De Hindoe-Rol...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo zeg die laat een beste troep achter. Bij Roger krijg je er 1 gratis als je er 3 koop, dus heb je voor 24 euro die troep x4 :D

Ik las net in de begin post dat de hindoe4000 nu 45 euro is?! Dat is 9 euro meer, vanwaar die prijs stijging?

Vind ik wel beetje jammer.

Ik heb gister 2x de Hindo 1000 XXL gehaald bij loodsvuurwerk. Ik had er 1 uit de verpakking gehaald en mij valt wel op dat deze rol zeer los geknoopt is beetje jammer. Wie heb hier nog meer last van?

Kan iemand mij wat vertellen waarneer de hindo's er weer zijn bij Alpeco?
Al tijden staat er op de site van hun dat de 1000shots versie tijdelijk niet meer op vooraard is!
Heeft er iemand info??

GR

Kan iemand mij wat vertellen waarneer de hindo's er weer zijn bij Alpeco?
Al tijden staat er op de site van hun dat de 1000shots versie tijdelijk niet meer op vooraard is!
Heeft er iemand info??

GR

Bel ze zou ik zeggen. Dan heb je uit 1e hand heel snel een antwoord!

Ik denk het niet, anders had het hier wel gestaan.
Dus als je het zou willen weten, zou je even contact met ze op moeten nemen:wink:

Ik heb er eerder deze dag een 3000 gekocht bij zena in baarle, hij zag er beter uit dan voorgaande jaren, netjes in een doos verpakt. nu nog testen!! alleen is het nu niet de tijd om te proberen..
Resultaat volgt later.

De eindbom is leuk, de mat zelf helaas niet meer. Dit was vroeger wel anders.
Er zullen vermoedelijk deze maand nog wel enkele filmpjes verschijnen:wink:.

kun je net zo goed een thunderbomb matje nemen en er zelf een harde knaller of andbommetje aan knopen.
ben je goedkoper uit met het zelfde geweld!
erg jammer dit!

geachte 3xh wil je de thundermbombmatten niet zo naar beneden halen(geintje).

maar inderdaad ik raad iedereen aan Liuyang thousand cracker niet te kopen want is echt verschrikkelijk slecht. ik had er vorig jaar 3 van gekocht en 1 gratis bij SR. maar jezus wat een flut. Nederlandse matten zijn echt beter. alleen de eindbom is leuk. Maar daarintegen zijn de thunderbomb's bij SR super.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan