De Knallende Ketel Vuurwerk Almere

Even een kleine update over onze enquete....
We gaan die ook nog onder de aandacht brengen van mensen die nu nog niet op de fora bivakkeren. We verwachten dan een meer representatieve uitslag. Uiteraard wordt op tijd een winnaar van de €100 aan vuurwerk bekend gemaakt!

Heren, enorm bedankt oor de goede levering! Mooie shop en mannen met passie voor het vuurwerk! Hier kom ik zeker eens terug. Alleen de ROAR! was niet op locatie, maar niet erg want de pounding napalm die ik eigenlijk wilde hebben meegekregen. Dus helemaal top. Ook nog wat vuurwerk brillen meegekregen. Succes met verkoopdag!

Mijn zoon is fan van blauw vuurwerk, het label dan, en is helemaal weg van z'n monster ride ��

Eerste verkoopdag geweest en niet alles was binnen door slechte levering van een importeur, maar de servive van deze winkel is dus fantastisch : Michael kwam dat een dag later gewoon even brengen. Mike, onwijs bedankt en ik wens je nog een hele goede laatste verkoopdag.

Eerste verkoopdag geweest en niet alles was binnen door slechte levering van een importeur, maar de servive van deze winkel is dus fantastisch : Michael kwam dat een dag later gewoon even brengen. Mike, onwijs bedankt en ik wens je nog een hele goede laatste verkoopdag.

idd, lekker bakkie met mike gedaan :D

Super service, 2 compound boxen waren niet meer leverbaar helaas. Maar toch goed opgelost, en ook goed op de hoogte gehouden via de mail. Mike bedankt en tot 2018 :)

Dank mannen, voor de leuke woorden. Inmiddels pijn overal, maar het waren weer leuke dagen. Moeilijke leveringen, veel oplossen, maar alles is weer gelukt. Vandaag eens wat rustiger van onze eigen stookmogelijkheden genieten.

Iedereen veel plezier vanavond! Denk om je veiligheid en geniet er van!

Gr. Mike

Dank mannen, voor de leuke woorden. Inmiddels pijn overal, maar het waren weer leuke dagen. Moeilijke leveringen, veel oplossen, maar alles is weer gelukt. Vandaag eens wat rustiger van onze eigen stookmogelijkheden genieten.

Iedereen veel plezier vanavond! Denk om je veiligheid en geniet er van!

Gr. Mike

Jullie ook veel stook plezier vanavond :yes:

Leuke winkel van liefhebbers die weten waar ze het over hebben. Service is zeer goed, er werd zelfs meegeholpen om alles naar de auto te brengen. Leuk assortiment en door het jaar heen goede aanbiedingen. Was voor mij de eerste keer dat ik hier iets heb gekocht, maar ga ik zeker vaker heen.

Had hier door het jaar heen 3 bestellingen geplaatst. Alles was aanwezig en werd door een medewerker naar me auto mee gelopen. Daar nog even een leuk praatje gemaakt.
Dit was voor mij de eerste keer, maar de sfeer die er hangt, en de kennis die de mensen hebben die er werken gaat er zeker voor zorgen dat ik terug kom!

Op de valreep de 30e rond 22:00 nog langs gegaan want was de vuurwerkbrillen vergeten. En ipv. Alleen de brillen liep ik ook met de garden party 3 naar buiten. Op aanraden van bijna iedereen die er werkte. En met nog een leuke korting kunnen scoren. Nou wat jullie hadden belooft over deze box werd meer dan waar gemaakt. Machtig mooie box! Zelfs me vriendin vond het niet zo erg dat ik nog meer had uitgegeven :bonk:

Voor iedereen van de knallende ketel, bedankt en tot eind van het jaar maar weer :)

Voor iedereen die bij ons is geweest, bedankt voor jullie komst naar onze shop. Uiteraard wensen we jullie en alle andere die hier druk met zijn/haar prachtige hobby bezig is... een goed en gezond 2018 toe!

Voor iedereen die bij ons is geweest, bedankt voor jullie komst naar onze shop. Uiteraard wensen we jullie en alle andere die hier druk met zijn/haar prachtige hobby bezig is... een goed en gezond 2018 toe!

Graag gedaan, het was weer prima voor elkaar. Nog even de juiste versie junk erbij gezocht voor me, en op de vooraf bekende vervanging na, was alles netjes aanwezig!

Back
Bovenaan