Jupilerfreak
Banned
Noord oosten wind, meestal een teken van heldere lucht.
En een dag later is de wind alweer gedraaid en zijn de voorspellingen weer veranderd. Op dit moment grote kans op regen in het westen. Hier word ik niet vrolijk van.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Noord oosten wind, meestal een teken van heldere lucht.
Wat versta jij onder koud? Laatst vond ik het bij de demo van Hol toch niet bepaald lekker om te filmen, terwijl het niet eens bizar koud was.
Ik word ook niet echt vrolijk van bepaalde dingen als ik nu naar het 14-daags weerbericht kijk en dat gaat vooral om de wind en het aantal neerslag in mm en in %. Op weeronline.nl staat 80% kans op neerslag, 4mm neerslag en windkracht 4. Waar ik dan wel wat vrolijker van word is dat het niet heel erg koud gaat worden, min. 1 graden en max 6.
Wat ik vanaf vandaag ga doen is voor elke dag bijhouden wat weeronline.nl zegt voor de 31e om te kijken hoe het weer veranderd met hoe dichter we bij de 31e komen. Vind ik altijd wel leuk om te doen, en ik hoop natuurlijk dat de negatieve dingen de ze opgeven wat minder worden.
Tegen regen ook, wel eens van een regenjas gehoord?
Zeg ik dat?Yah dus jij loopt de stromende regen in met je regenjas aan en een cake van 50 euro in je handen, zet hem neer en steekt hem aan en rent weer naar binnen ....... regen is voor mij het ergste scenario en daarna wind ( een combi van die twee is natuurlijk helemaal kill )
Hehe dat kwam omdat ik op een container stond en staal onder je voeten terwijl het vriest was niet echt aangenaam
En dan film ik met oud en nieuw maar iets minder en stook wat harder door om het wat warmer te krijgen![]()
Je kunt er nog niks van op aan.. 15 min geleden keek ik op www.weeronline.nl en stond er 80% kans op neerslag. En het weercijfer een 5.. Nu keek ik weer op de zelfde site. En stond er 75% kans op neerslag en het weercijfer een 6.. Dusja, er kan nog van alles veranderen. Niks om ons nu al druk over te maken. Al hoop ik toch nog stiekem op een beetje sneeuw!
En natuurlijk niet te vergeten dat dit weer ook een hoge mistkans met zich meebrengt. Als het overdag een graad of 7/8 is met veel regen, dan hoeft het maar 's nachts even flink af te koelen bij heldere hemel en baf je hebt mist.