De winnaar!!!

heb manon net weer gesproken.kan de pot goud ophalen.
krijg mailtje. k moet alleen wel 2uur rijden.........
ben echt niet nr 1 jongens!
maja wel een goeie ouwe vriend derbij hahahaha

heb manon net weer gesproken.kan de pot goud ophalen.
krijg mailtje. k moet alleen wel 2uur rijden.........
ben echt niet nr 1 jongens!

Dat weten we :) manon heeft alles nu goed gezet.
zou mooi zijn als ze onder de start post van dit topic ook nog even zet dat de winnaar (lonneke) de hele forbidden love collectie krijgt

Ik, Lonneke, ben gebeld door Manon dat ik de winnares ben. En inderdaad de hele "Forbidden Love" collectie als prijs krijg. Iets wat ik NOOIT had verwacht, maar waar ik uiteraard SUPER, SUPER BLIJ mee ben! Bedankt voor deze geweldige prijs en deze geweldige prijsvraag. Ik zal het nog gaan missen op donderdag....

Lonneke van Baasbank is de winnaar geworden en krijgt : De hele forbidden love lijn (13 cakes)

Robert van Dijk krijgt een troost prijs : GOUD

knap trouwens lonneke.
Ik vond echt dat er pittige vragen bij zaten. Dus echt goed gedaan. En met die prijzen mag je echt super blij zijn, want er zitten echt toppertjes tussen.
greetzz

Ben ik de enige die nog weer een dubbele bodem verwacht,
omdat lonneke haar hele activity op dit hele forum was het reageren dat ze gewonnen heeft.

Ik verwacht natuurlijk niet dat marijn valsspeelt, dat even vooropstellen. Hier vertouw ik namelijk 100% op. Maar door de streken van zoam weet je natuurlijk niks meer zeker.

omdat lonneke haar hele activity op dit hele forum was het reageren dat ze gewonnen heeft.

Ik verwacht natuurlijk niet dat marijn valsspeelt, dat even vooropstellen. Hier vertouw ik namelijk 100% op. Maar door de streken van zoam weet je natuurlijk niks meer zeker.

Correctie, ZAOM!

Sorry vincent, maar volgens mij maakt het niet uit of je wel of niet op dit forum hebt gereageerd hoor en of je wel of niet net bent aangemeld, ik gun het haar iig van harte....btje jammere reactie eigenlijk...

vals spelen zouden ze echt never doen!dan zet je jezelf ten schande.
zo is marijn niet,weet ik zeker!lonneke was gew snel!dat zie je op facebook wel.was paar minuten later al reactie van haar.
en ja marijn is flink aan t dollen.
maar manon belde mij gew serieus netjes op de laatste keer.ookal hoorde ik toch een vervelend stemmetje op de achtegrond hahahaha

Sorry vincent, maar volgens mij maakt het niet uit of je wel of niet op dit forum hebt gereageerd hoor en of je wel of niet net bent aangemeld, ik gun het haar iig van harte....btje jammere reactie eigenlijk...

bastiaan, met deze conclusie sla je de strekking van het verhaal mis. Als lonneke gewoon bestaat, gun ik dit haar van harte! eerlijk waar.
alleen door EN de rotjes grap EN de robert grap. ga je bij alles nu vraagtekens zetten.
mindf***k :frusty:

vals spelen zouden ze echt never doen!dan zet je jezelf ten schande.
zo is marijn niet,weet ik zeker!lonneke was gew snel!dat zie je op facebook wel.was paar minuten later al reactie van haar.

Daarom staat er ook onder dat ik zeker weet dat marijn nooit zal valsspelen. dit suggereer ik ook niet. ik zeg allee dat door hun mindf***ks ik overal aan twijfel :')

Back
Bovenaan