Decibel

Top cake. Vanavond gefilmd op de demo bij Kuiper. Weet niet of dit productie is/was ...

Vergelijkbaar met de demo van VWH vorige week, waar die ook uitblonk. Ik zou de gok inmiddels wel aandurven, sterker nog. Heb er toch nog 1 besteld.

Als het budget het zou toelaten zou ik hier per direct een karton van halen. Heerlijke spinner zeg!! Ook goede boeketten en leuke tail voor de spinner.

Voor de prijs is het echt een topper. Maar ja spinners & Wolff, we gaan het weer zien ����

Op de mijne is een klein stickertje geplakt over het kruit gewicht.

Op het stickertje staat 410gr. Er onder staat 325gr.

Heeft iedereen dit?

15776428424335879689397382002677.jpg

Geweldig product voor dat geld. Harde Burst en leuke spinners. 1 van de toppers voor dit jaar

Hier heb ik weinig aan toe te voegen, want dit is inderdaad een schitterend voorbeeld van een kwalitatief zeer goed cake voor een scherpe prijs.

Geweldig product voor dat geld. Harde Burst en leuke spinners. 1 van de toppers voor dit jaar
Hier heb ik weinig aan toe te voegen, want dit is inderdaad een schitterend voorbeeld van een kwalitatief zeer goed cake voor een scherpe prijs.

Sluit ik mij helemaal bij aan. Moet bekenen dat ik ligt sceptisch was (Na de open fire), maar wat was dit een heerlijke cake voor weinig. Heel blij dat ik de gok heb genomen en dat ik hem in meervoud heb gekocht.

Deze was geweldig zelf om 12 uur en dat voor dat geld . Samen met mad twister de mooiste spinning cake,s die er is

Back
Bovenaan