Valk Vuurwerk Nijverdal

Dit staat bij de beschrijving van Zena box:

'Wat betreft de Burn It boxen deze gaan per 1 december via de zena site.'

Lijkt me dat valk dus ook dealer wordt van de Burn it lijn!:cool:

Ben erg benieuwd of de Salute cake 1 de 2012 versie is die ze verkopen. Heb maar even geïnformeerd via contactformuliertje.

En iemand een idee wat ik me moet voorstellen bij de Extreme Salute 3.0 cake?? Volgens mij waren we bij 2.0 of heb ik iets gemist? Of is dit gewoon een andere benaming voor de Big 19

Laatst bewerkt:
ES 3.0 zag ik gister ook staan, vreemd ofnie.
Misschien wordt 'gewoon' de 2.0 bedoeld?
En gaan die wel per 12 in een karton? Dacht 6...?

Blijft alleen de vraag over: wat is de 3.0?
Beetje vreemd aangezien er verder nog nergens info over is... typefoutje misschien?

Zie post #1603 van reva

...
Deze week worden de laatste testen van onze nieuwe site afgerond en gaan we eind oktober online met vuurwerkperdoos met veel nieuwe producten.
Onze eigen extreme salute 3.0 met dubbellont op elke cake voor een
waanzinige prijs

En natuurlijk de big19 maar nu ook met dubbel lont.
En wat zeker niet mag ontbreken is de salute cake 1 voor een bodem prijs...

kijk, hier word je nou blij van :D
als het dan ook nog eens de effecten van de 2.0 zijn weet ik in elk geval zeker welk karton er sowieso bij komt :)

Ik hoop dat die 3.0 iig staat voor keiharde klappen en grote boeketten want dan gaat er een karton deze kant op iig. Hoop dat ze snel online gaan... We gaan t zien!!

Eindelijk is het dan zover vanavond rond 9 uur gaan we online met vuurwerkperdoos.nl
Op dit moment zijn ze nog bezig met kleine aanpassingen op de foto,s deze zijn nog te groot.
onder het kopje op=op staan de aantal dozen wat nog op voorraad zijn in onze bunker
deze kunnen niet meer bijbesteld worden dus op=op is echt op.

Met vriendelijke groet,

Reva

Back
Bovenaan