Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Denk dat die het vooral voor zich zelf doet,
Vuurwerk is zijn brood...
Weet iemand toevallig waar ik het terug kan zien? Ik heb zelf geen tv..
Duidelijk te zien in deze uitzending dat het debat werd afgekapt. Zodra Frits de overhand nam werd er snel abrupt een einde doorgedrukt. Het was weer duidelijk welk beeld de nos/publieke opinie naar buiten wilde brengen...
Als je Frits een beetje kent dan weet je dat hij een vuurwerkliefhebber is. Dat hij daar niet alleen voor zijn eigen brood zit maar ook voor het plezier wat wij allen aan vuurwerk hebben.
Frits, complimenten hoor. Zeker toppie gedaan.
En in plaats van Frits had eigenlijk iemand van BPN op zijn stoel moeten plaatsnemen. Maarja die angsthazen van BPN durfden de discussie zeker niet aan. Dus iig voor mij dikke faal bpn.
Triest dat Frits het als verkoper moet opnemen tegen de anti-vuurwerkers. Das een taak van de belangenvereniging,toch?...
Voor mij is Frits dus de held en niet die halfbakken vuurwerk vertegenwoordigers van bpn die zich vuurwerkliefhebbers noemen.
Arno heeft echt zo n misselijke manier van luisteren/spreken, met zn lachje. Ik kan hem niet meer zien in het nieuws