De Zoetermeerse Vuurwerkhal

pyrofan#1

VWC lid
Hierbij open ik namens Frits (Fritsie) het topic voor De Zoetermeerse Vuurwerkhal.

De voorbereidingen waren achter de schermen al enige tijd aan de gang, maar nu is dan het moment gekomen dat er officieel bekend mag worden gemaakt dat Frits zijn tweede vestiging gaat openen, namelijk De Zoetermeerse Vuurwerkhal.

Het pand is gelegen aan de Cobaltstraat 1, 2718 RM Zoetermeer, en beschikt over 3 bunkers met een totale opslagcapaciteit van 10.000kg. De showroom heeft een oppervlakte van 125m² en is te bereiken via een trap omhoog (minder toegankelijk voor minder validen i.v.m. trap).

De Zoetermeerse Vuurwerkhal gaat de volgende merken voeren:
- Assortiment Vuurwerkland
- Wolff Vuurwerk (waaronder Underground Vuurwerk)
- Katan Vuurwerk (waaronder de VIP Premium Collection)
- Orange Label
- Evolution Fireworks

Er komen 2 websites/webwinkels, te weten:
- een Vuurwerklandwebsite
- een Zoetermeerse Vuurwerkhal website inclusief het welbekende systeem met spaarpunten voor gratis vuurwerk.

Voor de demo slaan de Rijswijkse en de Zoetermeerse Vuurwerkhal de handen ineen. De demo wordt geschoten in Zoetermeer en geldt dus voor beide winkels.

De websites van de Zoetermeerse Vuurwerkhal zijn nog niet online, maar de facebookpagina wel:
https://www.facebook.com/dezoetermeersevuurwerkhal/

Als er meer info bekend is dan zal dat in dit topic worden vermeld.
de Zoetermeerde Vuurwerkhal.jpg

Van harte Frits en team! Heel veel succes gewenst vanaf mijn zijde, wel verbaasd het me dat de demo direct verhuist richting Zoetermeer, is hier een reden voor?

De reden is dat door de demo dit jaar in Zoetermeer te houden er meer naamsbekendheid word gegeven aan de Zoetermeerse Vuurwerkhal.

Zoals het er nu naar uit ziet zal de demo dus om het jaar in Rijswijk (Den Haag) en Zoetermeer zijn.

Frits en co, proficiat met de nieuwe vestiging ZVH! Alle 2 de winkels liggen even ver vanaf mijn huis! Wordt een bezoek aan beide winkels denk ik! Toch ook altijd even langs de vertrouwde RVH! Benieuwd naar de locatie van de demo! De grote Dobbe is toch altijd de publiekstrekker of mss toch gewoon Bedrijventerrein Lansinghage?!

Er is al een demo loacatie op het oog waar ruimte genoeg is voor zowel het publiek als het vuurwerk.
Word aan gewerkt dus :wink:

Ik begreep toen ik bij Frits op de koffie was dat er bij de potentiële nieuwe locatie voldoende parkeergelegenheid is. Vele malen meer dan bij de Rijswijkse Schouwburg, Celeritas en het Zuiderpark. Verder is er genoeg ruimte om alle kalibers (consumentenvuurwerk) te schieten en is er ook veel ruimte voor het publiek om recht tegenover het vuurwerk te staan.

Toen was de koffie op.

Geweldig nieuws. Gefeliciteerd Frits en team. Heel veel succes met dit nieuwe avontuur, maar dat moet wel goed komen. Ik kom al jaren bij de Rijswijkse Vuurwerkhal en ik ga dit jaar zeker ook even een kijkje nemen in Zoetermeer. Om de demo in Zoetermeer te schieten is denk ik een erg goede keuze en ik kijk er al naar uit. De demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal is altijd al erg goed, dus verwacht er veel van nu beide winkels de handen ineen slaan wat betreft de demo.

Laatst bewerkt:
Ik wist dit nieuws al een behoorlijke tijd en ik wens Frits heel veel succes met zijn tweede winkel :)

Ik moet er even inkomen dit is mijn jaar in ieder geval niet nu moeder ernstig ziek maar we zijn bezig ermee.
Dus hier in rijswijk 50.000 kilo daar 10.000 dan daar in Zoetermeer de demo, hoe bereik je de klanten die je hier hebt opgebouwd ik vraag dit zo omdat je hier dan in rijswijk veel meer verkoopt wegens de klantenkring en de hoeveelheid en de collectie die hier in rijswijk was blijft dat dan gehandhaafd of is dit ook hetzelfde als in Zoetermeer.

Voor mij geen probleem ik red me wel met wat ik koop ik kijk filmpjes of hoor goede verhalen of verassing aankoop, maar voor anderen zal het wel in het echt moeten te zien zijn vermoed ik. als dat er niet is dan gaan ze hangen bij de andere 2 demo's bij hs den haag en haantje.

Dat zijn goede punten !

Excuseer mij maar het lijkt net of Rijswijk nu een beetje in een verdom hoekje komt te staan.
Kost klanten daar kan je op rekenen, ik reed gisteren langs zag er wel verlaten uit in Rijswijk en waar is de vuurwerk verlichting op het dak gebleven? Zeg het gewoon wat ik vind en mening vind het voor Zoetermeer leuk, maar dat ligt niet naast de deur jammer

@Rijswijk1968,
Het plan is im de demo de komende jaren om en om te schieten. Dus het ene jaar in Zoetermeer, het andere jaar in het Zuiderpark (Den Haag).

De collectie van beide winkels zal voor een heel groot deel gelijk zijn, alleen mogen wij in Zoetermeer geen China Red artikelen verkopen.

Misschien een vraag Vlammetjes, zou dat bij jou, en of waar je van weet dat zij hier kopen dat beïnvloeden? Dus door deze keuze dat men elders gaat bestellen?
Dat is ieder zijn eigen keuze.

Dank voor je antwoord, dat klinkt heel goed. Ja de demo ga ik vermoed ik wel missen dat heeft niet alleen met afstand te maken. Wie weet gebeuren er nog wonderen.

@Rijswijk1968,
Het plan is im de demo de komende jaren om en om te schieten. Dus het ene jaar in Zoetermeer, het andere jaar in het Zuiderpark (Den Haag).

De collectie van beide winkels zal voor een heel groot deel gelijk zijn, alleen mogen wij in Zoetermeer geen China Red artikelen verkopen.

Misschien een vraag Vlammetjes, zou dat bij jou, en of waar je van weet dat zij hier kopen dat beïnvloeden? Dus door deze keuze dat men elders gaat bestellen?
Dat is ieder zijn eigen keuze.

Ja dat is wel het gevolg het moet ook wel iets Rijswijks blijven he anders kan je net zo goed daar naar toe verhuizen. Rijswijkers is een apart volk dat geef ik toe dus dat ben ik.

Back
Bovenaan