De Knallende Ketel Vuurwerk Almere

Dit jaar hadden we de plannen daarvoor klaar. De Gemeente ging helaas voor de lokatie liggen. We gaan in het nieuwe jaar bekijken of we dezelfde plannen ergens anders kunnen realiseren. Een geschikte plek vinden is tegenwoordig niet makkelijk meer met alle afstand eisen die er zijn en met ijverige gemeente en provincie medewerkers.

Is toch raar, 2a3 weken later staat pietje het vanuit zn tuin weg te schieten. Wat ik bedoel te zeggen is dat er met o&n totaal niet met afstand rekening word gehouden.

Dit jaar hadden we de plannen daarvoor klaar. De Gemeente ging helaas voor de lokatie liggen. We gaan in het nieuwe jaar bekijken of we dezelfde plannen ergens anders kunnen realiseren. Een geschikte plek vinden is tegenwoordig niet makkelijk meer met alle afstand eisen die er zijn en met ijverige gemeente en provincie medewerkers.

Dit jaar is er in de gemeente Almere en de provincie Flevoland geen enkele vuurwerkdemonstratie.
Dus ik begrijp precies met wat je bedoelt.

Dit jaar is er in de gemeente Almere en de provincie Flevoland geen enkele vuurwerkdemonstratie.
Dus ik begrijp precies met wat je bedoelt.

En dan is de pvv de grootste daar..
Met meneer wilder voorop tradities er moeten minder regels komen en wat doet zijn fractie?? Die hele politiek is 1 pot nat.. verrijking van hun eigen zakken..

Het was me nog niet eens opgevallen dat er nergens demo's zijn. Het verbaast me dan weer niet, want zelfs een aangevraagd overleg wordt gewoon niet op gereageerd. Ondanks het verzoek van henzelf.

De veiligheid afstanden waren allemaal in orde, maar de omstandigheden buiten deze afstanden waren zelfs een probleem.

Maar goed, we gaan het volgend jaar gewoon nog eerder proberen. We laten ons niet zomaar uit het veld slaan.

Gewoon Almere strand of de Polder bij de Oostvaardersdijk. Dan kunnen ze moeilijk nee zeggen :angry:

Thanks Nathanael.

We hadden het gisteren inderdaad al rap in de gaten. Kregen meerdere meldingen van oplettende klanten. Altijd fijn.
Oorzaak geen idee, maar de techneuten hebben 'm weer aan e praat gekregen binnen twee uurtjes gelukkig.

Ik ben vanmiddag in deze winkel geweest om mijn bestelling op te halen. Winkel is leuk ingericht. Leuke sfeer en de bediening is top. Bestelling pico bello in orde en het personeel helpt je mee om de spullen naar buiten te brengen. Het was goed druk daar vandaag.
Ik ben tevreden en kom volgend jaar zeker weer bij de Knallende Ketel.

Ik ben hier ook geweest. Vriendelijk personeel en inderdaad mooi sfeertje. Enige minpunt was dat ik voor een relatief kleine bestelling eerst in een kassa-rij moest gaan staan, om een nieuwe bon af te halen. Beetje dubbel. Maar alles compleet, stond met 25 min buiten.

Gisteren ook voor het eerst bij De Knallende Ketel geweest. Had zelf hier niet veel besteld, ging mij meer om The Junk. Je kan echt merken dat het liefhebbers zijn, nog eventjes gepraat hier en daar over The Junk en aan alles merk je dat het pure liefhebbers zijn.

Echt super service! Volgend jaar maar een grotere bestelling doen.

Bedankt en tot volgend jaar!

Allereerst namens ons gehele team voor iedereen een fantastisch en vooral gezond 2017 toegewenst!

Wij hebben dit jaar met z'n allen weer veel plezier gehad met een onze prachtige hobby.

Het was flink buffelen dit jaar. Met een prachtige aanbouw hadden we meer ruimte gecreëerd. De aangebouwde skihut zorgde niet alleen voor meer sfeer, maar hield ook de kou buiten. Als we dit jaar net als vorig jaar met een tent voor de deur hadden gewerkt hadden we nu allemaal bevroren voeten gehad.

De extra ruimte hadden we zeker nodig dit jaar. Druk, druk, druk, maar wel gezellig. Helaas hadden we wat tegenslag met ons kassasysteem waardoor ons planning met een afhaalkassa voor de bestellingen in het water viel. Zoals Avalanche zegt is dit zeker een aandachtspunt voor komend jaar. Daar gaan we aan werken.

Bedankt voor de leuke reacties en wij hopen iedereen eind dit jaar weer te mogen verwelkomen!

jullie ook de beste wensen en bedankt voor de goede zorg voor mijn bestelling ik hoor graag als jullie weer een actie hebben

Back
Bovenaan