De Vuurwerkdumper Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verplicht s'avonds laat moeten halen hier, veel tijden zijn al gevuld :P Wilde eigenlijk er s'morgens 0800 bij zijn maarja..

Dat is mijn probleem nu ook! wil graag enkele cakes van de evo line! maar kan niet in de avond uren komen, ben overdag de 28e daar wel in de buurt.

Ik zie trouwens dat hier vroeger vuurwerk4all zat?
is dit dan overgenomen door jullie?
want Wim, de eigenaar van vuurwerk4all had toen der tijd ruzie met Blaxx voorschoten. wat vgsm niet in zijn voordeel is afgelopen. heeft dit er iets mee te maken ?

Wim is verder gegaan met XLFireworks, die zit alleen in de Haarlemmerstraat in Leiden. Katan heeft de vestiging in Leiderdorp, deze dus, volgens mij overgenomen

Onze facebook actie in 5 dagen 10 prijzen is afgelopen
Winnaars van Xiamen - Air Attack - Macau 3 - Pyro show pakketten worden vandaag bekend gemaakt

Vanmiddag de vuurwerkdumper even met een kort bezoekje vereerd.
Het ziet er allemaal keurig netjes uit , en de bunkers werden vanmiddag vol gezet.
Veel 2e gratis artikelen welke de moeite waard zijn :bijv. At Once 2 stuks voor 22 euro!.
De Pyro box 5001 mogen aanschouwen , afmetingen zijn zo,n 45 bij 45 cm(ik kan er een paar cm naast zitten), weegt wel zwaar, maar dat zegt natuurlijk niets.
Jammer dat er van die box waarschijnlijk geen filmpje meer komt (mines zitten er in iig wel in verwerkt)
Grtz
Mek

Kiek is an! Een vuurwerk winkel op loop afstand van me huis. Deze zeker in de gaten houden kijken of ik wat leuke producten tegen kom. Vorig jaar volgens mij wel een demo gezien vanuit me huis van jullie.

Ik zit ondertussen even de site door te snuffelen, kom toch wel een opvallend rare actie tegen:

144sh Flowerbed (2e GRATIS) 150,00EUR

(5001 pyrobox)
Op alle andere sites waar ze katan verkopen kosten ze gewoon 75 euro (voor zover ik gezien heb) dus niks 2e gratis, je betaald er gewoon voor 2. Ik zou er liever 1 hebben voor 75 euro dan 2 voor 150 euro.
Beetje een kromme actie vind ik.

Voor de rest ziet het er prima uit, zeker even kijkje nemen in de showroom tijdens de verkoopdagen.

Kiek is an! Een vuurwerk winkel op loop afstand van me huis. Deze zeker in de gaten houden kijken of ik wat leuke producten tegen kom. Vorig jaar volgens mij wel een demo gezien vanuit me huis van jullie.

Ik zit ondertussen even de site door te snuffelen, kom toch wel een opvallend rare actie tegen:

144sh Flowerbed (2e GRATIS) 150,00EUR

(5001 pyrobox)
Op alle andere sites waar ze katan verkopen kosten ze gewoon 75 euro (voor zover ik gezien heb) dus niks 2e gratis, je betaald er gewoon voor 2. Ik zou er liever 1 hebben voor 75 euro dan 2 voor 150 euro.
Beetje een kromme actie vind ik.

Voor de rest ziet het er prima uit, zeker even kijkje nemen in de showroom tijdens de verkoopdagen.

Op de site van de vuurwerkdumper te Leiderdorp onder het kopje "2e gratis" :

Pyrobox 5001, indien U er 1 koopt ontvangt U er automatisch 2. Prijs 150 euro
Adviesprijs is 129,95 per stuk.
Het lijkt mij dat een set van 2 stuks dan maximaal 129,95 mag kosten en geen 150 euro.

Hier vandaag besteld: De orderbevestiging word direct na betaling van uw order naar uw e-mailadres verzonden. Echter na 6 uur wachten nog steeds niks binnen.

Hier vandaag besteld: De orderbevestiging word direct na betaling van uw order naar uw e-mailadres verzonden. Echter na 6 uur wachten nog steeds niks binnen.

uurtje geleden heb ik nog besteld.
Orderbevestiging heb ik allang binnen.
Wel het juiste emailadres opgegeven?

Waarschijnlijk een stomme vraag, maar gelden de acties ook op de verkoop dagen? Of is er dan nog wat anders leuks?

Ik wil nog wat whisteling thunder queens hebben en misschien nog wat extra's of ik ga naar katwijk, maar als hier op de verkoopdag nog wat leuks te krijgen valt ga ik hier heen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan