Delicious Thunder

Deze zijn erg lekker ja, goede prijs kwalteits verhouding omdat je 2 cake's hebt. De finale editie ramt ook heerlijk door.

Ik heb er ook 2 besteld, een normale versie en een finale versie samen. Nu zou het natuurlijk mooi zijn als de finale er gelijk achteraan word geramd maar deze cake's hebben zeker maar één lont? Dan word het helaas lastig timen met doorlonten...

Kwestie van "overlappend doorlonten". Zoek dat topic maar even op in het subforum over doorlonten. Is een kleine moeite en dan ben je gegarandeerd dat de finale versie direct er achteraan gaat.

Begrijp ik het nou goed dat als je deze besteld (en er dus 2 krijgt), dat 1 daarvan een finale is en de andere een gewone?
En is er aan de cakes te zien (voordat je ze afsteekt) welke versie het betreft? Zou wel handig zijn :)

Begrijp ik het nou goed dat als je deze besteld (en er dus 2 krijgt), dat 1 daarvan een finale is en de andere een gewone?
En is er aan de cakes te zien (voordat je ze afsteekt) welke versie het betreft? Zou wel handig zijn :)

Dat is inderdaad het idee ja. Wanneer je er 1 koopt, ontvang je de normale versie en de finale versie. Ze zijn te onderscheiden door een tekst op het label ''Final Edition'' en bij de normale staat dat niet, weet niet zeker of daar normale editie opstaat. De finale editie is iig duidelijk te herkennen!

Dat is inderdaad het idee ja. Wanneer je er 1 koopt, ontvang je de normale versie en de finale versie. Ze zijn te onderscheiden door een tekst op het label ''Final Edition'' en bij de normale staat dat niet, weet niet zeker of daar normale editie opstaat. De finale editie is iig duidelijk te herkennen!

Op de "gewone" staat een normale omschrijving en op de finale inderdaad duidelijk "Final Edition". Ze zitten dit jaar ook verpakt per 2 in een cellofaan.

Op de "gewone" staat een normale omschrijving en op de finale inderdaad duidelijk "Final Edition". Ze zitten dit jaar ook verpakt per 2 in een cellofaan.

Dat is helemaal handig aangepakt door Rubro, las dat er her en der nog al wat problemen ontstonden bij het afhalen, mensen die gewoon wat grepen en dus 2x een final of gewone editie hadden. Staat er niet in het paars normal edition ofso? Want dat staat er wel bij de finale editie, of zit het hem alleen in de beschrijving?

Dat is helemaal handig aangepakt door Rubro, las dat er her en der nog al wat problemen ontstonden bij het afhalen, mensen die gewoon wat grepen en dus 2x een final of gewone editie hadden. Staat er niet in het paars normal edition ofso? Want dat staat er wel bij de finale editie, of zit het hem alleen in de beschrijving?

Eigenlijk is het andersom: de gewone versie heeft een gewoon etiket (logisch), de speciale heeft een roze balk rondom waarin dus staat Final Edition, opvallend in het geel. Kan niet missen!!

Bedankt voor de foto 5pyroman5.
Het kan niet mis gaan, het staat overduidelijk aan gegeven.
Niet druk om maken, enkel er van genieten.

Ook nu weer komt deze cake zeer goed bij mij over op film.
Gelukkig is hij hier ook al besteld.

Terwijl wij juist de Delicious Thunder erg tegen vonden vallen op de Haokan demo vanavond. Veel cakes hadden een Burst die harder en zwaarder was dan de Delicious thunder.
De Delicious Thunder vond ik samen met de Falcon de "tegenvallers" van de avond. Niet dat ze slecht waren, maar wel vele malen minder intensief dan vorig jaar.

Ik vond de cake ook niet super, de finale editie was dan wel weer lekker!
Maar de thunder salute van rubro knalde deze delicious thunder er makkelijk uit.

Ooh dat meen je niet, dat is balen zeg.
Het is dus ook echt puur de knal die minder is, niet het tempo bijvoorbeeld?

Schelle knal heeft dit bakje. In een open vlakte komt dat matig over. Dit zijn leuke bakjes voor overdags binnen de bebouwde kom om het zo maar te zeggen. De langzame versie leuk spul voor overdags, de snelle versie kan ieder gewenst moment ingezet worden.

Back
Bovenaan