Death Proof [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 1563
Artikelnaam: Death Proof
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 176 gram
Aantal Schoten: 22 schots
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 15,00

img_0937_147574.jpg

1563-death-proof.png

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor die prijs, ziet het er zeker leuk uit.
Maar eens kijken of ik die nog een keer in het echt kan zien.

Heeft deze ook nog iets met de film te maken?
Of gewoon toeval dat ze dezelfde naam hebben?

EDIT: zie nu net de prijs...
BUDGET CAKE :D

Ik vind het een erg goede cake. Al hadden die 3 schoten tegelijk wel aan het einde gemogen. Verder toch een goede cake met een lekker tempo en mooie effecten. Ik vind die crackling juist wel mooi erbij.

Als ik deze kan kopen dan is hij absoluut het overwegen waard.

Wanneer komen de beelden van VWC zelf trouwens?

Veel variatie in de deze kleine,maar goede cake. Veel kleur,en een goede dosis crackling,die me niet stoort. Ook is er een w-shape in verwerkt,jammer van de mooie finale,die niet helemaal lukt. Prijs is toppie!

Ik vind het een toppertje voor dat geld! (goede burstknallen, leuke afwisselingen in effecten en mooie kleuren)

Let wel op: op het filmpje worden er 2 geschoten

Voor €15 een zeer goede budgetcake. Ik denk dat dit typisch een voorbeeld is van een cake die voor iedereen aan te raden is. Of je nou een klein of een groot budget hebt :)

Voor €15 een zeer goede budgetcake. Ik denk dat dit typisch een voorbeeld is van een cake die voor iedereen aan te raden is. Of je nou een klein of een groot budget hebt :)

Totaal niet mee eens, heb hem net gezien op een demo en vond er echt niks aan. Kleine uitwerkingen, iets wat ik niet gewend ben van zena en weinig spektakel. Voor een groot budget misschien leuk voor in de vooravond, maar voor een klein budget en voor een gemiddeld budget zoals ik zou ik zeggen lekker links laten liggen!

Ik vond hem inderdaad ook tegenvallen. erg slecht gevulde boeketten en naar mijn idee niet helemaal goed afgewerkt.
Hier een filmpje van de Death proof:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Is er iemand die deze cake heeft gehad? Ben benieuwd naar de ervaringen. Zou mooi zijn als iemand straatbeelden heeft.

:)

Back
Bovenaan