Dealers Rubro Vuurwerk

Namens Rubro Vuurwerk Nederland,
Wensen wij iedereen op VWC een prettige kerst.
Ruud, Karel, Robbert en Wim

Wim, het genoegen is wederzijds, bedankt voor de leuke samenwerking in het afgelopen jaar. Fijne Kerstdagen, al weet ik niet of jullie uberhaupt wel kerst vieren i.v.m. de drukte.
Maar geniet van de dagen en veel succes met de drukte van volgende week.
We spreken elkaar.

:bye:

ook fijne kerstdagen en een knallend 2011.
ben de 30e nog wel bij meinema aan de janninksweg :)

Dat is lekker vroeg in het jaar lijkt me!!.
we zijn in gesprek.
Gr Wim Rubro Vuurwerk Nederland

Laatst bewerkt:
Beste mannen,
Ik kan zeggen dat we goed op weg zijn om de lijst iets langer te maken door heel Nederland.
Later zal ik een nieuwe dealer lijst op VWC zetten.
FF afwachten dus wat er bij komt.

Gr Wim
Rubro Vuurwerk Nederland

Dat wordt dan een lange lijst wim:p.
Veel succes nog met de komende gesprkken.
Ik ben zeer benieuwd hoeveel nieuwe verkoop punten jullie er dit jaar bij krijgen.

Ben benieuwd, hopen op eentje in de buurt, want ik wil Rubro heel graag hebben. Ik heb vorige jaar voor het eerst Rubro gehad en dat beviel zeer goed.

Ik vind dat ze erg hard aan de weg timmeren in de vuurwerkbranche en ze hebben me flink verrast dit jaar met hun producten en de prijzen daarvan. Rubro bokst wat mij betreft op tegen de grote importeurs die laatste tijd steeds meer met mindere dingen en duurdere prijzen komen aanzetten. Daardoor kies ik nu voor hun ipv van een grote importeur als GBV of Breeschoten.

Rubro is wat mij betreft goed bezig dus ! :wink:

Een ritje Voorst moet kunnen toch Henryboy? Wij hebben een uitgebreid assortiment Rubro producten (en ook de nieuwe producten zullen niet ontbreken).

Beste mannen,
Ik kan zeggen dat we goed op weg zijn om de lijst iets langer te maken door heel Nederland.
Later zal ik een nieuwe dealer lijst op VWC zetten.
FF afwachten dus wat er bij komt.

Gr Wim
Rubro Vuurwerk Nederland

Wim weet je al wat meer over de dealerlijst van dit jaar??

Ik weet niet op welke site je kijkt?

maar ik denk dat vanaf 1 november alles via vuurwerkshopper gaat...misschien kan Wim daar duidelijheid in geven?

Back
Bovenaan