DECIBULL Salute Box

Ik vind hem echt vet, maar voor dit jaar is me budget helaas op..

misschien pak ik hem stiekem nog mee als ik mijn vuurwerk ophaal en de prijs is goed ;)

Op zich een leuke salutebox ben er zelf geen echte fan van. Krijg deze voor tweede jaar op rij gratis, alleen stak hem rond 12 uur af, kun je beter niet doen..

Leuke box dit ! kwamen redelijke knallen vanaf zeker niet slecht. 2 naast elkaar gaf een aardig geweld

Leuke box, vooral de laaste cake met fluiters is erg lekker. Vond wel de vertraging tussen de cake's veel te lang terwijl ik hem niet eens bovenaan doorgelont het maar een stuk verder naar onder maar viel alsnog stil tussen de cake's.

heb deze dit jaar per 2 geschoten wat een heerlijke knalbok blijft dit lekker tempo en harde knallen maakt deze box gewoon goed en vooral de laaste cake was supper met die fluit er in dat hadden ze niet verwachten de mensen uit de straat schorken er van :p

Ook komende jaar staat weer op me lijst.:)

Leuke box, vooral de laaste cake met fluiters is erg lekker. Vond wel de vertraging tussen de cake's veel te lang terwijl ik hem niet eens bovenaan doorgelont het maar een stuk verder naar onder maar viel alsnog stil tussen de cake's.

Hier 3 stuks geschoten dit jaar en allemaal zonder veel vertraging. Had ze zo kort mogelijk bij elkaar gelont.

Voor de actie prijs van 40 euro zijn het leuke knalcakes echter als ze duurder zijn zijn er betere dingen op de markt.

Deze per 2 geschoten. Hele fijne knalbox. Vooral die laatste cake met die fluiters is top. Vond de knallen echt prima. Tempo ook.

Inderdaad erg leuk boxje voor een beetje herrie vroeg in de avond. Nauwelijks vertraging hier. Alleen zou ik er geen 7 tientjes voor neerleggen.

Hey iedereen,
Ik wil deze cakebox doorlieten.
Ze zaten bij mij in de doos met links cake 2 in het midden cake 3 en helemaal rechts cake 1. Heb ikeen domme Chinees gehad of hoort het zo?

Heel erg staan twijfelen om deze nog mee te nemen voor een schappelijke prijs. Uiteindelijk toch maar niet gedaan en 4 keer de Matrix meegenomen voor minder.

Back
Bovenaan