Decibel

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1721
Artikelnaam: Decibel
Bruto Gewicht: 2.000 gram
Netto kruitgewicht: 375 gram
Aantal schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: Een uniek effect van gouden spinners die uiteenspatten in mooie blinkboeketten. Een echte decibellen-knaller!
Tijdsduur: 28 seconden
Tube diameter: 25 mm
Kartoneenheid: 8/1
Adviesprijs: €18,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

1721-Decibel-kopiëren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Prima ding op de livestream,toch kijken of die ergens in de buurt straks te koop is.

Weet iemand of er productie is geschoten? Niet dat je straks op een gevalletje Open Fire wordt getrakteerd?

Donders da s echt een mooie cake zeg... prachtige spinners en mooie boeketten. En voor een mooi prijsje echt prima te doen.

Top ding! Live ook erg goed. Dikke boeketten, met een voetzoeker-actig effect. Burst ook goed hard! Super als losse cake, maar bedenk je eens hoe 4 of meer stuks tegelijk eruit zien...

Zeer dikke jongen, en voor die prijs niet eens het nadenken waard. Hopelijk komt productie enigszins in de buurt!

Is me net iets te goed voor die prijs. En ik kan me nog een ander incidentje herinneren met Wolff en spinners. Ik durf het nog niet aan

Voor dat bedrag van 15 euro is dit zeker een budget topper, hoop alleen dat de productie goed is en niet zo geval wordt als de open fire.

Back
Bovenaan