De Schoffies [Ass.]

Sunseeker

VWC lid
Artikelnummer: 150
Artikelnaam: De Schoffies
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal artikelen: 6
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €35,50

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Wij danken Witte Tentenverhuur voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
In dit pakket zitten 6 producten waaronder 1 fontein.
Alle producten hebben allemaal hetzelfde label.
Nogmaals het ziet er leuk uit, label heeft heel veel weg van de slapstick van vroeger van "de Boefjes"

In dit pakket zitten 6 producten waaronder 1 fontein.
Alle producten hebben allemaal hetzelfde label.
Nogmaals het ziet er leuk uit, label heeft heel veel weg van de slapstick van vroeger van "de Boefjes"

Komt op elk product bovenstaande foto? Want toen wij er waren werd er verteld dat elk product 1 persoon op het label zou krijgen.

Komt op elk product bovenstaande foto? Want toen wij er waren werd er verteld dat elk product 1 persoon op het label zou krijgen.

Ik zal het voor je navragen en je mag het zelf natuurlijk ook aan Evelien vragen, maar ik heb een dummy gezien met allemaal hetzelfde label.
Maar ja, ik wordt ouder...... :p

Ieder artikel in dit pakket heeft één persoon op het label staan. In totaal dus 6 artikelen met allemaal een Schoffie er op afgebeeld. :wink:

Bovenstaande afbeelding is de afbeelding van de doos van het pakket. :)

Wat een leuk pakket is dit geworden en wat en leuke cake's.
Frankie is mijn favoriet haha ( is mijn zoontje)

Fontijn is ook geweldig een tweede vette marja

Het is inderdaad een leuk pakket geworden :)
Alleen al het label van Bartje, daar zou ik hem al voor kopen :bonk:
De mine is prachtig en de rest van de cakes zijn ook leuk, enige minpuntje is dat er bij 3 cakes fluit is. Maar mij hoor je niet klagen :)

Vooral de laatste 3 cakes zijn leuk.

Ik plaats deze op de lijst, want deze is erg geinig voor in de vooravond!

De Bartje film doet het niet.

3 fluitcakes is een beetje veel van 't zelfde, maar het is niks om sip van te worden. Want voor dit beetje geld heb je een zooi geinige cakejes, zeker Joep; die heeft een ongelooflijke mine waar m'n bek weer van openvalt. Die dingen zijn toch goede trekpleisters, want alleen daarvoor heb ik al de neiging 't pakketje te kopen.

Maar lekker de 3 fluitcakes doorlonten en ik heb m'n 00u's fluitsalvo! :)

Ik vind dat Sunseeker enig op de foto staat :D

Kareltje is trouwens wel een echte hosselaar, jwzt

Mijn complimenten aan Marijn voor deze actie. Erg leuk om (jonge) forum leden als inspiratiebron voor de labels te nemen. Het getuigt in ieder geval weer van jullie goede hart voor de freaks!

Ga zo door!

Alleen om Joep zou je hem al kopen! Wat een topper!
Ook de rest is erg leuk, leuk om 's avonds af te steken en door te lonten! Voor €35 euro kan het onmogelijk een miskoop zijn! :)

http://www.youtube.com/watch?v=FNVfVhdxGjw

Hier is de directe link :)
Wel flauw dat precies de mijne het niet doet :p

Nee, ik vind dat meer dan logisch.
:devil:

Leuk pakketje hoor :) Denk dat dit best wel goed gaat lopen. Niet veel geld, en dan heb je toch redelijke gevarieerde effecten waar je leuk mee voor de dag komt. Die drie fluitcakes is een beetje jammer: zeker de eerste twee lijken mij te veel op elkaar. Maar voor het bedrag van 6,- euro per cake werkelijk geen geld.

Wat een leuk pakket is dit geworden en wat en leuke cake's.
Frankie is mijn favoriet haha ( is mijn zoontje)

Haha en terecht dat het je favoriet is marco, ik vind dat je een hele trotste pappa mag zijn, het is tenslotte niet zomaar iets dat je zoon pronkt op iets wat je hobby is. Ook mijn complimenten aan de rest van de schoffies, jullie staan er stoer op en geniet hier van jongens !!

Witte Tenten wil ik hierbij ook bedanken voor dit fantastische gebaar, volgend jaar wil ik erop als senior hahahaha.

En voor het geld is het zeer zeker een leuk pakket, hulde ook voor de mooie prijs :thumbup:

ik vind het goed gelukt, mischien dat 1 fluitcake minder voor een ander effect iets beter was geweest maar dat maakt natuurlijk niet uit. voor deze prijs een top pakket! Wel leuk dat ik de vette marja van het pakket ben :D

Back
Bovenaan