De Vuurwerkdumper Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand vandaag al langs geweest ? Ik ga vanavond langs ik hoop dat ik snel geholpen ben anders kom ik niet optijd in rijswijk :D

Jup, ben er vanochtend geweest. Viel wel mee qua drukte, de meesten zijn binnen 10-20 minuten geholpen. Ikzelf zat denk ik rond de 20 omdat ik op een andere dag kwam en zij de papieren niet hadden. Gaat gewoon aardig snel zonder veel vertraging.

het was vanmiddag niet druk in de winkel, rustig de tijd voor een vriendelijk praatje met het personeel. vervolgens nog even staan wachten op mijn bestelling en eigenlijk vrij snel weer klaar.

Prima geregeld in deze winkel.
Niet druk (was er 18.00 uur) , voldoende personeel en de zaak maakt een nette en frisse indruk.
Bestellingen worden verzameld in grote kunststof bakken , en daarna met de klant doorgenomen.

Binnen 10 minuten bestelling al ontvangen.
Hulde!

Ik was hier vanmiddag ook even! werd snel geholpen en was met 5 minuten weer klaar!

3x titanium thunder en 2x ice queen!

Ben er blij mee :D

het was vanmiddag niet druk in de winkel, rustig de tijd voor een vriendelijk praatje met het personeel. vervolgens nog even staan wachten op mijn bestelling en eigenlijk vrij snel weer klaar.

Ja met Stefantvs hebben ze daar een topper in de zaak :)

Ik ben direct geholpen :) enkel vond ik het wel wat vreemd dat 2 voor bestelde producten uitverkocht waren(waarom kon ik ze dan nog bestellen) kreeg de indruk dat de man van het bij elkaar rapen het wel had gehad was alles behalve vrolijk en dat liet die duidelijk merken en kreeg de indruk dat die ook niet eens wist welke producten die verkoopt als ik hem zo is met zijn collega hoorde praten. Maar goed conclusie!

Goed ingerichte zaak.
Snel geholpen.
Goede akties.

Min punten
Personeel wat er stond maar goed daar kan ik nog wel vrede mee hebben soms heb je het gewoon gehad ;)
Dat de 2 voor bestelde producten niet waren vind ik wel erg vervelend. Waarom bestel ik het anders van te voren ;) (uiteraard wel vervangers maar gaat even om idee van voor bestellen en dan niet aanwezig)

Volgend jaar weer zoon assortiment en prijzen dan kom ik weer langs ;) anders moet ik nog eens nadenken.

Geldt deze actie ook tijdens de losse verkoop? Staat namelijk nog online:

ZOEK VOOR € 50,- AAN CAKES UIT EN ONTVANG € 20,- AAN CAKES GRATIS!
ZOEK VOOR € 100,- AAN CAKES UIT EN ONTVANG € 50,- AAN CAKES GRATIS!
ZOEK VOOR € 150,- AAN CAKES UIT EN ONTVANG € 80,- AAN CAKES GRATIS!
Alleen geldig voor de China label, Profi en MaxxLine. Deze kolommen zijn links aangeduid met ×××.
Artikelen uit de actie kolommen tellen uiteraard niet mee.

Geldt deze actie ook tijdens de losse verkoop? Staat namelijk nog online:

ZOEK VOOR € 50,- AAN CAKES UIT EN ONTVANG € 20,- AAN CAKES GRATIS!
ZOEK VOOR € 100,- AAN CAKES UIT EN ONTVANG € 50,- AAN CAKES GRATIS!
ZOEK VOOR € 150,- AAN CAKES UIT EN ONTVANG € 80,- AAN CAKES GRATIS!
Alleen geldig voor de China label, Profi en MaxxLine. Deze kolommen zijn links aangeduid met ×××.
Artikelen uit de actie kolommen tellen uiteraard niet mee.

Zolang de voorraad strekt ! (Wat ik van Vincent heb begrepen).
Correct me if I,am wrong,

Ik ben direct geholpen :) enkel vond ik het wel wat vreemd dat 2 voor bestelde producten uitverkocht waren(waarom kon ik ze dan nog bestellen) kreeg de indruk dat de man van het bij elkaar rapen het wel had gehad was alles behalve vrolijk en dat liet die duidelijk merken en kreeg de indruk dat die ook niet eens wist welke producten die verkoopt als ik hem zo is met zijn collega hoorde praten. Maar goed conclusie!

Goed ingerichte zaak.
Snel geholpen.
Goede akties.

Min punten
Personeel wat er stond maar goed daar kan ik nog wel vrede mee hebben soms heb je het gewoon gehad ;)
Dat de 2 voor bestelde producten niet waren vind ik wel erg vervelend. Waarom bestel ik het anders van te voren ;) (uiteraard wel vervangers maar gaat even om idee van voor bestellen en dan niet aanwezig)

Volgend jaar weer zoon assortiment en prijzen dan kom ik weer langs ;) anders moet ik nog eens nadenken.

Mooi dat je wel tevreden bent.
Wij doen onze uiterste best om de klant tevreden te stellen.
Er kan natuurlijk in de drukte wat mis gaan qua communicatie boven en beneden.
Tevens staat er een nieuw vw-team.
We zien je graag weer in 2014 (dit jaar mag natuurlijk ook)

ik had even een vraag aan de mensen die bij deze winkel vuurwerk hebben gekocht.

Ik heb namelijk een hele vervelende vuurwerk ervaring gehad met vuurwerk hier vandaan. Ik geef de winkel NIET de schuld maar ik wil gewoon weten of het stomme pech is of dat er meer mensen zijn die zelfde probleem hadden. het volgende.

ik heb vrij wel nooit last van weigeraars of vuurwerk wat niet naar behoren werkt. Dit jaar had ik echter 2 cakes die niet moesten gaan zoals hoorde waren 2 dezelfde dus dat kan. 2 cakes die weigerde lang leven de reserve lont. een cake die ontplofte en vuurpijlen met gebroken stok en pijlen waar de kop los zat. Over de pijlen kan je denk had ze dan eerder uitgepakt had je terug kunnen gaan misschien nou oke mijn fout.

al het vuurwerk wat ik had dat dergelijke dingen vertoonde kwam hier vandaan. Vuurwerk ergens anders geen problemen.

Ik ga er van uit dat een winkel hier niks aan kan doen bedoel die bestellen ook maar bij de importeur neem niet aan dat die zegt van jou ga ik effe rommel toe schuiven. Het is echter wel heel opvallend nooit last gehad met dergelijke dingen ook met ander vuurwerk niet alleen de collectie die ik hier vandaan heb gehaald. Hoop dat ik de enigste ben maar ben wel benieuwd of die misschien herken baar is bij andere klanten.

Wellicht kan de winkel ook nog wat met deze info als ik niet de enigste ben.

anders houden we het gewoon op domme pech ;)

beste wensen voor 2014 allemaal ! het gaf misschien problemen maar als het eenmaal af ging dan was het mooi !

ik had even een vraag aan de mensen die bij deze winkel vuurwerk hebben gekocht.

Ik heb namelijk een hele vervelende vuurwerk ervaring gehad met vuurwerk hier vandaan. Ik geef de winkel NIET de schuld maar ik wil gewoon weten of het stomme pech is of dat er meer mensen zijn die zelfde probleem hadden. het volgende.

ik heb vrij wel nooit last van weigeraars of vuurwerk wat niet naar behoren werkt. Dit jaar had ik echter 2 cakes die niet moesten gaan zoals hoorde waren 2 dezelfde dus dat kan. 2 cakes die weigerde lang leven de reserve lont. een cake die ontplofte en vuurpijlen met gebroken stok en pijlen waar de kop los zat. Over de pijlen kan je denk had ze dan eerder uitgepakt had je terug kunnen gaan misschien nou oke mijn fout.

al het vuurwerk wat ik had dat dergelijke dingen vertoonde kwam hier vandaan. Vuurwerk ergens anders geen problemen.

Ik ga er van uit dat een winkel hier niks aan kan doen bedoel die bestellen ook maar bij de importeur neem niet aan dat die zegt van jou ga ik effe rommel toe schuiven. Het is echter wel heel opvallend nooit last gehad met dergelijke dingen ook met ander vuurwerk niet alleen de collectie die ik hier vandaan heb gehaald. Hoop dat ik de enigste ben maar ben wel benieuwd of die misschien herken baar is bij andere klanten.

Wellicht kan de winkel ook nog wat met deze info als ik niet de enigste ben.

anders houden we het gewoon op domme pech ;)

beste wensen voor 2014 allemaal ! het gaf misschien problemen maar als het eenmaal af ging dan was het mooi !

Ik zou even contact opnemen met Katan Vuurwerk en hun dit voorleggen, ik ga er vanuit dat ze dit proffesioneel willen en gaan oplossen.

Als u klachten heeft kunt u ten aller tijden uw product die geweigerd heeft, retour brengen naar ons. Daarna ontvangt u een waardebon waarmee u nieuw vuurwerk kunt uitkiezen.

Als u hier gebruik van wilt maken stuur dan pm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan