De straatbaas!

Hahahaha. 5 euro duurder. Tom heeft er vorig jaar vast zo veel gekocht, dat de prijs nu gestegen is. Bedankt Tom!

Sorry Danny, zal het niet meer doen!

So Mark, wat heb jij met je straatbaas gedaan dan? Ramt alles er in een paar seconde uit joh!

De genen die ik in bezit had.. Deden het niet al te best...!

Vind hem op jouw filmpje niet erg goed overkomen Pyro99. Maar op het filmpje van Anaconda ziet hij er dan wel weer redelijk uit. Voor mij wordt het deze dit jaar niet.

Vind hem op jouw filmpje niet erg goed overkomen Pyro99. Maar op het filmpje van Anaconda ziet hij er dan wel weer redelijk uit. Voor mij wordt het deze dit jaar niet.

klopt in het echt was hij ook best slecht (had er 4 ) en allemaal plopten ze en knalde niet. was wel een tegenvaller maargoed voor 19,95 ( prijs: 2011) was het een leuke pot ookal knalde die niet.

de prijs van 24,95 vind het het niet waard teminste als ze net zo slecht waren als die van mij vorig jaar:rolleyes:

op het filmpje van anaconda doen ze het heel goed! zo horen ze te zijn teminste!

--pyro99:bye:

2011 versie krijg je ook niet meer omdat ze allemaal uit verkocht waren. 2012 hoop dat deze beter zijn dan sommige in 2011 hadden.
En als goed gezien heb gisteren zit er tegenwoordig ook 2e lont op mocht lont 1 weigeren

dat zal waarscheinlijk het effect/burt niet echt aanpassen Jopoh...!
al kun je nu wel zorgen dat ie sneller gaat:), wat wel fijn kan zijn:D

Back
Bovenaan