De laatste bestelling van het seizoen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben echt klaar. Misschien nog een happy hour meepakken bij de lokale winkel. Maar dat is het dan ook. Ben tevreden met de dealtjes die ik dit jaar heb weten te scoren.

Ook hier de laatste bestelling geplaatst op Black Friday. Nog een laatste mooie compound, waarvan ik het merk hier niet mag noemen. Behoorlijk tevreden over mijn collectie. Wel een belangrijke missie om nu eindelijk in de vooravond alle discountermeuk uit Duitsland de lucht in te jagen. Als het weer een beetje meezit, dan moet dat lukken. Missie 2 is om dit jaar niets bij te graaien, maar dat zal vast wel weer fout gaan. Iets met kind en snoepwinkel...

De laatste is altijd lastig te bepalen. Vaak ben ik rond de kerstdagen nog wel minimaal één dag echt gek in m'n hoofd waardoor ik ga bestellen. Maar moet zeggen dat ik er dit jaar amper tot geen last van heb nog. Ook wel eens lekker.

De laatste is altijd lastig te bepalen. Vaak ben ik rond de kerstdagen nog wel minimaal één dag echt gek in m'n hoofd waardoor ik ga bestellen. Maar moet zeggen dat ik er dit jaar amper tot geen last van heb nog. Ook wel eens lekker.
Kerst moet nog komen🤫

Hmmm,heb nu 6 bestellingen gedaan en heb me zelf al een keer of 3 gezegd dat het nu wel te gek gaat worden maar vrees dat er nog wel wat bijgepakt wordt straks tijdens de verkoop dagen, hoop/denk dat er hier in Utrecht nog wel wat leuke aanbiedingen komen aangezien er een afsteekverbod is en dat er wellicht nog wel wat overblijft na de voorverkoop tov voorgaande jaren 😀🤞🤞

Ik denk van niet, wacht nog even de demo van dinsdag af om hello fireworks te beoordelen. Anders is het klaar, centjes zijn dit jaar iets minder voorradig.

Nog wat kleins voor neefjes en nichtjes om ze te vermaken en de pyrogenen door te geven. alhoewel ik de Geysir Kaliber C wel wat spannend vind met ze maar goed, extra oogje in het zeil en het moet goedkomen.

Geysir Kaliber c 5x
Hollenfeuer 2x
Teufels Fontane 2x
Sonnenvogel
Wirbell

Verschillende cakes met max 25mm

Was in September eigenlijk wel klaar dit jaar. Enige uitzonderingen die ik heb gemaakt waren voor producten die ik voorbij zag komen die uitloop zijn zoals de Thunderbolts van Magnum en Whistle Caps van Proline GBV. Verder heb ik me goed in kunnen houden. Mede door de wat tegenvallende BF deals hier in de regio.

Misschien nog wat nieuw klootvuurwerk, fonteinen dat soort dingen?
Bestaat dat nog ?
Haal dat meestal in de winkel zelf

Misschien nog wat nieuw klootvuurwerk, fonteinen dat soort dingen?
Bestaat dat nog ?
Haal dat meestal in de winkel zelf
Natuurlijk bestaat dat nog, volop zelfs!

Wat mij betreft het mooiste product in deze categorie het klassieke Red Lantern Super Pakket maar als je zelf nog geen klassieker bent heb je daar misschien wat minder mee.

Vandaag de laatste bestelling gedaan. Is ook meteen de kleinste. 2 cakes die beide al uitloop waren. De Hellfire thunder en de Shiny palms.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan