De Kanonslag Vuurwerk Capelle a/d IJssel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook ik heb vandaag mijn prijs opgehaald en ben met zeer veel lof te spreken over deze winkel.
Je wordt buiten op de openbare weg goed verwezen naar de winkel, er is ook genoeg parkeerplek.
Binnen een ruime showroom met veel personeel die je helpen bij een keuze te maken.
Dan heb je in het andere vertrek genoeg kassa's staan om je bestelling door te geven, waarna je naar een ander deel van de winkel kan gaan om je bestelling op te halen.
De bestellingen worden zeer snel bij elkaar gepakt waarna het samen met je wordt nagekeken.
Van al dat shoppen krijg je honger dus snel naar buiten om een hamburger,patatje of een soepje te scoren.

Deze winkel heeft het goed voor elkaar en zorgt echt ervoor dat de klant zich koning voelt.

Wat mij betreft een aanrader!!!

2014-12-30 14.31.51.jpg2014-12-30 14.31.53.jpg

Vandaag de eer om mijn prijs in ontvangst te mogen nemen!!!

Eerste wat mij direct al opviel is de zeer goede service en netheid van de zaak! Alles is heel ruim opgezet en er is veel deskundig personeel om je te helpen. Het is dat ik al over mijn budget heen ben en alles naar mijn zin binnen heb......

Vuuwerkcrew en De Kanonslag onwijs bedankt met deze prachtige prijs!!!!

Heb hier ook een Extreme Salute mogen oppikken. Waarvoor veel dank. Bas doet het goed en als ik eerder van deze winkel wat had geweten had ik hier zeker besteld, voor dit jaar houd ik deze zeker in gedachten. Wat foto's van de winkel en een filmpje van het product. Bedankt voor de service en tot aankomend jaar!

Gedeelte van de showroom
2i72rz9.jpg

Ander gedeelte
fctk4i.jpg

Volgens mij zij bij de standjes hier wat versnaperingen te krijgen (gratis)
245k0gj.jpg

En de ingang
j7ujqb.jpg

Tot slot het filmpje van de gewonnen Extreme Salute

(P.s.: HD)

beste kamikaze, vanaf vandaag zijn we weer volop actief! over een paar weken gaar de site de lucht weer in en leuker over een paar weken beginnen de eerste win acties te komen op facebook : zou je ons dan ook willen toevoegen op facebook zodat je mee kan doen en op de hoogte te blijven! groetjes Melvin@dekanonslag

beste Mav, vanaf vandaag zijn we weer volop actief! over een paar weken gaar de site de lucht weer in en leuker over een paar weken beginnen de eerste win acties te komen op facebook : zou je ons dan ook willen toevoegen op facebook zodat je mee kan doen en op de hoogte te blijven! groetjes Melvin@dekanonslag

beste The Viking, ook dit jaar hopen wij weer dat je ons komt bezoeken! vanaf vandaag weer vollop bezig met onze winkel voor het einde van het jaar!, we willen ook een speciale vuurwerkcrewnl avond houden, gewoon lekker gezellig liefhebbers onder mekaar en slap ouwehoeren over het vuurwerk en noem maar op! zou je onze facebooksite : de kanonslag willen liken dat zou top zijn, dan blijf je op de hoogte van de aankomende acties aankomende maanden!

Groetjes Melvin@dekanonslag

Beste Vincer, nu wij weer actief zijn en ik jou bericht lees van vorig jaar doet ons dat heel goed, ook dit jaar willen wij weer laten zien dat we naast mooi vuurwerk ook nog eens een super gezellige winkel hebben waar je met plezier vuurwerk koop! zou je ons wellicht willen volgen via facebook: de kanonslag
we zijn van plan ook een speciale avond te houden voor onze vuurwerkcrewnl gasten, daar komen we later nog op terug!

fijne avond!

melvin@dekanonslag

Beste Vuurwerkcrew leden! we hebben weer een mooie prijs vraag!
De winnaar ontvangt een 16 shots Perfection cake!

Alle antwoorden zijn terug te vinden op onze Facebook: de kanonslag
https://www.facebook.com/dekanonslag

Vraag 1 : In welke straat ligt de Kanonslag gelegen?
Vraag 2 : Wat kan jij bij de Kanonslag gratis eten op de laatste dagen van het jaar?
Vraag 3 : wat is ons telefoonnummer?
Vraag 4 : Wat voor 2 vuurwerkpakketten staan er op onze profiel foto op facebook?
Vraag 5 : Hoeveel Vuurwerkprijzen gaven we vorig jaar weg via Vuurwerkcrew.nl

De antwoorden zijn ook terug te vinden in onze tijdlijn!
De antwoorden kan je niet maar moet je prive naar ons toe sturen!
Anders word het wel heel erg makkelijk voor de ander uiteraard!

De winnaar word 1 oktober bekend gemaakt!

Melvin, De Kanonslag

Vuurwerkshow de kanonslag > grootser kan bijna niet!

Vuurwerkshow de kanonslag > grootser kan bijna niet!

De Vuurwerk show van de Kanonslag is bekend!
12 december pakken we groots uit! de Kanonslag bestaat dan 5 jaar!
gratis oliebollen, gratis patat!
Maar vooral Vuurwerk vuurwerk en nog een vuurwerk!
Maar is meer! een vuurwerkshow inclusief een grootse lasershow op muziek!
volg ons op facebook voor nog meer nieuws: https://www.facebook.com/dekanonslag

12065608_941747415897021_5754305466694574322_n.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan