De Kanonslag Vuurwerk Capelle a/d IJssel

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag even langs geweest, Ten eerste wat een service bij het helpen met je vragen en nieuwsgierigheid.
de showroom en trouwens de rest van de winkel ziet er al helemaal top uit. gelijk even alles bekeken de Film(pies) op het scherm ( WAT EEN JOEKEL) en nog wat top producten op de ipad. uitleg gekregen hoe zon vuurwerk winkel wel niet helemaal in elkaar zit nog nooit gezien zeker een ervaring. En natuurlijk even gekeken naar de pakketten die je kunt winnen. Het fijnste van allemaal Ze Houde daar ook allemaal zelf van vuurwerk en niet alleen voor de centjes, Ben al helemaal in de Kerst en Nieuwjaar sfeer zeker even langsgaan.

Gisteren een kijkje in de keuken mogen nemen bij de Kanonslag, bedankt voor de uitnodiging! Erg gave winkel, GROOT, daardoor kan je op je gemak je vuurwerk uitzoeken. Erlangs lopen, tafels om op te schrijven en als je alles hebt gevonden, de volgende hal in om af te rekenen. Mooi groot beeldscherm daar met vuurwerk erop en als je hebt betaald kan je daarnaast de afhaalruimte in. Bankje om te zitten als dat nodig zou zijn (begreep dat alles erg snel ging) en voor de allerkleinsten een gratis draaimolentje.

Naar mijn mening optimaal gebruik gemaakt van de ruimte, zo is vuurwerk kopen een beleving! En buiten kan je ook al lekker poffertjes en patat krijgen, allemaal gratis. Super toch, het kopen is gewoon leuk zo en naar mijn mening een héél groot deel in de pret van Oud&Nieuw.
En het personeel is top, vriendelijk, gastvrij en genoeg personeel aanwezig.
Nogmaals bedankt voor de leuke avond en succes met de verkoopdagen!

Ik ben hier afgelopen zaterdag ook geweest.

Ik stond echt versteld van deze winkel, hij is ten eerste echt heel groot.
Ook is het allemaal duidelijk ingedeeld, zodat je weet waar je moet bestellen, afrekenen en afhalen van je vuurwerk.

De winkel heeft een erg gezellige en tegelijk professionele uitstraling, overal staan mensen voor je klaar. En de wachttijd wordt echt tot een minimum beperkt door de slimme, ruime indeling en vele medewerkers die De Kanonslag heeft.

En als je dan je vuurwerk hebt opgehaald, kun je buiten nog lekker genieten van de gezelligheid. Er is muziek en, het is al vaker gezegd, gratis patat en poffertjes (=heerlijk :p zelf geproefd ^^).
Zo wordt vuurwerk afhalen inderdaad een echte belevenis, een uitje. In plaats van simpelweg afhalen en meteen weer weggaan.

Bedankt Bas en de rest van het team van De Kanonslag Vuurwerk!

Iemand uit Ridderkerk (of dichtbij Ridderkerk) die iets voor me mee kan nemen bij De Kanonslag? Heb een prijsvraag gewonnen, maar kan het gewonnen vuurwerk door omstandigheden niet meenemen.

Ik kan het wel in Ridderkerk (of dichtbij Ridderkerk) bij jou thuis op laten halen door een vriend. Wie helpt me uit de brand? :D

Iedereen die iets heeft gewonnen krijgt een pb met instructies, als het mee zit vandaag (26ste).

Iedereen die iets heeft gewonnen krijgt een pb met instructies, als het mee zit vandaag (26ste).

Thanks mav voor de info!

Een rode ipv een groene secret salute :p, tot dinsdag morgen en bedankt voor de prijs, kanonslag Capelle! Mooie actie van jullie!!

Vandaag een prijs mogen ophalen. Zeer mooie winkel zeg! Nog even een praatje gemaakt met Bas, aardige en enthousiaste vent. Volgend jaar zeker bestellen.

Tenet mijn prijs opgehaald. Erg mooie en grote winkel, mocht zelfs de bunker in om al het vuurwerk te zien. Ik werd geholpen door Bas die heel erg vriendelijk was net als de andere medewekers. Ook ik ga zeker volgend jaar bij de Kanonslag vuurwerk bestellen!

Vandaag ben ik ook langs geweest om mijn prijs op te halen werd vriendelijk geholpen door Bas.
Het was trouwens wel een van de mooiste en meest ruim opgezette winkels waar ik ooit geweest ben, mooie showroom en je werd snel geholpen.
Ook was er buiten gratis iets te eten wat natuurlijk ook nooit verkeerd is, hier ga ik dus volgend jaar ook bestellen!

hier nog een prijswinnaar en helemaal eens met de andere hele mooie zaak, lekker een happie en een snappie en Bas is een echte bevlogen toffe peer en bij deze zal volgend jaar wat extra inslaan bijn jullie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan