Dealers Rubro Vuurwerk

Dus als jullie op groen licht wachten. Betekend dat jullie al iets weten maar nog niet mogen verklappen???
Of zit ik dan helemaal fout?

Soms weten we al wat bezigheden inderdaad, maar pas wanneer de dealer volledig rond is, krijgen wij te horen dat het ergens zal worden verkocht. :wink:

Aankomende woensdag heb ik een afspraak met de heren van Rubro om te kijken of we bij VuurwerkOrthen nog wat producten kunnen inpassen.

gr
Pyromaniac 1975

Veel succes, zal zeker geen slechte keuze zijn om Rubro erbij te nemen.
Ben benieuwd wat het gaat worden.

Beste pyromaniac,
Normaal kom je zelf altijd al heel snel met nieuws c.q. reacties maar ik ben gewoon ietwat ongeduldig..:rolleyes: , kun je ons al wat meer vertellen of er vorderingen zitten in jullie onderhandelingen met rubro?
Bij voorbaat dank! Ik zou het echt master vinden als dit lukt:p!

Beste pyromaniac,
Normaal kom je zelf altijd al heel snel met nieuws c.q. reacties maar ik ben gewoon ietwat ongeduldig..:rolleyes: , kun je ons al wat meer vertellen of er vorderingen zitten in jullie onderhandelingen met rubro?
Bij voorbaat dank! Ik zou het echt master vinden als dit lukt:p!

Het komt allemaal goed sjopies.
Heb nog even gedult en je wordt naar tevredenheid beloond:p

grtz
Pyromaniac 1975

Zeer goede keus van jullie om Rubro ook te gaan verkopen.
Zullen jullie vast geen spijt van krijgen.
Ook direct een hoop artikelen, denk dat jullie heel wat mensen blij maken met dit goede nieuws.
En met de VWC actie is het natuurlijk helemaal mooi.

Zeer goede keus van jullie om Rubro ook te gaan verkopen.
Zullen jullie vast geen spijt van krijgen.
Ook direct een hoop artikelen, denk dat jullie heel wat mensen blij maken met dit goede nieuws.
En met de VWC actie is het natuurlijk helemaal mooi.

wanneer wordt die actie bekend gemaakt, heb er al dingen van gehoord maar er is toch nog niet bekend wat die actie precies inhoudt of wel?

Plaggenmarsch tuinmeubelen in Hardenberg gaat de masterline collectie van rubro verkopen! Hehe, eindelijk weer eens een toevoeging van waarde, in de kleine keus in collecties hier in Hardenberg!

www.plaggenmarschvuurwerk.nl site is nog niet helemaal up to date, wordt nog aan gewerkt!

Laatst bewerkt:
Dit jaar de voledige masterline en gold selection te verkrijgen bij bunte vuurwerk in Hengelo (o)

Een hele goeie zet Coen! En zijn de event cakes (Elite Brand) ook bij jullie te verkrijgen of producten van de Rubro Pyro-lijn?

groeten,
Bastiaan

buurtassortiment

buurtassortiment

Ja, gaan we ook verkopen. Daarnaast een paar grandioze akties met 500 gram toppers.

gr. coen

Back
Bovenaan