Debat tussen Frits Broks en Arno Bonte vanavond in Nieuwsuur.

wat een verschrikkelijk triest figuur die arno. laat die gast lekker in zn bedje gaan zitten huilen. heerlijk hoe frits overal een antwoord op heeft en arno fijntjes op zn plek zet.

Denk dat die het vooral voor zich zelf doet,
Vuurwerk is zijn brood...

Als je Frits een beetje kent dan weet je dat hij een vuurwerkliefhebber is. Dat hij daar niet alleen voor zijn eigen brood zit maar ook voor het plezier wat wij allen aan vuurwerk hebben.

Duidelijk te zien in deze uitzending dat het debat werd afgekapt. Zodra Frits de overhand nam werd er snel abrupt een einde doorgedrukt. Het was weer duidelijk welk beeld de nos/publieke opinie naar buiten wilde brengen...

Duidelijk te zien in deze uitzending dat het debat werd afgekapt. Zodra Frits de overhand nam werd er snel abrupt een einde doorgedrukt. Het was weer duidelijk welk beeld de nos/publieke opinie naar buiten wilde brengen...

Ik heb de uitzending ook terug gekeken en deel je mening. Vind het gewoon schandalig dat zodra er met goed onderbouwde argumenten de kul die Bonte en zijn clubje uitkramen van tafel word geveegd het debat word afgekapt. De media stuurt en manipuleert zo de opinie. Frits toppie gedaan

Frits, complimenten hoor. Zeker toppie gedaan.
En in plaats van Frits had eigenlijk iemand van BPN op zijn stoel moeten plaatsnemen. Maarja die angsthazen van BPN durfden de discussie zeker niet aan. Dus iig voor mij dikke faal bpn.
Triest dat Frits het als verkoper moet opnemen tegen de anti-vuurwerkers. Das een taak van de belangenvereniging,toch?...
Voor mij is Frits dus de held en niet die halfbakken vuurwerk vertegenwoordigers van bpn die zich vuurwerkliefhebbers noemen.

Als je Frits een beetje kent dan weet je dat hij een vuurwerkliefhebber is. Dat hij daar niet alleen voor zijn eigen brood zit maar ook voor het plezier wat wij allen aan vuurwerk hebben.

Inderdaad wat bram95 zegt, frits is een man met een enorme passie voor het vuurwerk, natuurlijk moet hij ze brood er mee verdienen, maar voor hem is het belangrijkste dat de liefhebbers en normale consument er van geniet dat is voor hem het alle belangrijkste want daar kan hij ook van genieten af en toe is het zelf ook nog een kind zo geniet hij er van

Frits, complimenten hoor. Zeker toppie gedaan.
En in plaats van Frits had eigenlijk iemand van BPN op zijn stoel moeten plaatsnemen. Maarja die angsthazen van BPN durfden de discussie zeker niet aan. Dus iig voor mij dikke faal bpn.
Triest dat Frits het als verkoper moet opnemen tegen de anti-vuurwerkers. Das een taak van de belangenvereniging,toch?...
Voor mij is Frits dus de held en niet die halfbakken vuurwerk vertegenwoordigers van bpn die zich vuurwerkliefhebbers noemen.

Wij kunnen first omdopen tot een democratisch verkozen BPN vertegenwoordiger !

Frits spreekt vanuit passie, dat merk je als liefhebber meteen.
Dat gevoel heb ik totaal niet bij zo'n bpn...
Van mij mag Frits vaker op de tv zn standpunt verdedigen(heeft ie al vaker gedaan), recht voor z'n raap. Daar houd ik van.
Frits is thieeee man voor mij hoor:-)

Goed gedaan Frits! Goed voorbereid ook. Op alles een antwoord hebben. Bedankt voor de tijd die je hier in steekt.

Jammer hoor.... voorafgesproken werk dit, bonte mag even zn zegje doen, heeft zn zinnetjes goed in zn hoofd... zieligzielig een lassertje van 17 jaar he oog kwijt - heel toevallig een voorstukje over oogziekenhuis.

Frits begint arnootje omver te lullen met feiten en hop jongens stop de discussie de tijd is om.

Haha.

Poppenkast.

Arno heeft echt zo n misselijke manier van luisteren/spreken, met zn lachje. Ik kan hem niet meer zien in het nieuws

Arno heeft echt zo n misselijke manier van luisteren/spreken, met zn lachje. Ik kan hem niet meer zien in het nieuws

Mee eens, daarom kijk ik maar niet meer. Slecht voor mijn bloeddruk om naar deze .... uhhhh niet echte man te luisteren

Knap werk weer van Frits, de beste man verdiend ondertussen een standbeeld voor elke keer dat hij het voor ons en de consumenten opneemt.

Back
Bovenaan