De straatbaas!

Zo, wat een enorm laag bedrag voor deze cake! Staat vanaf nu op de lijst! Alleen nog hopen dat ik rond 29 of 30 december in de buurt kom van een Lesli-dealer!

Topbakje voor die 20euro.. die komt zeker 1 tot 2 op de stoep te staan!

Foto aan startpost toegevoegd

Laatst bewerkt:
De effecten vind ik (afgaand op de filmpjes) niet heel erg goed uitgewerkt. Maar... 20 euro voor 56 schoten met (opnieuw afgaand op de filmpjes) goede burst klinkt erg goed in de oren. Hopelijk komt deze en de rest van de lijn bij de Boerenbond/Welkoop in het assortiment.

Laatst bewerkt:
De effecten vind ik (afgaand op de filmpjes!!) niet heel erg goed uitgewerkt. Maar... 20 euro voor 56 schoten met (opnieuw afgaand op de filmpjes) goede burst klinkt erg goed in de oren. Hopelijk komt deze en de rest van de lijn bij de Boerenbond/Welkoop in het assortiment.

Next-Generation Silver Label en Red Label, waaronder dus deze, komen in het assortiment van Boerenbond/Welkoop

Inderdaad voor €20 zeker een leuke pot.Leuk voor de mensen met een laag budget zo kunnen zij ook nog aan een leuke 500 grammer komen.Dat de effecten een beetje slordig zijn uitgewerkt moeten we bij deze prijs dan maar voor lief nemen.

11360698.dedb6732.560.jpg

Foto niet gebruiken zonder toestemming

20 euro voor 56 schoten is niet duur inderdaad, geweldig voor mensen met een wat lager budget. Maar het is wel een bijeengeraapt zooitje, van minder goed uitgewerkte effecten en useless voor een show naar mijn mening.

Blijft een leuke cake voor 20 euro.

Toch wel de moeite waard om tekopen, vooral het einde zo zouden meer cakes moeten zijn.

Wat een geweld voor maar 20 euro.
Deze moet er zeker komen.
Als je bednkt dat je deze ook nog eens met een leuk korting kan kopen, dan is het een geweldige cake.
Een lekkere ram bak, hier wordt ik gelukkig van:p.

Een hele goedkope, maar geweldig presterend bakkie.
Maar Omepje, hoezo korting?
Word er voortaan ook korting gegeven bij de Boerenbond/Welkoop?

Een hele goedkope, maar geweldig presterend bakkie.
Maar Omepje, hoezo korting?
Word er voortaan ook korting gegeven bij de Boerenbond/Welkoop?

bij lesli vuurwerk, heeft iemand, die blijkbaar een winkel heeft, waar ze lesli verkopen, 20(dacht ik) procent korting geven, aan de leden die er 3 september waren:)

wie was dat nu ook al weer?:shy:

bij lesli vuurwerk, heeft iemand, die blijkbaar een winkel heeft, waar ze lesli verkopen, 20(dacht ik) procent korting geven, aan de leden die er 3 september waren:)

wie was dat nu ook al weer?:shy:

El Blanco vuurwerk. maar is geen boerenbond/welkoop en daar valt dit artikel onder, dus helaas!
:cry:

Dit is weer zo'n cake waarbij ik me afvraag. Als deze cake zo weinig kan kosten. Waarom moeten sommigen bijna 150 euro kosten? Prachtige effecten, goede snelheid, voor 20 euro, en zoveel schoten, gewoon, beter kan niet. En toch durft men voor sommige cakes met saaiere effecten 2x zoveel te vragen...Snap t echt niet. Sowieso dak deze ga nemen, als t filmpje en de prijzen kloppen en er een dealer i.d. buurt zit xD

Een goedkope kwalitatieve cake met veel schoten en zonder crackling. Voor die prijs koop je er 3, steek je ze tegelijk af en heb je een zeer leuk spektakel.

Back
Bovenaan