Dealers Rubro Vuurwerk

de site is al online alleen je kunt nog niks bestellen. maar wat me op valt op de folder staat helemaal geen Elite Brand op komt het dan ook niet? anders moet ik weer helemaal naar wierden heen terwijl ik zelf in hengelo woon.

Mvg michel

Nieuwe dealer Vuurwerk XXL

banner_bezoekshop.jpg

Vuurwerk XXL opent dit vuurwerkseizoen zijn deuren. Wij zullen het gehele assortiment van Rubro gaan verkopen. Dus de Gold Selection, Masterline en daarnaast ook de nieuwe Elite Brand. Kijk voor meer info op http://www.vuurwerkxxl.nl (binnenkort zullen ook de prijzen online gezet worden).

Welkom VuurwerkXXL.
En dit staat er o.a. op de website van VuurwerkXXL te lezen:

Als openingsstunt zullen we naast veel scherp geprijsde actie artikelen een vuurwerkshow houden. Deze vuurwerkshow zal plaatsvinden op zaterdag 12 december om 20.00 uur vlakbij onze winkel in Voorst. Voor meer informatie, de afschietlijst en de exacte locatie zie het kopje "Vuurwerkshow".

Ik ben heel erg benieuwd naar deze nieuwe vuurwerkdealer, aangezien hij op een mooie afstand zit, en aktie's schijnt te houden.. Top dat ze ook de Elitebrand collectie verkopen! :)

de site is al online alleen je kunt nog niks bestellen. maar wat me op valt op de folder staat helemaal geen Elite Brand op komt het dan ook niet? anders moet ik weer helemaal naar wierden heen terwijl ik zelf in hengelo woon.

Mvg michel

Goedemiddag Michel, welke produkten bedoel je precies van de elite Brand?

Gr. Coen

Goedemiddag Michel, welke produkten bedoel je precies van de elite Brand?

Gr. Coen

Hallo coen sorry dat ik zo laat reageer.

ik heb de folder van jullie online bekeken en valt me op dat je maar een Event cake hebben nummer 3. nu is mijn vraag verkopen jullie dan niet de nummer 2 en 4? naar die twee was ik dus eigelijk opzoek en die hebben jullie niet op de site staan kan je die dan ook niet bij bestellen?

Mvg michel:)

Ik zal kijken of ik volgende week een lijst on-line kan zetten met alle dealers van RuBro produckten.

Gr Wim RuBro Vuurwerk Nederland.

wanneer gaat vuurwerkdiscountshop.nl weer open?

EDIT: ik hoor net dat ze over ongeveer 2 weken open willen gaan

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan