De Schoffies [Ass.]

Hier is mijn film van dit pakket! Geschoten tijdens de besloten demo van afgelopen week.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Alle producten worden hier om de beurt afgestoken achter elkaar. De volgorde is:
Kareltje
Bertje
Gijsje
Frankie
Bartje
Joep

Houd er rekening mee dat de afstand ongeveer 80 meter bedroeg, dus dat alles wat minder groot lijkt dan het werkelijk is.

150 Kareltje
Kareltje is jaren geleden bij de Schoffies gekomen en hij is het toppertje van deze
knal bende. Kareltje kan erg mooi fluiten, maar neem toch maar even afstand als hij
knallen gaat.

151 Bertje
Zie Bertje in één van zijn vele vermommingen namelijk als: “De Professor” omdat hij zo
meerderjarig lijkt, lukt het hem om dingen voor de Schoffies te regelen.
Bertje is een vrolijke gozer die graag een fluitconcert geeft, waarbij de sterren er vanaf vliegen.

152 Gijsje
Hij ziet er zo schattig uit, maar dit kakkertje is toch ook echt een Schoffie. Met dezelfde
vurige streken als zijn kornuiten weet hij zich flink te uiten.

153 Frankie
Frankie is het kleinste Schoffie van Marijn. Hij staat bekend als het kleptomaantje.
Wat zijn ogen zien steken zijn handen in zijn zak.
Als je ziet wat hij tevoorschijn kan toveren, dan geloof je je ogen niet. Een buit van volle kleuren
en effecten……….

154 Bartje
Bartje neemt meestal de leidersrol op zich, wat op zich goed is want dat hebben de Schoffies
nodig. Maar ondanks zijn zakelijkheid en oog voor organisatie kan Bartje leuk uit de hoek komen.
Uit zijn hoge hoed (die hij niet eens afzet tijdens het slapen) vliegen zorgvuldig gerangschikte
effecten en sterren, die het luchtruim verlichten.

155 Joep
Het grootste Schoffie is toch wel Joep!
Stoer, zelfverzekerd, trouw zijn wel de eigenschappen die bij hem passen.
Zijn lengte is wel erg handig bij de kwajongensdaden van de Schoffies, klimmen
over een hek of een boom is voor Joep geen probleem.
Zo krachtig als zijn naam is, zijn ook zijn uitbarstingen.
Verlies hem geen moment uit het zicht. Voor je het weet is het voorbij.

dit pakket ziet er heel goed uit! voor de prijs zeer goed te doen lijkt mij :D en ja de labels zijn natuurlijk helemaal geniaal!! :D

Vind het zelf een leuk pakket met mooi gevarieerde cakes en een leuke mine erbij :) Natuurlijk is dit pakket voor mij specialer aangezien mijn broertje Bertje is! Ziet er goed uit, ben benieuwd hoe die het in de straat doet :D
:bye:

2hheq1i.jpg

hier een foto van het (dummy) pakket

Dit pakketje nu op 2 demo's kunnen zien, en moet zeggen dat het wel een leuk pakket is! De insteek is natuurlijk uniek en super, prachtig initiatief van Marijn.
De effecten zijn zeker leuk uitgewerkt al zou het niet mijn favoriete pakket zijn. Er wordt veel gebruik gemaakt van fluiters, pearls en tails, minder van echte boeketten, wat natuurlijk begrijpelijk is voor deze prijs.
Leuk pakket voor de vooravond, of families met kinderen, iets minder voor 00.00u voor de echte liefhebber!

Heb dit pakket nu 3 keer mogen aanschouwen en ik vind het voor 32,50 een prima budget pakket. Veel potjes en een mine, deze is de moeite waard voor mij!

Ik vind dat jullie erg goed (not) zijn in het recht praten wat krom is; promoterige mooipraterij. Ik heb het nu 3x op film gezien (o jee) en vind het veel te veel gefluit en te weinig boeiends om het geld voor neer te leggen. En ik ben gelukkig ongevoelig voor persoonlijke sentimenten als hier blijkbaar spelen met de gezichten die er op prijken (dat zijn allemaal broertjes en vriendjes van forumleden ofzo?). Het pakket is gewoon niet veel an.

Ik vind dat jullie erg goed (not) zijn in het recht praten wat krom is; promoterige mooipraterij. Ik heb het nu 3x op film gezien (o jee) en vind het veel te veel gefluit en te weinig boeiends om het geld voor neer te leggen. En ik ben gelukkig ongevoelig voor persoonlijke sentimenten als hier blijkbaar spelen met de gezichten die er op prijken (dat zijn allemaal broertjes en vriendjes van forumleden ofzo?). Het pakket is gewoon niet veel an.

Heb je m al live gezien, Richardus? Dan zou ik je mening graag weer willen horen. Ik heb hem 3 x live gezien en het viel niet tegen. Kijk in deze prijsrange naar andere pakketten en dan komt deze prima uit de bus. En nee, ik heb helemaal niks met Marijnvuurwerk te maken.

Ik vind dit een ongenuanceerde reactie van je. We doen hier niet aan goedpraterij. Ik geef mijn mening zoals die is, en als die mening je niet bevalt is dat jou ding, en je kan best een eigen mening hebben.. maar als die van mij daar vanaf wijkt wil dat niet zeggen ik lieg.

Ik blijf het een goed pakketje vinden voor z'n prijs, dat zeg ik omdat ik dat vind en niet omdat ik vind dat ik dat moet zeggen.

Tja, misschien moeten we de boel wel omdraaien en is Richardus wel bevooroordeelt TEGEN Marijn... Nee flauw, maar even ontopic:

Dit is voor het geld (zeker na korting) toch echt wel een leuk pakketje met originele effecten en Joep mag er zeker zijn (ja, ik weet het, voor 9,50 kun je ook de Vette Marja kopen, maar deze is toch net weer anders)! Hoor die reacties ook op het filmpje van vuurwerkbieb :).

En Richardus, als jij iets leukers weet voor dit geld, suggesties graag!!! (doe maar via PM anders :wink:).

Leuk gefilmd Vuurwerkbieb, dank je.

Als je naar de prijs kijkt is dit een leuk pakket, en dit is geen goedpraterij of likkepot Richardus.

En dat het allemaal broertjes en vriendjes zijn van de mods is ook niet waar, er is toendertijd gevraagd aan de leden wie van VWC het leuk vindt om met zijn gezicht op een vuurwerklabel te staan.

Hey ylke ghehe, marco is je echte naam toch? het was ook leuk jou eindelijk eens ontmoet te hebben. Je weet nog wel wie ik ben toch? Die gek die helemaal vanuit leeuwarden naar de show toe was gekomen haha.

Je mag trots zijn op je zoon, echt zeer uniek dat hij deze mogelijkheid heeft "gekregen"

Hey ik zie je vast snel weer eens.

Ennuh om nog even ontopic te blijven: leuk pakketje voor weinig geld

Leuk gefilmd Vuurwerkbieb, dank je.

Als je naar de prijs kijkt is dit een leuk pakket, en dit is geen goedpraterij of likkepot Richardus.

En dat het allemaal broertjes en vriendjes zijn van de mods is ook niet waar, er is toendertijd gevraagd aan de leden wie van VWC het leuk vindt om met zijn gezicht op een vuurwerklabel te staan.

Je mag trots zijn op je zoon, echt zeer uniek dat hij deze mogelijkheid heeft "gekregen"

Verdomd, oeps vergeef me mijn taalgebruik, nu zie ik het ook ja. Frankie, het zoontje van Marco... En ik maar denken dat hij Tijme heet :bonk:

Kan ik toch mooi zeggen dat ik Frankie al real-live heb gezien :bye:

Misschien dat zusje Fleur ook nog ergens op komt te staan? Druktemakertjes misschien :D (papa, mag ik een salto maken...midden in de woonkamer :shocked:)

zoals sommige van jullie hoogstwaarschijnlijk al mee hadden gekregen, De Schoffies zijn afgekeurd. Marijn vuurwerk gaat het volgend jaar nog een keer proberen

Back
Bovenaan