Decibel

Vond het op zich een leuke en prima cake. De spinners kwamen bij mij ook gewoon goed over had ik het idee. Nou had ik ook het voordeel dat ik nog een heel karton heb besteld voor 80 euro 2 jaar geleden. Ik denk echter niet dat ik de nieuwe prijs ervoor zou betalen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vond het op zich een leuke en prima cake. De spinners kwamen bij mij ook gewoon goed over had ik het idee. Nou had ik ook het voordeel dat ik nog een heel karton heb besteld voor 80 euro 2 jaar geleden. Ik denk echter niet dat ik de nieuwe prijs ervoor zou betalen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen spinners gezien, kan zijn dat ze door de wind zijn weggewaaid.
Geen burst. Was plop plop hier.
Erg matig. Viel me tegen deze.

Volgens mij zijn mensen deze nu aan het afkeuren vanwege de hype. Ook al had ik zelf nog heel wat 500 grammers hier vóór afgestoken was deze cake door de burst niet echt weggevallen tussen het 00:00 vuurwerk

Hmm het kan zijn dat niet iedereen een geweldige batch / kwaliteit had als ik dit nu lees. Ik herinner mij wel gewoon dat ik de spinners best goed kon zien

Hier ging ie ook best prima. Spinners waren ondanks de wind prima te zien en ook de borst was prima te doen.

Zonde om de reacties te lezen, vond het echt een top cake altijd. Maar op de films komt ie nog goed over moet ik zeggen, maar dat zal helaas minder in de straat zijn dus. Kan van de lijst voor komend jaar,

Baalde er eerst van dat ik net te laat was met bestellen en hij ineens uitverkocht was. Nu ik alles hier lees en zie, baal ik niet heel erg meer

Spinners niet gezien. Wel prima boeketten maar daar ik ze niet voor gekocht.
Voor de prijs mag ik niet klagen....

Deze viel bij mij ook helaas tegen. Spinners kwamen pas echt op het laatste moment, misschien net een seconde voor de bombette ontplofte. Wel moet ik zeggen dat de kleuren wel weer mooi waren.

Blij deze niet gehaald te hebben. Vind spinners te gek maar na de geflopte Open Fire deze laten staan en zo te lezen was dst terecht

1 volle karton gehaald en nog 4 losse. Ze zijn allemaal erg goed gegaan, de spinners en de burst waren dikke prima! Jammer dat vele andere dit niet zo ervaart hebben.

Denk dat het verstandig is om onderscheid te maken tussen een spinning effect en een (silver) spinning tail.
Deze heeft GEEN silver spinning tail, maar een bombette die op hoogte pas begint te draaien en snel daarna komt de multicolor peony.

Als je een silver spinning tail verwacht is dat natuurlijk wel teleurstellend, maar in de productvideo was al te zien dat Decibel deze niet heeft. Vond ik zelf ook erg jammer, want dat is veel spectaculairder.

Toch vond ik dit een prima cake, en onderscheidend juist door dit effect en door de pastelkleuren.
Meer dan pakweg 20 euro vind ik 'm zeker ook niet waard, maar een cake moet wel heel bijzonder zijn wil ik hem dat waard vinden.
En met een kartonprijs van 80 euro destijds heb ik een mooi projectje kunnen bouwen.
Daar kunnen de meeste compounds van 80 euro echt niet tegenop...

Precies zoals cass zegt. Ik had hem 6x genomen, puur omdat ik het gaaf vindt dat de bombette op het laatste pas spint, net voordat het boeket volgt. Toppertje! Van een silver spinning tail is nooit sprake geweest.

1 stuk uitgeleverd gekregen van de bestelde 4. 2x de Scream als vervanger gekregen voor 3 decibell. Achteraf was dat een mooie toevoeging aan mn show, dus wel content mee.

Back
Bovenaan