Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
plastic brilletjes vind ik geen wegwerp plastic.Ik vind het wel een punt hebben.
De branche weert plastic uit z'n producten (o.a. fluitcakes), maar strooit op commando van overheid wel met plastic tasjes en brillen die uiteraard (linksom of rechtsom) doorberekend worden aan de consument.
Daar staat weer tegenover dat het voor een verkoper ondoenlijk is om te controleren of iemand al een bril en lont heeft. Op de blauwe ogen geloven is niet voldoende.
ik heb inmiddels een shitload aan beide. En dat wordt elk jaar erger.
Nee? Want die gaan ooit naar de plastic-brilletjes-hemel?plastic brilletjes vind ik geen wegwerp plastic.
Je kan ze lang gebruiken, jaren zelfs de vergelijkenis met een plastic tasje of zelfs plastic snipper of hulsje uit een cake is nogal mank. Of ga jij die hulsjes oprapen en lang hergebruiken?Nee? Want die gaan ooit naar de plastic-brilletjes-hemel?
Je kan ze lang gebruiken, jaren zelfs de vergelijkenis met een plastic tasje of zelfs plastic snipper of hulsje uit een cake is nogal mank. Of ga jij die hulsjes oprapen en hergebruiken?Nee? Want die gaan ooit naar de plastic-brilletjes-hemel?
En de naïviteitsprijs gaat naar...gewoon geheel gratis
En de naïviteitsprijs gaat naar...
Euhm, neem even je pilletje en lees dan nog eens (ja dat is wel op de persoon).Tuurlijk, ook weer zo'n mooie betekenisloze reactie en eigenlijk toch weer op een subtiele manier op mij als persoon, terwijl je net zo goed op een normale manier kunt reageren en gewoon duidelijk aangeeft wat jij dan vind. Als ik ergens bestel dan staat er nergens op de bon, behalve bij vuurwerktoppers, dat ik voor die bril heb moeten betalen. Ik reageer zelf netjes, val niemand aan.. en ja hoor, er moet toch weer iemand komen die even op zo'n denigrerende manier reageert. Zeg dan helemaal niks!
Ja, dus.. waarom kon je niet gewoon meteen dit schrijven? En ik heb jouw eerdere berichten, als je al meerdere in dit topic heb geschreven, niet gelezen. Wat zou ik dan nog eens een keer moeten lezen, behalve dat kleine zinnetje? Ik reageer enkel daarop, alleen al het feit dat je per se "naïviteitsprijs" erbij moet zetten.. kom op man, ik weet heel goed wat je hiermee bedoeld te zeggen. Verder dan dit ga ik niet, heb een belofte gedaan en daar hou ik mij aan, ik ga dus ook niet in herhaling vallen. Een fijne avond verder gewenst. Graag dan weer on-topic.Euhm, neem even je pilletje en lees dan nog eens (ja dat is wel op de persoon).
Je betaalt het altijd als consument, ook als het niet op de factuur staat. Dan betaal je gewoon voor de rest een fractie teveel.
En ik denk dat 99,9% van de lezers mijn eerdere bericht wél zelf konden duiden, maar speciaal voor jou schrijf ik em dan nog even netjes uit. Graag gedaan.
Ja, dus.. waarom kon je niet gewoon meteen dit schrijven? En ik heb jouw eerdere berichten, als je al meerdere in dit topic heb geschreven, niet gelezen. Wat zou ik dan nog eens een keer moeten lezen, behalve dat kleine zinnetje? Ik reageer enkel daarop, alleen al het feit dat je per se "naïviteitsprijs" erbij moet zetten.. kom op man, ik weet heel goed wat je hiermee bedoeld te zeggen. Verder dan dit ga ik niet, heb een belofte gedaan en daar hou ik mij aan, ik ga dus ook niet in herhaling vallen. Een fijne avond verder gewenst. Graag dan weer on-topic.
Gelukkig geef jij het goede voorbeeld, waarvoor hulde.Gewoon lekker die gast negeren Grizmo! Gaat toch nergens over en op niveau reageren kan hij toch niet.