DELEN!! Deze brief; Wij zeggen alvast sorry!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
De landelijke media pakt het nu op met artikelen, op de radio is het te horen, dit is dé laatste kans om de eerlijke cijfers te tonen, want ze worden maar niet gehoord.
Hier zit momenteel zo gruwelijk veel tijd in van heel veel mensen, niemand heeft het échte verhaal goed mogen verkondigen in de grote media. Tijd dat we het allemaal delen dus!

Download de onderstaande afbeelding en deel het zoveel mogelijk, zet alles in!

Zorg dat iedereen dit massaal deelt, vandaag, direct, en liefst met de niet gecensureerde versie, maar de brief namens Jesse en Esther;

sorry-jesse-klaver-esther-ouwehand-misbruik-corona-voor-vuurwerkverbod.jpg

Gedeeld op 2 Facebookpagina's en mijn eigen Facebook! Zal vanavond ook nogmaals een brief naar de tweede kamer sturen met dit als bijlage!

hebben jullie de dubbele afbeelding van Insta ook beschikbaar? Ben niet handig daarmee en krijg met deze foto slechts 3/4 van de tekst zichtbaar :bonk:

Als je op mij doelt... nee de foto is te hoog, krijg niet alles zichtbaar. VW crew heeft er 1 met een swipe-deel erop, die is door midden geknipt zodat wel alle tekst erop komt.

Nee, excuus, ik doelde op de startpost!

Ontopic: Vergeet LinkedIn niet, daar kun je inhoudelijk en politiek nog wel eens een potje breken.

ah... die van vanochtend is namens BPN, deze is ondertekend door GL en PvvD hahah. Zie het nu pas!

Hoe deel je dit op facebook.

Ik kan het plaatje niet gewoon knippen en plakken.
Is daar een code voor zoals dat je hier op het forum ook fotos plaatst?

Geniale tekst! In welke kranten is dit te zien? Wil er graag eentje kopen als herinnering van deze verbitterde aanloop naar de jaarwisseling?

Geniale tekst! In welke kranten is dit te zien? Wil er graag eentje kopen als herinnering van deze verbitterde aanloop naar de jaarwisseling?

Ik begreep dat het in 11 grote kranten is opgenomen. Even de primera binnenlopen en een willekeurige krant opentrekken dus!

De advertentie is te zien in:

✅De volkskrant
✅Trouw
✅Het Parool
✅AD landelijk
✅Brabants Dagblad
✅De Stenator
✅Tubantia
✅De gelderlander
✅Eindhovense Dagblad
✅BN DeStem Brabant

Back