De Traditie

Dezelfde box met een ander label wordt voor 55 euro verkocht, dus bij geen 'tijdelijk verbod' zal deze sowieso wel bij mensen in de straat staan.

Wel jammer van dit 'concept', deze box is 100 euro waarvan er dan 1 euro gedoneerd zou worden naar HVLV. Maar hij kan ook elders verkocht worden voor 55 euro onder een ander label ( en dat anno 2022 ). Dan konden ze beter bij deze box met een prijs van 100 euro een hoger percentage naar HVLV laten gaan dan 1% ( dat zet sowieso wat meer zoden aan de dijk dan 1 euro per compound ) want blijkbaar zit er nog een grote marge op de box als ie elders voor 55 verkocht kan worden. Begrijp me niet verkeerd want ik vind het een goed en sympathiek idee maar het lijkt nu meer symbolisch zonder dat het nut heeft terwijl het concept meer nut zou kunnen hebben bij een hoger percentage als donatie bedrag, wat ook makkelijk kan blijkbaar.

Ik ben hier wel benieuwd naar alleen mijn onderbuik gevoel zegt dat hij gaat tegenvallen of stiekem weer andere effecten erin gooien:bonk:

Prijs staat vast en de winkeliers mogen hier geen actie van maken. Dit staat ook duidelijk in de catalogus van Katan dit jaar. Die 'ene' euro vind ik inderdaad ook mager. Uiteraard weten we natuurlijk niet wat er verder is afgesproken met andere acties etc.... Ook lijkt me dat andere leveranciers dit gaan doen, zodat ze met ze alle sterker staan.
Deze box is ook alleen maar voor Nederland gemaakt en zal wat minder geproduceerd zijn waardoor kosten hoger komen, maar dan nog is 1 euro wel erg weinig.
Gelukkig zijn er winkeliers die zich niet aan verboden prijsafspraken houden!

Wat moet ik hierop zeggen volgens mij wisten ze vantevoren dat deze slecht was
Je wil juist dat mensen hier een goeie herindering aan houden nou ik niet
Maja wel een mooie label van 100 ballen....

Ik wilde hem eerst bestellen maar gelukkig niet gedaan.. vind hem toch wat tegen vallen zekers als er 120 euro voor moet bertalen voor 70 euro was het beter prijs geweest

Back
Bovenaan