Alles wat betreft Darten

Voor mij ondertussen ook alweer een paar jaar geleden dat ik competitie heb gegooid op het 3e niveau. Daarna geen pijl meer aangeraakt.

Wij zoeken nog een extra speler voor ons team. We spelen DBMN 2e divisie. Aardig niveautje en lekker fanatiek soms. Onze thuislocatie is Tienhoven. Mocht iemand een team zoeken en lekker kan gooien... let me know!

Ik heb ook competitie gegooid maar door het onregelmatig werk al een tijdje geen pijl aangeraakt. Zal binnenkort mijn bord is ophangen.

Voor een toernooi heb ik wel interesse, vindt het wel leuk jullie is te ontmoeten. Ipv alleen op het forum.

Ben inderdaad ook geen fan van Dimitri, zijn dansjes tijdens de opkomst, het lange wachten voor een beurt, tussen de worpen in, na een gewonnen leg... geef mij dan maar de stijl van Anderson, gewoon gooien en zo snel mogelijk.

Máár, het is wél een fantastische prestatie waar ik bewondering voor heb. Het op-een-na grootste toernooi winnen bij je debuut met fantastisch spel. Verdiend!

Ik twijfel nog of ik de wedstrijd of dat interview daarna beter vond. Wat betreft dat laatste, heerlijk die onbevangenheid en het ongemak voor de camera. Veel meer amusement dan het 'Het was gewoon niet goed. Het moet gewoon beter. Dat kan ik alleen mezelf verwijten.' :D

Zeker volgen we de World Grand Prix. Het leukste toernooi na het WK voor mij. Tot nu toe prachtig toernooi voor Van Duijvenbode. Van Gerwen nu heeft het lastig, 1e 2 wedstrijden waren wel erg goed van 'm. Ook benieuwd naar de Zwaan straks!

Back
Bovenaan