De Leuke Vuurwerkmensen Club

Het was weer gezellig vandaag.
Heb weer veel bekende en nieuwe gezichten gezien.
Ook de bbq bleek weer als van ouds te smaken!
Ok het bier ging er soepeltjes in:p
Ideaal hoor zoon liefhebbers roddel dag:wink:

Ik wil bij deze de LVC eren voorzitter Jim (sisser) en de heren achter de organisatie en de heren van Original hartelijk danken voor deze gezellige en goed georganiseerde dag.
Heren tot de volgende keer!

Groetjes 3xh Remco

Het was weer gezellig veel bekenden weer gesproken,Nick en Gerco julie ook bedankt voor gezelligheid onderweg.
En hierbij een groot dankwoord voor de organisatie zodat we deze leuke dag hebben kunnen beleven.

It was my pleasure Michel!
Heren en dame(s?) van de organisatie, hartelijk bedankt.
Heb sinds enige tijd geleden weer een hoop bekende gezien, maar ook een aantal nieuwe mensen leren kennen.

Geven jullie de volgende Michel een biertje minder?
Ik geloof dat we om de 20 kilometer gestopt zijn om te ...... Urineren XD

It was my pleasure Michel!
Heren en dame(s?) van de organisatie, hartelijk bedankt.
Heb sinds enige tijd geleden weer een hoop bekende gezien, maar ook een aantal nieuwe mensen leren kennen.

Geven jullie de volgende Michel een biertje minder?
Ik geloof dat we om de 20 kilometer gestopt zijn om te ...... Urineren XD

Haha jullie ookal?
Hier waren wij ook nog al lek! Haha..
Pis bier:p
Nick leuk je te leren kennen;)
En Michel en Gerco leuk jullie weer gezien te hebben.
Tot de volgende keer allemaal..

Original en iedereen die heeft meegeholpen, bedankt voor de mei-meeting! Het weer was niet zo lekker als gewenst, maar gelukkig wel droog en de sfeer zat er weer goed in!
Leuk om weer een aantal mensen gesproken te hebben, ook weer wat mensen leren kennen vandaag.

:bye:

Zo het was een top dag, om 13:00 uur zouden we (AKH Fireoworks jaja, onze team naam!) bij mij thuis verzamelen even wachten op elkaar en we gingen met de auto richting Baarle!
Eenmaal aangekomen zoeken naar een parkeerplaatsje en die was niet ver van de Bunker af. Naar de Bunker en het was al gezellig druk. Iedereen een lekker Juupske en nadat we met een aantal mensen waaronder Rob van Big Smile Fireworks gepraat hadden over onder andere Geel en andere dingen.

Toen werd het welkomswoordje geheten door Sisser (Jim) en Lesley! Een aantal nieuwtjes:
- De Geelse Kanaalfeesten
Er zal hier niet groter dan 5 inch shells geschoten worden? Maar niet getreurd, het zal een show worden met veel steppers tails en mines. Een hele andere soort show! Dit gaat een grandioos spektakel worden!

- De LVC:
De Leuke Vuurwerkmensen Club is van club naar stichting gegaan. En natuurlijk is onze Sisser (Jim) erevoorzitter geworden! Topperd! :thumbup:

- Single Row bakken:
Zena en Original Fireworks hebben Single Rown bakken gemaakt. Je kan hier in je eigen volgorde je Single Rows inzetten. En zo kun je je eigen soort brute cake maken! Geweld gegarandeerd. Ze zijn gemaakt van MDF. Er zijn twee soorten, een grote en een kleinere variant. In de grote kunnen 1- Single Rows en in de kleine vijf Single Rows. Prijzen voor de grote: €25,- en voor de kleine: €15,-
Topic hierover: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?31574-Singlerow-connectionbox&p=578026#post578026

- Zena Trophy:
Dit jaar zullen op 28 september 2013 de Zena Trophys plaats vinden!
Wat kan je allemaal verwachten tijdens de Zena Trophy 2013?
Natuurlijk het allervetste vuurwerk en de gruwelijkste shows!
Naast al dit prachtige geweld zullen er ook allerlei activiteiten georganiseerd worden.
Een kleine greep uit het programma:

Daylight Trophy
- “De grote teringherrie-show”
- R/C-Choppers Freestyle
- Zena graffiti-artist
- Voor de kleintjes is er een speelpark aanwezig
- Demonstratie nieuwe producten
- Zena Trophy
- Gruwelijke pyromusical
- En nog vele andere activiteiten…..

De Zena Trophy 2013 is geschikt voor alle leeftijden.
Iedereen is welkom en de entree is gratis!
Begintijd: 14:00 uur
Eindtijd: Late….
Meer informatie op: http://www.zena-trophy.com/

Toen was het welkomstwoordje wel afgelopen, en zijn we weer van allerlei nieuwtjes voorzien!
Toen hebben we nog even met Lesley gepraat over Zena Vuurwerk/Original Fireworks hoelang het al bestond en hier heb ik met plezier naar geluisterd was een leuk gesprek! Oook hebben we het over de toekomst van de nieuwe Zena/OF winkel gehad. Waar voorheen Wimmers zat. Hier zal hopelijk binnenkort meer op het forum komen. Ingewikkeld verhaal! :p

Toen was de quiz aan de beurt! Het ging anders dan andere jaren, nu moest iedereen die A koos links staan en iedereen die B koos rechts. Wie het fout had moest achterin staan en was ''af''. De prijs was een keertje geen echt vuurwerk, maar misschien wel iets waar menig vuurwerkfreak jaloers op zal zijn. Een eigen team tijdens de Zena Trophy! Wie wil dat nou niet winnen! Van harte proficiat met de prijs! En tot de Zena Trophy winnaar, ook van het forum hier?

Na met nog een aantal mensen gepraat te hebben, onder andere Kermisbeer en me eigen mensen van AKH en nog een aantal anderen, weet jullie namen niet haha? Was de BBQ aan de beurt. Lekker stukje vlees van de BBQ, salades en sauzen! :D

Toen nog wat nagetafeld, en er werd door een aantal mensen buiten wat grondbloemen, flitsers en kleine fontijntjes gestookt! Heerlijk even kruitsnuiven! :)

Het was een gezellig meeting en ik heb nu al hartstikke veel zin in de volgende, de volgende van Zena/Original Fireworks zal de Zena Trophy zijn. Wie weet iedereen tot daar, en hopelijk heeft ons team AKH Fireworks een plaatsje. Maar dat zal wel niet. Weet in ieder geval niet hoe het precies zit met de teams. Maar daar zullen we denk ik snel meer over horen!

Iedereen bedankt en met name Zena, de LVC en iedereen die aan deze meeting heeft meegewerkt!

(Nog steeds van mening dat ik te weinig mensen heb leren kennen in het echt. Reden genoeg om naar nog een aantal dingen te gaan, planning, Lesli Opendag, Geelse Kanaalfeesten, Zena Trophy. En nog wat tussendoor?)

Het was weer meer dan gezellig. Er was zoals altijd geen nee te koop. Genoeg te eten en te drinken en veel goede gespreksstof.

Ronaaron had een mooie quiz in elkaar gezet welke tot een winnaar (mijn persoontje) leidde in 5 vragen. Ik ben de winnaar van het meedoen met de zena Trophy 2013 met een eigen team ! Vetter dan vet toch :D

Ik heb een zeer leuke middag gehad en wil iedereen die op welke wijze dan ook, organiserend, bardraaiend, of vleesbakkend heeft meegewerkt aan deze meeting hartelijk danken. T was top!

Gisteren heb ik erg genoten van alle gezelligheid.
Weer wat gezichten achter de namen, wat altijd leuk is.

LVC en Zena, bedankt voor de leuke dag!

Goedemorgen.
Na een brakke nacht weer fris en fruitig op me werk.
Moh niet dus, ik werd om 23:00 uur uit me nest gebeld door een niet nader te noemen iemand.
Omdat de Barracuda in de aanbieding is op Hoakan.
En om 2:00 uur kwam meneer insomia weer eens buurten.
Dus u snapt wel, hoe braq ik mezelf voel.

Gisteren was het weer een ouderwetse top meeting.
Weer veel vuurwerk liefhebbers gesproken, ook weer nieuwe gezichten gezien.
Bijgepraat door Lesley over de plannen van Orginal/Zena voor 2013.
Er komen weer leuke dingen aan, de Zena Trophy is toch een mooie uitblinker.
Waar wij als vuurwerk liefhebbers weer aan onze trekken komen.

Ik verder wel door gaan neuzelen over wat er allemaal in 2013 gaat gebeuren.
Maar ik wil Sissert bedanken voor het regelen.
Toon de bunker bedanken voor de gastvrijheid.
Lesley en de rest van de Orginal/Zena crew bedanken voor het mogelijk maken.

Was weer een geslaagde dag, iedereen bedankt voor zijn/haar komt.Weer een aantal nieuwe gezichten gezien altijd leuk. Op naar de volgende!:D

Laatst bewerkt:
Ook namens mij even een kort bedankje voor de geweldige dag.

In het speciaal te noemen Sisser (voor de hele opzet), de crew van Zena en Toon (even apart te noemen) :)

Op naar sowieso de Zena Trophy! Wat er verder nog op mijn pad komt ga ik wel zien

Zena en Lvc, bedankt voor het organiseren voor deze middag. Leuk om iedereen weer even gesproken te hebben, al was het maar kort. Jim als ere-voorzitter van LVC, de juiste man op de juiste plaats, met een groot vuurwerk en zena hart, Jim gefeliciteerd.

Nu op naar de zena-trohpy, ik heb er zin an !!!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
tb.jpgHD template cop2y1 copy.jpgHD template copdddy1 copy.jpgmark15ff000.jpgHD foto templatdde copy.jpg

Bij deze wat foto's die een klein beetje laten zien wat de sfeer was. Niet allemaal even goed gelukt, maar ik wil ze toch even delen.

LVC en Zena, bedankt voor het realiseren van deze leuke dag. Het was mijn eerste keer, maar zeker niet de laatste. Ik was al vrij vroeg aanwezig, tegen kwart over 1 kwam ik binnen... In tegenstelling tot mijn verwachtingen was er nog vrijwel niemand. Meteen maar wat foto's gemaakt van de producten en dergelijke.

En de mensen die ik gesproken heb: leuk om jullie weer eens gesproken te hebben.

Zou leuk zijn om achteraf nog wat namen te horen van mensen die op de foto's staan.

Het was een superleuke dag. Eindelijk kon ik de mensen achter de nick's ontmoeten.

En nu op naar de Zena Trophy :D

Hierbij wil ik iedereen die geholpen heeft voor deze leuke dag bedanken ! Het was echt gezellig en met de nodige koude jupiler was het helemaal perfect :)
Ik kan niet wachten om weer te meeten bij de Geelse of de Zena Trophy !

LVC en Zena, bedankt voor het realiseren van deze leuke dag. Het was mijn eerste keer, maar zeker niet de laatste. Ik was al vrij vroeg aanwezig, tegen kwart over 1 kwam ik binnen... In tegenstelling tot mijn verwachtingen was er nog vrijwel niemand. Meteen maar wat foto's gemaakt van de producten en dergelijke.

En de mensen die ik gesproken heb: leuk om jullie weer eens gesproken te hebben.

Zou leuk zijn om achteraf nog wat namen te horen van mensen die op de foto's staan.

Ik was er wel al toen. Was volgens mij de eerste :cool:

Ook even mijn foto's dan maar;

20130526_181542.jpg

20130526_183036.jpg

20130526_183652.jpg

20130526_183654.jpg

20130526_183659.jpg

Het was weer een goed geslaagde mei meeting.
Na een trage start, om 2 uur was er haast niemand, kon ik om 3 uur het verlate welkomst praatje afsteken. Lesley gaf jullie daarna het nieuws van de Geelse kanaalfeesten en de lang verwachtte Zena Trophy. Dat de LVC een VZW zou worden was geen nieuws voor mij maar de ere positie daarin voor mij wel. Voel me zeer vereerd.
Dit jaar hadden we de grootste opkomst ooit en met een Jup of iets anders nats in de hand startte Ronaaron zijn prima quiz die al snel over was omdat de meesten het Ovation potje niet goed inschatten.
Met Afteshock Arno was er een echte liefhebber als winnaar en hij mag nu met de Zena Trophy als captain het Nl. team gaan aanvoeren.
De BBQ was weer rijkelijk voorzien zodat iedereen een goed gevulde pens had.
Nog niet goed wakker Gys?

Jup Jup Jup

Aandachtig voor Lesleys Trophy nieuws.

Concentratie bij de quiz.

Aftershock, de welverdiende en trotse winnaar.

Deze 3 mannen verdienen een extra stevige schouderklop want zij deden vrijwillig en heel goed de BBQ.

Zouden ze trek hebben?

Even de spullen checken.

Het zijn ook altijd dezelfden.

Het bejaarden hoekje.

De museum dude.

Niet het mooiste weer maar toch heel gezellig.

Paardensate?

Goed geklede straatvegers daar in Belgie.

Het was weer een heel toffe meeting en ik wil Zena/Original danken dat wij dit als LVC weer voor onze leden mochten organiseren.
Tot de volgende ! ! !

Back
Bovenaan