De Vuurwerkdumper Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals het er nu uitziet alleen deze.
Over het uitleveren ik heb ze al in mijn handen gehad dus dat wordt geen probleem.

En in hoeverre relateert de naam aan het product:p? Afijn, de Vuurwerkdumper kan hier niets aan doen, ook al is het een geweldige winkel met een goede service. Vorig jaar hier voor het eerst geweest, dit keer niet voor niets weer erheen. Goede service en altijd bereid iets meer te doen voor de fanatiekelingen.

Alleen vandaag nog online bestellen
Doe dit voor 0.00 uur om nog te kunnen profiteren van diverse acties.

Geweldig, gelijk gebeld en nu even afwachten wat mogelijk is. Vrouwtje heeft vanochtend een ongeluk gehad dus kan niet meer langs gaan...:sad:

Net aan de tel gehangen en kan annuleren. Geweldige service, met name Vincent! Volgend jaar zal ik hier zeker weten weer bestellen!

Sterkte Mav.

Vond het zelf te chaotisch, vind fijner als de bestellingen klaar staan. Volgend jaar misschien ook maar zorgen dat je meteen het vuurwerk mag uitkiezen als je besteld?

Was wel fijn je zelf vuurwerk kon uitkiezen.

Hoi
Ik hoop dat het beter gaat met jouw vrouw mav.
Kaboem bestellingen klaar zetten kan alleen als je grote bunkers hebt, je moet voorstellen dat de meeste bunkers vol staan ( weet niet of je wel eens in een bunker geweest bent ?)dan is alle bestellingen klaarzetten niet mogelijk.

Toch even melden, moest de 29ste last minute mijn bestelling annuleren door omstandigheden. Dit is allemaal goed en wel gegaan in de drukke tijd, kreeg vandaag nog even een pb'tje van Djhek waarin gemeld werd dat het allemaal goed komt. Helemaal top dit en kan dit erg op prijs stellen. Het gaat niet alleen om geld verdienen maar ook om service, volgend jaar bestel ik hier zeker weer. Top service zo, zelfs in de meest hectische dagen van het jaar. Bedankt heren.

Vakantie bijna voorbij en wij zijn al volop bezig.
Dit jaar gaan wij verder met onze Sneaky lijn.
Nieuw
6x16
6x25
6x36
Dit natuurlijk voor een Sneaky prijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan