De Schoffies [Ass.]

Waarom afgekeurd?

Wel pakketpech voor Marijn dit jaar. Nu dit, en Gooische Vrouwen is niet op tijd binnen...balen zeg!

Er waren 2 van de 6 potten die niet goed gingen dus daarom is hij afgekeurd zover ik gehoord heb. En zover ik weet is gooische vrouwen gewoon leverbaar want staat nog in alle webshops.

Hallo mensen

Om allemaal spook verhalen uit de wereld te halen, hier de uitleg over de Schoffies.
Ja, ze zijn afgekeurd, en laat ik eerst zeggen dat ik dat het meest vervellend vind voor de heren die er aan mee hebben gewerkt,
en die zich er zo op hadden verheugd.
Maar het bleken letterlijk Schoffies te zijn want er was eigelijk maar een cake echt goed, in discussie hadden we er nog wel een paar meer kunnen reden maar daar het pakket echt een gezicht heeft, ziet het er niet uit om er 2 of 3 andere potten bij te stoppen.
Inderdaad ging het voornamelijk om kleine brandende deeltjes.
Ons inziens niet echt een ernstig probleem, maar ja dat hoort er nu eenmaal allemaal bij, er staat afkeur voor.
De gooische vrouwen is wel binnen gekomen, maar niet genoeg, foutje van onze chinese vrienden, die hebben bij 3 verschillende pakketten niet per doos geleverd maar per stuk aan gehouden en dan ga je behoorlijk mis.

Nu we toch bezig zijn, de tweeling dat comentaar hebben we gelezen en ons te harte genomen, en we zijn nu druk bezig om deze zelf te testen.
Dit doen we in Duitsland, en door verschillende mensen zodat we een goed beeld krijgen.
Tot nu toe zien ze er goed uit, dus waarschijnlijk was het het monsterdoosje
wat wij toegestuurd hebben gekregen, voor de shows, waar een productie fout in zat, maar we kijken nog even verder, want het laatste wat wij bij Marijn willen is ongelukken.

Ik hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet Evelien Arler Marijn

Waarom lagen ze hier nog wel in de showroom dan ? Dus volgens mij word ie gewoon verkocht.
Laat ik de naam van de dealer maar niet noemen, is niet zo belangrijk misschien.

Waarom lagen ze hier nog wel in de showroom dan ? Dus volgens mij word ie gewoon verkocht.
Laat ik de naam van de dealer maar niet noemen, is niet zo belangrijk misschien.

Stond een kaartje bij Niet leverbaar. Heb ik er namelijk zelf bijgelplaatst.

Groet,

Oke niet zo snel gezien joh, vond het al vreemd. ik zal de volgende keer verder kijken dan m'n neus lang is...

Joep werd los verkocht in Eemnes,en heb er uiteraard een van meegenomen, en dat vond ik toch wel een mooie:rolleyes:

Haagse ontwerper gebruikt ‘Gevels Oud Den Haag’ voor vuurwerkpakket.

Dat de ontwerper Martin Simonis trots is op zijn stad, dat heeft hij dit jaar bewezen in het originele ontwerp van een vuurwerkpakket. Vuurwerkimporteur Marijn / Witte Tenten uit Eemnes benaderde Happy Copy, waar Martin werkzaam is, voor nieuwe ontwerpen. In eerste instantie kreeg Simonis globale ontwerpinstructies. Na het ontwerp van de eerste labelserie gaf de vuurwerkimporteur hem echter volledig de vrije hand.

Een siervuurwerkpakket met de naam ‘de Schoffies’ inspireerde Martin tot een ontwerp in sepia, met afbeeldingen van oude gevels uit Den Haag. “Een leuk idee, maar het was best even zoeken!” aldus de ontwerper. “Veel gevels zijn in de loop der jaren verdwenen of grondig gerenoveerd.” Gewapend met zijn camera trok hij de oude binnenstad van Den Haag in en verzamelde beeldmateriaal in o.a. de Wagenstraat en de Frederikstraat.

Martin was echter niet snel tevreden: “Ik wilde meer het oude gevoel overbrengen en in dat straatbeeld passen natuurlijk geen kliko’s of auto’s!” Collega Koos gaf hem de tip eens te komen kijken in ‘zijn straat ‘. En inderdaad, daar vond Martin werkelijk een pareltje om te fotograferen: de Ostadewoningen, ingesloten in de Haagse Schilderswijk. Deze vormen nu het decor voor bijna alle vuurwerklabels in het pakket.

Op verzoek van de zeer enthousiaste opdrachtgever belandden ook gevels uit andere steden op een labelontwerp. Saillant detail: deze werden gefotografeerd in het Haagse Madurodam. “Waarom zou ik mijn inspiratie halen uit andere steden, terwijl ik woon, werk en geboren ben in een wereldstad als Den Haag? Het was wel een heel ander soort fotografie als de foto’s die ik maak in het Haagse Nachtleven voor Stichting Party-Mania, maar het was een uitdaging en meteen te gebruiken voor mijn ontwerpwerk!” aldus de trotse Martin Simonis.

1179138714_5_IiFV.jpeg

1179138942_5_wMxd.jpeg

Jemig, wat was ik onuitstaanbaar 2 jaar geleden zeg :shy: :frusty: Excuses daarvoor is al veel te laat, me dunkt.

Magoe; smaak groeit en verandert ook want nu vind ik het hartstikke leuke potjes voor een spotprijs, met een erg leuk bedacht thema en uitvoering. Echt typisch Marijn in uiterlijk én inhoud. Want waar zie je ooit weer draaiende zilverfluiters die overgaan in een kleurparel?! Hoe dóet die fabriek dat? En Marijn durft het op de markt te zetten. Top. Jammer dan dat het afgekeurd was :sad:

Jemig, wat was ik onuitstaanbaar 2 jaar geleden zeg :shy: :frusty: Excuses daarvoor is al veel te laat, me dunkt.

Magoe; smaak groeit en verandert ook want nu vind ik het hartstikke leuke potjes voor een spotprijs, met een erg leuk bedacht thema en uitvoering. Echt typisch Marijn in uiterlijk én inhoud. Want waar zie je ooit weer draaiende zilverfluiters die overgaan in een kleurparel?! Hoe dóet die fabriek dat? En Marijn durft het op de markt te zetten. Top. Jammer dan dat het afgekeurd was :sad:

Hij is nog te koop hoor, zowieso bij marijn

Back
Bovenaan