Delicious Thunder

is er al een karton inhoud bekend?

En al een actie van wie de meeste kartonnen wegschiet? Hehe. Ik ben benieuwd. Voor deze prijs (en eventueel een andere kortingsactie bijvoorbeeld) echt een heerlijke actie! En hij knalt ook nog eens goed hard zo te horen, nou ik weet mijn afsluiter!

Gewoon een goede en harde knal cake,niets op aan te merken.
De prijs is uiteraard perfect, 2 cake's voor 25 euro.

adviesverkoopprijs van 25 euro toegevoegd.

bij deze cake geldt echter: twee halen = 1 betalen! :D

tja dan moet je zeker niet gaan zeiken over hoe hardt hij knalt .
nu kun je rustig (twee tonen) aanbrengen in je knal project .
dan begin je met schel en eindig je met doffe dreunen :D

Prima knalcake voor het geld en al helemaal met de bijbehorende actie.
Voor mijn gevoel gaan de knalcakes van Hardix toch nog net ietsje harder, maar ook deze is meer dan leuk genoeg voor in de straat!

13333320.a751c6ef.560.jpg

Leuke knalcake. De bedoeling naar mijn idee, stond namelijk op t label dat de "gratis cake" in een keer leeg ramt. gebeurde niet op de demo, maar wie weet.

Op de foto van Pyroboy,staat dit wel op het etiket.Namelijk:Green tail to Thunder all together.En ook nog Finale Edition. Misschien twee versies?

Scherp, dat was mij nog niet opgevallen! Op de officiële productfoto staat op het etiket toch echt alleen maar Green tail to thunder. Voor zover bij mij bekend is er ook maar 1 versie. Maar je weet het niet heh... :)

Scherp, dat was mij nog niet opgevallen! Op de officiële productfoto staat op het etiket toch echt alleen maar Green tail to thunder. Voor zover bij mij bekend is er ook maar 1 versie. Maar je weet het niet heh... :)

Nee er zijn 2 versies als het goed is,de normale en de finale edition (klapt in 1 keer leeg)
Vandaar ook 2 halen 1 betalen en krijg je dus die finale edition er bij.

Nee er zijn 2 versies als het goed is,de normale en de finale edition (klapt in 1 keer leeg)
Vandaar ook 2 halen 1 betalen en krijg je dus die finale edition er bij.

Kick, serieuze concurent voor de hoogmoedjes dus :P Hoe is de knal in vergelijking met laat ik zeggen tears of beauty ?

Even voor de duidelijkheid.

Idd zijn er twee versies. cake 1 doet het wat rustig aan.
En de gratis cake 2 rampt het eruit.
Gr Wim

Rubro Vuurwerk Nederland

Ziet er goed uit!

En beide versies zijn 1 + 1 gratis?
Ook fijn dat er twee versies zijn. Kun je zelf uitkiezen wat je graag wil!

En zou het mogelijk zijn langzame kopen snelle gratis?

Je begrijpt hem nog niet goed denk ik Tristen.

Wat Wim aangeeft is dat je de rustige koopt en de snelle er gratis bijkrijgt ;)

Back
Bovenaan