De Knallende Ketel Vuurwerk Almere

top winkel dit hoor.
me red maroon kwam later binnen als geplant.
ze hadden levering en belde me direct
echt een top service
chocomel staat altijd klaar
ga zo door jongens

Dit jaar ook weer met mijn stookmaten een bezoekje gebracht aan Mike, Dominic en de rest van de family. Na wat gepuzzel en gesjouw zijn we weer met een voldaan gevoel richting 010 gereden. Zijn al weer aan aftellen voor ons volgende bezoekje :D
Thnx voor jullie flexibele houding, het meedenken en de top service!
De spareribs houden we tegoed :D

Laatst bewerkt:
Dit jaar ook weer met mijn stookmaten een bezoekje gebracht aan Mike, Dominic en de rest van de family. Na wat gepuzzel en gesjouw zijn we weer met een voldaan gevoel richting 010 gereden. Zijn al weer aan aftellen voor ons volgende bezoekje :D
De spare-ribs houden we tegoed :D

Spareribs Mike ?, dan bel je me niet eens :D

De spareribs houden we tegoed :D

Het was idd supper gezellig alleen jammer van de spare ribs heb niks op die dag maar die hou ik wel te goed hop ik... voor de rest was het een super zaak met vriendelijke perseneel top winkele :cool:

Hahaha

Jongens, die ribbetjes regel ik voor jullie. Jullie hebben nog zo'n 362 dagen om te bedenken of jullie zoet of pittig willen. Zijn toppertjes, dus hou er rekening mee dat je daarna het hele jaar geen andere meer wil. Dat vind je in 010 niet! :D

o ja, de huisgemaakte knoflook saus is ook niet te versmaden. Redden jullie dat... de hele weg alleen door je neus ademen?

Hahaha

Jongens, die ribbetjes regel ik voor jullie. Jullie hebben nog zo'n 362 dagen om te bedenken of jullie zoet of pittig willen. Zijn toppertjes, dus hou er rekening mee dat je daarna het hele jaar geen andere meer wil. Dat vind je in 010 niet! :D

o ja, de huisgemaakte knoflook saus is ook niet te versmaden. Redden jullie dat... de hele weg alleen door je neus ademen?

kom maar op

Hahaha

Mijn neus zit dan al vol met kruit van het snuiven :D

Op het laatste moment mijn bestelling mogen verplaatsen en ter plaatse was alles ook top! Bedankt en succes met de verkopen.

Dit jaar weer helemaal top geholpen. En ook nog een leuke prijs gewonnen, heel erg bedankt daarvoor. Team knallende ketel fijne jaarwisseling, en tot volgend jaar!

Hier op de 31e nog even langs geweest en prima geholpen door Mike en zijn team daar. Prima winkel met een leuk assortiment.
Mike : de beste wensen voor het nieuwe jaar :)

Hier de eerste bestelling van het jaar opgehaald op 28 december rond 9.30. Het was nog lekker rustig, maar desondanks vond ik het een sfeervolle winkel. Even staan praten met de eigenaar vermoed ik. Spulletjes meegenomen en de rondreis in Almere vervolgd. Ik hou de site goed in de gaten want ik kom graag weer langs dit jaar!

2019 is alweer een feit! Wat een hectische dagen hebben we achter de rug. Ons team heeft veel werk moeten verzetten, maar we zijn heel blij dat alles zo goed is verlopen. Iedereen die we van mooi vuurwerk hebben mogen voorzien, hartelijk dank! We hopen dat jullie ervan hebben genoten.

Uiteraard wensen we iedereen een fantastisch nieuwjaar, veel geluk en goede gezondheid.

Komend jaar zullen we weer kritisch gaan kijken naar het assortiment. Kwaliteit, diversiteit met mooie artikelen is ons speerpunt. Het wordt weer een spannend jaar en we hebben er zin in!

De Knallende Ketel Vuurwerk Almere.

Onze site is weer online!

We hebben nog wat producten in allerlei soorten en maten staan. Cakes en boxen van:
Rubro, Vuurwerkmania, Wolff, Pangu, Dumbum, Katan.

Alles productie 2018. Van Pangu Garden Party II hebben we nog wat productie 2017.

Ben benieuwd wat voor moois er in de aanbieding staat. Net zo als voorgaande jaren komen we zeker weer gezellig buurten eind van het jaar:D

Dit jaar zullen we weer spullen hebben van de volgende importeurs: Wolff, Rubro, Vuurwerkmania en Katan.

We hebben het nieuwe seizoen afgetrapt met wat leuke artikelen voor leuke prijzen...

Uitlopende items in de "Bunker Leegverkoop" en nieuwe items in de "Introductie 2019 Sale".
Prijzen gelden deze week t/m 6 oktober 23.59 uur.

Back
Bovenaan