De Vuurwerkdumper Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sneaky 4 en 6 zijn wel heel laag geprijst en wel heel verleidelijk
Doet me denken aan niet alles wat blinkt is goud.
Maar wat als het deze keer echt kan en is ?
Dan loop ik mooi deze mis

Als die 3 x 2 in Nederland net zo presteren als op het filmpje dan vind ik het op dit moment het beste assortiment wat er te krijgen is, zeker als je de prijs-kwaliteit verhouding mee neemt.

De sneaky 6 is hier besteld en betaald met bestelnummer 8, hopelijk is deze beter dan het 4ever debacle. We gaan het zien :)

Nummer 7 hier! :P Heb ze beide maar besteld. Hopelijk presteren de cakes net zo mooi als op de filmpjes. Het zou nou niet echt reclame zijn voor Katan als het 2 grote floppen zijn... Maar we gaan het zien. Worden ze misschien nog ergens geschoten..?

Ik zit met een probleem, ik wil graag die sneaky 6 bestellen maar kan pas op de 31e in de middag ophalen aangezien ik de 29e en de 30e de hele dag moet werken en deze optie wordt niet gegeven als je besteld dus daarom ben ik gestopt en heb de bestelling geannuleerd.
Is er misschien een andere mogelijkheid zodat ik toch een bestelling kan plaatsten ?

Ik zit met een probleem, ik wil graag die sneaky 6 bestellen maar kan pas op de 31e in de middag ophalen aangezien ik de 29e en de 30e de hele dag moet werken en deze optie wordt niet gegeven als je besteld dus daarom ben ik gestopt en heb de bestelling geannuleerd.
Is er misschien een andere mogelijkheid zodat ik toch een bestelling kan plaatsten ?

Als dat niet gaat kan ik een extra setje voor je bestellen, zou je dan in Noordwijk op kunnen halen.

Ik vind een ding best wel vreemd, bizar en misleidend en dat zijn de producten die vallen onder 3 halen en 1 betalen : de Why kostte in 2012 19,95 en nu staat hij voor 39,95 in de shop en dan krijg je er 3.
De great kostte in 2012 13,95, nu in de webshop 29,95 voor 3.

Categorie : 2 halen 1 betalen de Beast in 2012 - 9,95, nu 2 halen 1 betalen 19,95.

Dit is wel heel bizar voor als je op de fora aanwezig bent maar voor de andere consument die nooit de fora raadplegen vind ik het pure misleiding want het hele verhaal van 3=1 en 2=1 gaat in totaal niet op !!

Een 2=1 of 3=1 actie gaat altijd vanaf de advies prijs
Advies prijs why great beast altijd 39,95 29,95 19,95
Hier zijn alleen vaker acties mee gedaan vandaar waarschijnlijk de verwarring

Als je twee keer hebt besteld en je hebt een gratis vuurwerkbon van 50 en 20 euro mag je dan voor 70euro uitkiezen of moet je los 50 en 20 euro uit kiezen?

Bestellinkie geplaatst waaronder een kartonnetje Junior Jacks en weer een tevreden klant, net als vorig jaar:). Bedankt voor de service!

Een 2=1 of 3=1 actie gaat altijd vanaf de advies prijs
Advies prijs why great beast altijd 39,95 29,95 19,95
Hier zijn alleen vaker acties mee gedaan vandaar waarschijnlijk de verwarring

Hmmm klinkt leuk en goed maar toch klopt het niet helemaal, zeker niet als je een forum bezoeker bent, voor degenen die dat niet doen klinkt het leuk maar ik heb een bijsmaak bij deze "" actie "

Is er eigenlijk nog enige kans dat jullie net als Zutphen een aantal boxen van Royal gaan verkopen? Of is wat er nu op de site staat de definitieve collectie.

Hmmm klinkt leuk en goed maar toch klopt het niet helemaal, zeker niet als je een forum bezoeker bent, voor degenen die dat niet doen klinkt het leuk maar ik heb een bijsmaak bij deze "" actie "

Ik snap precies wat je bedoelt maar je moet het ook als verkopende partij zien. Het is leuk om een korting te geven van weet ik veel 20% op de verkoop prijs. Maar een aktie 3 voor de prijs van 1 staat veel beter en verkoopt veel beter ook al is dat op advies prijs de aktie blijft hetzelfde maar het trekt meer. Ik weet niet of je wel is bij een ic paris geweest ben met hun 40% korting ofzo. Daar hogen ze de prijs op aan de kassa naar de advies prijs en dan 40% korting de prijs op het schap slaat helemaal nergens op het is niet de advies en het is niet de prijs aan de kassa. Het staat verkoopt gewoon beter en voor jou maakt het geen fluit uit 20% of 3=1 als het op dezelfde prijs uit komt.

Vanaf nu ook de Event RVW911 Havanna Palm Tree 100sh waaier box.
Advies prijs € 199,- bij onze collega's €159,-
BIJ DE VUURWERKDUMPER LEIDERDORP €99,-rvw911.jpg

krijg je toevallig ook nog de immortal gold voor een mooie prijs want dan wacht ik nog effe met bestellen. Ik begin ook meteen te twijfelen over deze bak !

Immortal Gold en Cruel Traction mogen er ook wel bij voor 100 euro's.

De acties zijn inderdaad bizar maar waarom gaan sommige van jullie gelijk twijfelen? De vuurwerkdumper is vrij bekend, en als je op facebook kijkt zie je veel tevreden klanten. Ik neem aan dat als jij ergens voor betaald dat ze het gewoon uitleveren. Niet gelijk te slecht denken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan