendoor, duurde inderdaad best wel kort.
Etna On Fire: Ongeveer hetzelfde als Vulcano Fountain, alleen duurde die langer.
Purple sky: Beter dan vorig jaar, boeketten waren voller. (Kan ook zijn dat ik vorig jaar een verkeerde pot had).
yellow sky: Deze pot viel me tegen, boeketten waren niet mooi vol zoals je op het filmpje ziet.
Royal: Ook deze pot viel me best wel tegen. Vorig jaar had ik Royal 2x, en ik kan me herinneren dat de boeketten groter waren, alsnog wel een leuke pot om gratis te krijgen.
Yellow Caps: Vond ik dit keer iets slechter als voorgaande jaren..Soms kwam de gil erg laat. Alsnog een mooie pot die men zeker moet hebben!
Thunder Salvo: Kleuren waren duidelijker, knallen waren weer heerlijk om naar te luisteren, vooral die echo was geweldig. Dit jaar koop ik hem misschien weer.
Howling Ghost: Niet te lang, leuke gillers, en leuk effect, als ik geld overhou zal ik deze waarschijnlijk wel kopen.
Thundergold Brocade: Tja die prijs..Ik Denk dat je beter dan wat meer geld uit kan geven voor Golden Glory, voor de rest natuurlijk geen slechte cake.
Sunny Oasis: Nog nooit eerder gezien, Ik had er niet heel veel van verwacht. Maar ik kan jullie vertellen, goed is Sunno Oasis zeker!
Alleen wat BigSpender al zei: De pot is wel eentonig.
Colourfull Flash: Heldere kleuren, ook wel apart met dat felle licht.
Best of Seven Rows: Wauw!, dat dacht ik toen ik deze pot zag.
Voor de rest weinig over te zeggen.
Mage Steps: Fonteinen: Huh fonteinen?...Kortom, die waren erg kort.
Verder veel effecten in de pot, ook lange pot (mag ook wel voor de prijs)
Fire Barrel: Volgens mij was er een constructie fout gemaakt, op het filmpje ging het in een andere volgorde, nu kwamen de laatste schoten als eerste, en de eerste schoten waren er van het begin tot het eind. Neemt niet weg dat het een prachtpot is!
Golden Walls: Te duur om het een echt leuke pot te vinden. (15 schoten voor €35)
Om te zien is de pot echter wel een leuke pot, heel apart.
Gelukkig zat er crackling in de laatste rij.
Step by Step:
Quick Step: Dacht voor de show eraan om deze te nemen, toch van gedachte veranderd, alleen de laatste 9 schoten waren mooi, komt denk ik omdat het willows zijn.
Golden Glory: Begin dacht ik van: is dit nou echt €42,50?
Gelukkig kwam er halverwege verandering in en werden de boeketten groter.
Wel leuke pot,
De pakketten de 3 grootste pakketten uit de show (Green- Silver- en Gold star werden als laatste afgestoken.
Gold Star schoten ze zelfs 2x af als finale.
Een waar spektakel!
De Nieuwe Potten!
Beginnend met
excellent potten:
Excellent hart: hele mooie pot, de lucht is gewoon vol willows.
Enige was dat de de boeketten hoog kwamen + dat de vonken bleven branden ook al kwamen ze beneden, daardoor had mijn neefje last van zijn oog.
Verder een zeer mooie pot!
Excellent firemix: 4 effecten in 1 pot.
Bij deze pot heb je een mooie finale, 5 willow schots, waardoor de hele lucht gekleurd is en blijft voor een tijdje.
---------------------------------------------------------------------
Proline potten:
Screaming cake: zoals Bigspender al aangaf, een te lange pot, kan je beter 3x Howling Ghost kopen.
Salvo Cabs: mooie pot, beter dan ik had verwacht nadat ik het filmpje er van had gezien.
Boeketten van de Salvo's waren goed, Alleen de gillen van de cabs waren af en toe wat minder, maar al met al niet om echt van wakker te liggen.
Multi Color Line: heldere kleuren, en om de 18 schoten steeds 18 schoten met crackling, wat een leuk effect gaf.
En natuurlijk niet te vergeten de hoge gillers op het einde.
Top cake!
Dit was het geloof ik wel.
Hopelijk hebben jullie er wat aan.
Let erop: Over smaak valt niet te twisten