Torrr
VWC lid
Er wordt je niet verplicht alles te lezen toch ?Het helpt als je niet reageert als door een hond gebeten. Echt, dat scheelt de helft (ook aan forumvervuiling).

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er wordt je niet verplicht alles te lezen toch ?Het helpt als je niet reageert als door een hond gebeten. Echt, dat scheelt de helft (ook aan forumvervuiling).
Simpelweg omdat men enerzijds roept over milieu dit en milieu dat en dat we zorgvuldiger moeten omgaan met grondstoffen,meer recyclen, etc etc,maar dan geef je iemand dmv 3 bestellingen bij 1 en dezelfde winkel wel 3x iets terwijl hij/zij maar alleen is.Maar wat je zegt, je vind het maar flauwekul dat ze je bij drie bestellingen dan ook drie van die brillen en lontjes meegeven, maar hoezo dat dan?
Hebben al jouw toeschouwers een bril?
Of wie weet heb je drie bestellingen gedaan waarvan twee bestellingen voor iemand anders.
Beste deal hahaha geef eens een linkje danIk wilde laatst wat brillen, lont en een tasje. Kreeg ik er verplicht een hoop vuurwerk bij!
Je kan gewoon bij het ophalen het brilletje teruggeven....Simpelweg omdat men enerzijds roept over milieu dit en milieu dat en dat we zorgvuldiger moeten omgaan met grondstoffen,meer recyclen, etc etc,maar dan geef je iemand dmv 3 bestellingen bij 1 en dezelfde winkel wel 3x iets terwijl hij/zij maar alleen is.
Maak dan b.v. de optie bij bestellingen mogelijk dat je dmv het plaatsen van b.v. een vinkje onderaan je bestelling kan aangeven dat je al wordt voorzien van zo'n bril en lont en tasje vanwege meerdere bestellingen bij diezelfde winkel.
Met bovenstaande optie van het vinkje,ondervang je evt bestelling gedaan voor iemand anders,want dan vink je niks aan en krijg je toch weer alles.
Ander punten zijn,je betaald het uiteindelijk toch wel,en het word je net als vele andere dingen opgedrongen,niks keus,iemand zegt je moet dit en je moet dat.
Dat alles bij elkaar is waarom ik zeg dat sommige dingen die verplicht zijn en de manier waarop het word gedaan,voormij,onzin is/wat t mij betreft beter geregeld kan worden.
Betaald.... Tja denk je echt dat het vuurwerk goedkoper wordt als ze je de optie geven om geen brilletjes erbij te doen en je kiest om het weg te laten?Dat kan,alleen omdat je ervoor hebt betaald,zullen de meeste dat dan ook weer niet doen denk ik.
Ow maar dat is ook niet de reden waarom ik dit topic ben begonnen.Ik vraag me soms af hoe jullie op het werk zijn, of jullie dan ook om de kleinste dingen elkaar in de haren vliegen, gezellige werksfeer dan. Man man, je hoeft niet overal op te reageren he als je het niet met elkaar eens bent.
Ach, we weten toch allang dat we kapot gereguleerd worden.. Zelf smelt ik de brillen om en maak ik er patatbakjes van. Altijd handig!Ow maar dat is ook niet de reden waarom ik dit topic ben begonnen.
Ik vlieg zelden iemand in de haren,als hij ze nog heeft,dat terzijde
Nogmaals t gaat me er hier maar om dat ik wil peilen hoe andere kijken naar verplichte brillen en lonten voor elke bestelling die bij 1 en dezelfde winkel doet.
In een wereld waarin we worden gedwongen om economisch te denken en te handelen ivm schaarste van grondstoffen etc etc.
Maar je moet toegeven dat sommige dingen tegenstrijdig werken,toch ?
Mede vanuit mijn werk,kan ik melden dat dingen je worden opgedrongen en dat je aan de andere kant hopeloze verspilling ziet van eten/drinken/grondstoffen en dat is niet sprekend over 1000euro,maar meer.
Verspilling van voedsel en grondstoffen moet worden ontmoedigt,maar de wereld die ik dagelijks ervaar die verteld een heel ander verhaal.
Dat is mijn uitgangspunt en dat heeft niks te maken met werksfeer of het eens zijn met elkaar.
Het zijn gewoon feiten.
Er komen elk jaar veel vrienden over de vloer met kids. Vaak kom ik zelfs nog brillen tekort. Ik vind het dus altijd wel handig.
Tja je kunt het over verspilling hebben.. Tuurlijk.. Maar snap wel dat het op deze manier gebeurt. Geeft de vuurwerkbranche ook weer een iets beter imago, de brillen en lonten dan.. En het tasje, tsja.. Je moet de brillen en lonten toch ergens in kwijt.![]()
Bij meerdere winkels toch wel? Veel van ons shoppen aardig wat in het rond. Gaan bij veel idd pas op de toonbank verplichte spul in de tas maar ook genoeg die dat bij klaarzetten in de bunker bij elke losse bestelling doen want niet altijd zien ze dat het om zelfde besteller gaat.Overigens krijg ik altijd maar één bril mee wanneer ik meerdere bestellingen heb.