De laatste bestelling van het seizoen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, laatste bestelling gisteren. Ohnee toch niet. De jacht naar vervangers is begonnen, het voelt als overnieuw beginnen tegen 40% hogere prijzen. Los van de ellende voor Vathorst zelf, baal ik echt ontzettend.

Dit slaat toch nergens op?
Moet ik nu nadat alle deals voorbij zijn opzoek naar nieuw vuurwerk tegen en aanzienlijk hogere prijs.
Onbegrijpelijk

Inderdaad erg zuur, maar kop op. Er is niemand dood. Schakelen en weer door.

Je moet maar zo denken, voor het bedrijf is het allemaal nog veel beroerder. Iedereen heeft al besteld en betaald en dat geld moet nu weer teruggestort worden..

😀 heb nou 7 bestellingen gedaan bij meerdere winkels maar wellicht komt er nog wel wat bij, twijfel om er nog wat leuke huilbakken bij te pakken als overgang naar/tussen de wat grotere compounds, return of the phoenix is wat mij betreft de beste optie 😉

Bij mij komen de laatste dagen dat bestellen mogelijk is altijd nog een paar bij. Krijg dan ineens enorme last van wat mijn vriendin te weinig schoenen noemt. En er dan achterkomen dat ik van die laatste bestellingen amper wat afsteekt 🤣

Ik ging ervan uit dat ik gisteren de laatste bestellingen had gedaan, vandaag een bericht gekregen dat ze zijn geannuleerd.. dat moet een teken van boven zijn!

Gast 24030 zei:
😀 heb nou 7 bestellingen gedaan bij meerdere winkels maar wellicht komt er nog wel wat bij, twijfel om er nog wat leuke huilbakken bij te pakken als overgang naar/tussen de wat grotere compounds, return of the phoenix is wat mij betreft de beste optie 😉
ROTP is voor €31,- bij vuurwerkland almere op te pikken🫡

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik blijf ook steeds bezig.. ik wil graag even weten welke zijn afgekeurd zodat ik nog kan switchen. Zal volgende week wel communicatie komen zodat we knopen kunnen doorhakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan