De winnaar!!!

ok, tja daar was ik niet echt op gekomen deze keer. Wel lekker cryptisch. Daar houd ik wel van over het algemeen.
greetzz

Ik was vanmiddag even wezen kijken bij Witte Vuurwerk in Eemnes. En raad eens wat daar op de balie klaar stond om ingepakt te worden? De prijs voor Lonneke! :D De gehele serie Forbidden Love.

9tkdqv.jpg

Veel plezier ermee Lonneke! Laat je je partner niet álles afsteken? :wink:

Ik was vanmiddag even wezen kijken bij Witte Vuurwerk in Eemnes. En raad eens wat daar op de balie klaar stond om ingepakt te worden? De prijs voor Lonneke! :D De gehele serie Forbidden Love.

9tkdqv.jpg

Veel plezier ermee Lonneke! Laat je je partner niet álles afsteken? :wink:

Maandag ga ik het ophalen, kan niet wachten om het af te steken, zeker als ik die foto zie.
En ik steek het gewoon zélf af hoor, vind het veel te leuk en mijn vriend heeft ook wel wat vuurwerk voor zichzelf! :cool:

image.jpg

WAUW! Wat hebben we genoten van de Forbidden Love Collectie!
Ik heb zelf een show samengesteld van alleen Marijn Vuurwerk en de rest hebben we los afgeschoten. Alles is gegaan zoals het zou moeten gaan, optimaal genoten.
Ik had wel even een iets betere foto kunnen maken van de show, helaas niet gedaan. Hopelijk is het toch nog een beetje te zien.

Ik wacht nog op een filmpje, niet helemaal bekend wie en in het vervelendste geval OF het gefilmd is.
Ik wilde vooral genieten, dus heb zelf bewust niet gefilmd. En was zeer, zeer tevreden hoe alles de lucht in ging. "Cross" en "Down Under" waren echt mijn toppers, maar dat waren eigenlijk alle cakes!
image.jpg

Ik ben begonnen met de Amazon, los afgeschoten. Toen die de lucht in ging, met de afstandsbediening "Scissors", gevolgd door "Missionary" --> "Cross" --> "Down Under" --> "Brute".

Ik was er helemaal tevreden mee!

Ontzettend bedankt en volgend jaar komt er zéker weten weer Marijn Vuurwerk!!!!

Back
Bovenaan