Brasilian Box [Ass]

Hierbij mijn video van de Brasilian Box.
Ik had de 2017 versie en die schoot redelijke snel leeg. Was ik wel een beetje teleurgesteld over, had graag een wat langzamer tempo gezien om meer van de effecten te kunnen genieten. Boeketen waren overigens groot en flinke klappen kwamen er van af.

Van onder gefilmd met een GoPro, heb je wellicht een beter beeld bij hoe groot de boeketten zijn.

Ik had deze vorig jaar ook op het lijstje staan, toen niet van gekomen. Is de 2018 batch het waard?
En hoe is dit assortiment in vergelijking met Extreme Salute 2.0 of het Fairytail assorti?

Ik had deze vorig jaar ook op het lijstje staan, toen niet van gekomen. Is de 2018 batch het waard?
En hoe is dit assortiment in vergelijking met Extreme Salute 2.0 of het Fairytail assorti?

hier de 2018 batch gehad ik vond ze beter dan vorig jaar , fairtail was ook weer top , maar barsilian was beter

Hierbij mijn video van de Brasilian Box.
Ik had de 2017 versie en die schoot redelijke snel leeg. Was ik wel een beetje teleurgesteld over, had graag een wat langzamer tempo gezien om meer van de effecten te kunnen genieten. Boeketen waren overigens groot en flinke klappen kwamen er van af.

Van onder gefilmd met een GoPro, heb je wellicht een beter beeld bij hoe groot de boeketten zijn.

Wat een ongelooflijk slecht geluid zeg

Pfoe wat en dikke beuker waren dit! Hier k okmt volgende jaarwisseling zeker weer een doosje van:angel:

Moet je wel oude voorraad hebben. Volgens de Freaksite van Orthen wordt deze in 2019 niet meer geproduceerd. Dit zelfde staat trouwens bij alle Panguproducten bij Orthen. Zal waarschijnlijk geheel nieuw assortiment komen.

Moet je wel oude voorraad hebben. Volgens de Freaksite van Orthen wordt deze in 2019 niet meer geproduceerd. Dit zelfde staat trouwens bij alle Panguproducten bij Orthen. Zal waarschijnlijk geheel nieuw assortiment komen.

Tip: Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de Brasilian Box en veel van de andere cakes en boxen van Pangu, niet meer terug komen in 2019. Dus je zal hem nog maar beperkt tegenkomen.

Orthen heeft in ieder geval een groot deel van de hele voorraad van de Brasilian, de Garden Party 1, de Smash Box en een aantal cakes opgekocht bij Pangu. Dus daar kan je ze nog scoren voor leuke prijzen.

Aanvulling, en voor er geruchten ontstaan: ik heb geen banden met Orthen....
Doe ermee wat je wil.

Laatst bewerkt:
mag weg.....
erik heeft z'n bericht hierboven aangepast... er stond dat orthen ALLES had qua restvoorraad... en dat is niet waar

Laatst bewerkt:
forget it...
dit is echt onzin.

ik heb het van een tot nu toe zeer betrouwbare bron.

werk je bij pangu... of ....?

dus ben benieuwd, hoe weet je zo zeker dat het onzin is....?
en wat is jouw belang om het zo sterk tegen te spreken...?

Mij maakt het allemaal niks uit. Doe ermee wat je wil.

ik heb het van een tot nu toe zeer betrouwbare bron.

werk je bij pangu... of ....?

dus ben benieuwd, hoe weet je zo zeker dat het onzin is....?
en wat is jouw belang om het zo sterk tegen te spreken...?

Mij maakt het allemaal niks uit. Doe ermee wat je wil.

Barsilian box is het best verkopende product van pangu zelfs dit jaar bij geproduceerd.
Gaat er niet uit is dit jaar zelfs kwa effect wat aangepast , dit direct van pangu fireworks te horen gekregen

Als je nieuws wilt brengen vraag het aub aan de importeur zelf
Stop met berichten van winkels of wat dan ook voor bronnen .
De importeur weet het , het beste

Er zijn mensen die gerust bij prive of story zouden kunnen gaan werken... Maar goed ff ontopic, toppertjes dit hoor genieten van elke seconden dat deze staan te schieten!!

2x weggeschoten beide 2017 batch. 1 assortiment per stuk geschoten en 1 assortiment per 2 geschoten. Koop hem dit jaar zeker weer.

Back
Bovenaan