Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
word de Red Label maar bij een bepaald aantal winkels verkocht?
Ik zie deze tread nu pas en ik moet zeggen dat ik dit totaal niet verwacht had van Lesli.
Dit is bijna ongelofelijk 20,- voor een bijna 500grammer.
Ik zie op Vuurwerkplanet nog niet één Welkoop in m'n provincie met nieuwe producten in de lijst. Ik vermoed ten sterkste dat (zoals rechts gemeld) het 2011 assortiment er nog helemaal niet opstaat. Nog rustig afwachten dus. Lesli is elk jaar later dan ze beloven. In m'n provincie slechts een stuk of 5 webshops geüpdate.
Ik zie op Vuurwerkplanet nog niet één Welkoop in m'n provincie met nieuwe producten in de lijst. Ik vermoed ten sterkste dat (zoals rechts gemeld) het 2011 assortiment er nog helemaal niet opstaat. Nog rustig afwachten dus. Lesli is elk jaar later dan ze beloven. In m'n provincie slechts een stuk of 5 webshops geüpdate.
Dit is weer zo'n cake waarbij ik me afvraag. Als deze cake zo weinig kan kosten. Waarom moeten sommigen bijna 150 euro kosten? Prachtige effecten, goede snelheid, voor 20 euro, en zoveel schoten, gewoon, beter kan niet. En toch durft men voor sommige cakes met saaiere effecten 2x zoveel te vragen...Snap t echt niet. Sowieso dak deze ga nemen, als t filmpje en de prijzen kloppen en er een dealer i.d. buurt zit xD
Ik kan je wel 1 ding vertellen,
Vorig jaar, stond er dat ie de 29 open zou gaan, dat was bij mij 3á4 dagen later...
wees gerust, het komt wel!
Iemand die weet per hoeveel ze in een karton gaan? Alvast bedankt.
NIet veel geld voor deze cake, als er 4 in een karton zitten even een doosje bestellen![]()