Zo het was een top dag, om 13:00 uur zouden we (AKH Fireoworks jaja, onze team naam!) bij mij thuis verzamelen even wachten op elkaar en we gingen met de auto richting Baarle!
Eenmaal aangekomen zoeken naar een parkeerplaatsje en die was niet ver van de Bunker af. Naar de Bunker en het was al gezellig druk. Iedereen een lekker Juupske en nadat we met een aantal mensen waaronder Rob van Big Smile Fireworks gepraat hadden over onder andere Geel en andere dingen.
Toen werd het welkomswoordje geheten door Sisser (Jim) en Lesley! Een aantal nieuwtjes:
- De Geelse Kanaalfeesten
Er zal hier niet groter dan 5 inch shells geschoten worden? Maar niet getreurd, het zal een show worden met veel steppers tails en mines. Een hele andere soort show! Dit gaat een grandioos spektakel worden!
- De LVC:
De Leuke Vuurwerkmensen Club is van club naar stichting gegaan. En natuurlijk is onze Sisser (Jim) erevoorzitter geworden! Topperd!
- Single Row bakken:
Zena en Original Fireworks hebben Single Rown bakken gemaakt. Je kan hier in je eigen volgorde je Single Rows inzetten. En zo kun je je eigen soort brute cake maken! Geweld gegarandeerd. Ze zijn gemaakt van MDF. Er zijn twee soorten, een grote en een kleinere variant. In de grote kunnen 1- Single Rows en in de kleine vijf Single Rows. Prijzen voor de grote: €25,- en voor de kleine: €15,-
Topic hierover:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?31574-Singlerow-connectionbox&p=578026#post578026
- Zena Trophy:
Dit jaar zullen op 28 september 2013 de Zena Trophys plaats vinden!
Wat kan je allemaal verwachten tijdens de Zena Trophy 2013?
Natuurlijk het allervetste vuurwerk en de gruwelijkste shows!
Naast al dit prachtige geweld zullen er ook allerlei activiteiten georganiseerd worden.
Een kleine greep uit het programma:
Daylight Trophy
- “De grote teringherrie-show”
- R/C-Choppers Freestyle
- Zena graffiti-artist
- Voor de kleintjes is er een speelpark aanwezig
- Demonstratie nieuwe producten
- Zena Trophy
- Gruwelijke pyromusical
- En nog vele andere activiteiten…..
De Zena Trophy 2013 is geschikt voor alle leeftijden.
Iedereen is welkom en de entree is gratis!
Begintijd: 14:00 uur
Eindtijd: Late….
Meer informatie op:
http://www.zena-trophy.com/
Toen was het welkomstwoordje wel afgelopen, en zijn we weer van allerlei nieuwtjes voorzien!
Toen hebben we nog even met Lesley gepraat over Zena Vuurwerk/Original Fireworks hoelang het al bestond en hier heb ik met plezier naar geluisterd was een leuk gesprek! Oook hebben we het over de toekomst van de nieuwe Zena/OF winkel gehad. Waar voorheen Wimmers zat. Hier zal hopelijk binnenkort meer op het forum komen. Ingewikkeld verhaal!
Toen was de quiz aan de beurt! Het ging anders dan andere jaren, nu moest iedereen die A koos links staan en iedereen die B koos rechts. Wie het fout had moest achterin staan en was ''af''. De prijs was een keertje geen echt vuurwerk, maar misschien wel iets waar menig vuurwerkfreak jaloers op zal zijn. Een eigen team tijdens de Zena Trophy! Wie wil dat nou niet winnen! Van harte proficiat met de prijs! En tot de Zena Trophy winnaar, ook van het forum hier?
Na met nog een aantal mensen gepraat te hebben, onder andere Kermisbeer en me eigen mensen van AKH en nog een aantal anderen, weet jullie namen niet haha? Was de BBQ aan de beurt. Lekker stukje vlees van de BBQ, salades en sauzen!
Toen nog wat nagetafeld, en er werd door een aantal mensen buiten wat grondbloemen, flitsers en kleine fontijntjes gestookt! Heerlijk even kruitsnuiven!
Het was een gezellig meeting en ik heb nu al hartstikke veel zin in de volgende, de volgende van Zena/Original Fireworks zal de Zena Trophy zijn. Wie weet iedereen tot daar, en hopelijk heeft ons team AKH Fireworks een plaatsje. Maar dat zal wel niet. Weet in ieder geval niet hoe het precies zit met de teams. Maar daar zullen we denk ik snel meer over horen!
Iedereen bedankt en met name Zena, de LVC en iedereen die aan deze meeting heeft meegewerkt!
(Nog steeds van mening dat ik te weinig mensen heb leren kennen in het echt. Reden genoeg om naar nog een aantal dingen te gaan, planning, Lesli Opendag, Geelse Kanaalfeesten, Zena Trophy. En nog wat tussendoor?)